Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nukutuksesta

2 posters

Siirry alas

Nukutuksesta Empty Nukutuksesta

Viesti kirjoittaja Fiona La Helmi 28, 2009 7:10 pm

Heippa kaikille!

Olen tässä jo vuoden päivät miettinyt laihdutusleikkuksen mahdollisuutta omalle kohdalleni... Mutta, olen kuullut, että nukutus on ylipainoiselle valtava riski. Siis paljon suurempi riski, kuin leikkaus itsessään. Osaatteko kertoa pitääkö tämä paikkansa. Pienten lasten äitinä pelottaa tosi paljon. Mun BMI on 56, joten pitää varmaan ensin koettaa pudottaa painoa, jos siinä on joku yläraja???

Fiona

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 28.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Nukutuksesta Empty Vs: Nukutuksesta

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Su Maalis 01, 2009 1:18 am

Kaikissa leikkauksissa on aina omat riskinsä on leikattava minkä kokoinen tahansa. Toipumista edistää mitä paremmassa kunnossa on.

Minä painoin noin 160kg, kun olin sappileikkauksessa lokakuussa -07. Minulta on myös leikattu napatyrä, kun painoa oli noin 140kg. Molemmilla kerroilla kaikki on sujunu hyvin, eikä ole tullut komlikaatioita vaikka olen ollut reilusti ylipainoinen. sunny

Tietysti tämäkin asia on varmasti yksilökohtainen, mutta ei mua ainakaan pelota ajatus keikkauksesta, päinvastoin odotan kärsimättömänä päätöstä. bounce
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Viesti kirjoittaja Fiona Su Maalis 01, 2009 6:52 pm

Kiitos Tangotar-70.

Kyllä mä nyt aion mennä lääkäriin ja pyytää lähetettä leikkaukseen. Olen lukenut täältä niin positiivisia asioita, että pelkoni alkaa hälvetä Smile

Fiona

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 28.02.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa