tähystys OHI
+4
kanttura
MRA123
Heluna
teisku
8 posters
tähystys OHI
Selvisin hengissä!
Kiitos kaikille kannustuksesta!
Taytyy kyllä sanoa, että ihan heppoisin syin en siihen toistamiseen mene!
Hoitaja oli ihana, sillä hän kertoi koko ajan, että ihan pian tämä on ohi. Luulen, että muuten en olisi jaksanut.
Ja mikä parasta, mahassa kaikki on hienosti, leikkaukseen pääseminen ei siis ainakaan jää tästä kiinni.
Tsemppiä kaikille, joilla tämä on vielä edessä.
Nyt sitten takaisin töihin!
Kiitos kaikille kannustuksesta!
Taytyy kyllä sanoa, että ihan heppoisin syin en siihen toistamiseen mene!
Hoitaja oli ihana, sillä hän kertoi koko ajan, että ihan pian tämä on ohi. Luulen, että muuten en olisi jaksanut.
Ja mikä parasta, mahassa kaikki on hienosti, leikkaukseen pääseminen ei siis ainakaan jää tästä kiinni.
Tsemppiä kaikille, joilla tämä on vielä edessä.
Nyt sitten takaisin töihin!
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Vs: tähystys OHI
Jee hyvä että kaikki meni hyvin=) etiä päin sano akka lumessa.
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Hyvä hyvä! Nyt on tähystys "kärsitty"!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Hei!
Ihana kuulla, että selvisit koettelemuksesta ehjin nahoin ja vatsalaukku oli kunnossa!
Ihana kuulla, että selvisit koettelemuksesta ehjin nahoin ja vatsalaukku oli kunnossa!
kanttura- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 19.05.2010
Heippa! Pitääkö paikkansa, että olet leikkausjonossa vasta, kun tähystyskin on suoritettu ja kaikki muutkin tutkimukset on vaan tarkistusta, kelpaatko leikkaukseen? Siis, että lasketaanko jonotuksen alkaminen ja se puolen vuoden odotus vasta tähystyksestä?
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010
Heips Ranskis,
Taysissa ainakin vielä keväällä oli sellainen meininki että tuon tähystyksen jälkeen laitetaan "oikeaan jonoon". Sitä en tiedä onko käytäntö muuttunut tuon erottelun (Tamperelaiset Hatanpäälle) jälkeen. Sen jälkeen voidaan tehdä lopullinen puoltava päätös leikkauksesta kun nähdään missä kunnossa mahalaukku on ja tulokset koepaloista ovat selvillä. Mulla nyt kuitenkin liki puolittuu tämä odotus lähetteestä leikkaukseen (lähete 02/2010, leikkaus 09/2010=7kk). Kaippa kaikilla on vähän erilainen tausta ja sen mukainen odotus/tutkimukset. Mulla oli jo psykiatrin lausunto että pää kestää, yksi ENE-dieetti + paljon laihdutuksia sekä lääkkeillä että ilman. Oletan että ne ovat "nopeuttaneet" etenemistäni, mutta mitään varmaa tietoa mulla ei ole, ihan mustatuntuu-fiiliksellä ajateltu.
Taysissa ainakin vielä keväällä oli sellainen meininki että tuon tähystyksen jälkeen laitetaan "oikeaan jonoon". Sitä en tiedä onko käytäntö muuttunut tuon erottelun (Tamperelaiset Hatanpäälle) jälkeen. Sen jälkeen voidaan tehdä lopullinen puoltava päätös leikkauksesta kun nähdään missä kunnossa mahalaukku on ja tulokset koepaloista ovat selvillä. Mulla nyt kuitenkin liki puolittuu tämä odotus lähetteestä leikkaukseen (lähete 02/2010, leikkaus 09/2010=7kk). Kaippa kaikilla on vähän erilainen tausta ja sen mukainen odotus/tutkimukset. Mulla oli jo psykiatrin lausunto että pää kestää, yksi ENE-dieetti + paljon laihdutuksia sekä lääkkeillä että ilman. Oletan että ne ovat "nopeuttaneet" etenemistäni, mutta mitään varmaa tietoa mulla ei ole, ihan mustatuntuu-fiiliksellä ajateltu.
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Meilahdesta lähettivät vasta Peijakseen, kun tähystys oli tehty ja sen tulokset tullut (vatsahaava). Mulla meni siihen aikaa 3vk tähystyksestä. Siitä olisinkin jo 3vk päästä päässyt leikkuriin, mutta itselleni se ei sopinut.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Meillä täällä Jämsässä on sellainen systeemi, että ensin saat lääkäriltä lähetteen näihin kolmeen tutkimukseen. Sen jälkeen tapaat lähettäneen lääkärin ja hän laittaa sitten sinut Jyväskylään ravintoterapeutin ja lääkärin haastatteluun. Sieltä jos tulee puoltava lausunto, laittavat he sinut eteenpäin Kuopioon HAASTATTELUUN, ja vasta siellä tehdään lopullinen päätös, oletko kelpoinen vai et.
Että pitkä ja kivinen on tie.
Mutta en ole kyllä kuullut, että kukaan olisi saanut kieltävän päätöksen, joka on täältä Kuopioon asti päässyt.
Että pitkä ja kivinen on tie.
Mutta en ole kyllä kuullut, että kukaan olisi saanut kieltävän päätöksen, joka on täältä Kuopioon asti päässyt.
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Hengissä ollaan täälläkin! Mä sain kuulla, että mun lähete on jo Vaasassa, vaikka aiemmin sanottiin, että se lähtee vasta tämän tähystyksen jälkeen. Joten nyt odotellaan sieltä kirjettä!
Hieno homma Laihduttava=) Toivottavasti postiluukku kolisee lähiaikoina.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Hei Laiduttava!
Tsemppiä loppusuoralle kohti leikkausta!
Tsemppiä loppusuoralle kohti leikkausta!
kanttura- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 19.05.2010
Haipakkaa etenee Laihduttava Sun matkas, hieno homma!
Jokos pian eneilyn alootat?
Jokos pian eneilyn alootat?
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Lovely, mä en vielä tiedä. Se kerrotaan sitten tuossa Vaasan kirjeessä. Saisi piakkoin kirje tulla jo....vaikka vähän meinaakin iskeä ramppikuumetta kun homma etenee tosiaan melko haipakkaan.
Mutta en kyllä enää peru!
Mutta en kyllä enää peru!
Kateellisena täällä sivusta seuraan tota Sun etenimistäs:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa