KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..
5 posters
Sivu 1 / 1
KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..
Ensiksikin älkäää hyvät ystävät menettäkö hermojanne mun kanssani,mua vaan jännittää ihan kamalasti paljon miten tämä homma onnistuu mun kohdallani..
Nyt kysyisinkin vielä kaikilta tyksissä leikatuilta että miten teillä leikkaus sujui?Tuliko jälki komblikaattioita?Jos tuli niin mitä?Kuka leikkasi?jne...
Mä kysyin viime käynnilläni että kuka mahtaa mut leikata niin eivät osanneet sanoa..ovaskaa meinasivat tai sitten jotain pauliinaa...Yritän nyt näillä kysymyksillä kartoittaa vielä sitä miten hyvin tyksissä leikkuut sujuu jne...kyllä mä taidan olla ihan hullu,en tiedä onko tämä näin kova jännittäminen enäää edes normaalia : (
Nyt kysyisinkin vielä kaikilta tyksissä leikatuilta että miten teillä leikkaus sujui?Tuliko jälki komblikaattioita?Jos tuli niin mitä?Kuka leikkasi?jne...
Mä kysyin viime käynnilläni että kuka mahtaa mut leikata niin eivät osanneet sanoa..ovaskaa meinasivat tai sitten jotain pauliinaa...Yritän nyt näillä kysymyksillä kartoittaa vielä sitä miten hyvin tyksissä leikkuut sujuu jne...kyllä mä taidan olla ihan hullu,en tiedä onko tämä näin kova jännittäminen enäää edes normaalia : (
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..
Se kirurgi, kenen juttusilla olet ollut on se leikkaava, näin ymmärsin Ovaskan puheista.
Tsemppiä Tigertyttö! Hyvin kaikki sujuu, ollaan hengessä mukana!
Tsemppiä Tigertyttö! Hyvin kaikki sujuu, ollaan hengessä mukana!
sartsukka- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 04.01.2010
Hei tigeri=) ei tietenkään menetetä hermojamme sillä kaikki meistä jännittää leikkausta ja sitä varten me ollaan täällä että autetaan toisiamme=) tsemppii sulle ja ota rennosti kaikki menee hyvin=D
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
itse olen ollut Pauliinan juttusilla alusta alkaen.
Joten leikkaus päivänäni 1.9.09 tuli Ovaska juttusille ja hän ja Pauliina olivat mut leikanneet. Leikkaus itsessään meni hyvin. Ja omalla kohdalla tuli vaikeuksia parin kuukauden päästä. Ahtautuma ruokatorvessa, mikä oli korjattavissa ja sen jälkeen kaikki on mennyt hyvin.
Tigertyttö tää mun ahtautuma oli ensimmäinen joka oli tullut heidän eteen GBP leikkauksessa. Joten EI ole yleinen juttu.
Mua pelotti/jännitti koko leikkaus silloin kun se tuli lähemmäs. Se on oikeesti ihan normaalia. Koita vaikka tavata joku jo leikattu ennen kuin menet Tyksiin. Niin se oikeesti helpottaa. Näin oli ainakin mun kohdalla. Tapasin Pian ja se valoi lujaa uskoa siihen että onnistun ja nyt -40 kg kevyempänä voin sanoa, että onnistuin.
Joten leikkaus päivänäni 1.9.09 tuli Ovaska juttusille ja hän ja Pauliina olivat mut leikanneet. Leikkaus itsessään meni hyvin. Ja omalla kohdalla tuli vaikeuksia parin kuukauden päästä. Ahtautuma ruokatorvessa, mikä oli korjattavissa ja sen jälkeen kaikki on mennyt hyvin.
Tigertyttö tää mun ahtautuma oli ensimmäinen joka oli tullut heidän eteen GBP leikkauksessa. Joten EI ole yleinen juttu.
Mua pelotti/jännitti koko leikkaus silloin kun se tuli lähemmäs. Se on oikeesti ihan normaalia. Koita vaikka tavata joku jo leikattu ennen kuin menet Tyksiin. Niin se oikeesti helpottaa. Näin oli ainakin mun kohdalla. Tapasin Pian ja se valoi lujaa uskoa siihen että onnistun ja nyt -40 kg kevyempänä voin sanoa, että onnistuin.
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Sehän on normaalia että jännittää ja pelottaa, moni on tehnyt testamentin ja kirjoittanut viimmeisenkirjeen läheisille mutta hyvin harva on tarvinnut niitä vaan ovat joutuneet hävittämään tuon viimeisen kirjeen leikkauksen jälkeen.
Onnea leikkaukseen jos sen olet valinnut.
Onnea leikkaukseen jos sen olet valinnut.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa