Kiva vaaka
+2
Riski_iita
Poutapilvi
6 posters
Sivu 1 / 1
Kiva vaaka
Meille tuli keväällä uusi vaaka Omronin BF-508 kehonanalyysivaaka. Siitä on ollut hauska seurata miten sisäelinten rasvapitoisuus on pudonnut (eneilemällä putosi nopeasti, mistä se vaaka saattoi sen tietää?!?!) ja miten lihasmassa kasvaa. Hobbarissa hinta on karvan alle 100€ ja täytyy sanoa, että on ollut hintansa väärti. Inspiroi kivasti=)
Onko muilla kokemuksia?
Onko muilla kokemuksia?
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Vs: Kiva vaaka
ei ole kokemusta tuollaisista vaaiosta, mielenkiintoinen. Mikä siinä mahtaa olla max paino?
Oma vaakani näyttää nykyään jälleen viivaa... ei riitä yläraja :(
Oma vaakani näyttää nykyään jälleen viivaa... ei riitä yläraja :(
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Siinä on 150 kg maksimi. Hauskinta vaa'aassa oli se, että miehen kanssa pudotettiin samaan tahtiin painoa (mulla BMI oli 44 ja miehellä 33,6). Minä eneillen, mies ruokavaliolla. Vaaka "tajusi" silti, että mulla on pienempi sisäelinten rasvaprosentti ja se pienenikin huomattavasti nopeammin kuin miehellä. Alussa rasvaprosentti oli 22% ja nyt enää 9%. Osaa myös mitata lihasprosentin ja näyttää selvästi sen kasvu, kun vähän treenailee.
Tommosen mäki haluun :) !!
BigMama2010- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 20.05.2010
MOI, POUTIS.
Ikävä kyllä tuottaa sinulle pettymys.
Noi kotitarve vaat ei anna oikeeta tulosta, kokemusta on.
Käy InBODY720 MITTAuksessa, sen antaa varmasti oikean raportin.
Vertaa sitä kotivaakaan(mullakin on HOOBBArista ostttu) niin huomaat eron.
Kotivaaka antaa painon kyllä melko tarkasti.
Ikävä kyllä tuottaa sinulle pettymys.
Noi kotitarve vaat ei anna oikeeta tulosta, kokemusta on.
Käy InBODY720 MITTAuksessa, sen antaa varmasti oikean raportin.
Vertaa sitä kotivaakaan(mullakin on HOOBBArista ostttu) niin huomaat eron.
Kotivaaka antaa painon kyllä melko tarkasti.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Luke sairaalavaakaan nähden kotivaakani oli ihan samoissa. Toki kaikki vaat, niin koti kuin sairaala pitää aika ajoin taaratta(ihan kuten verenpainemittaritkin pitää viedä kalibroitavaksi). Kotivaakojahan harva lähettää, kun se maksaa. Vaikka nykyään monissa vaaoissa eka kerta on ilmainen.
Itse kyselin vaa'asta aika paljon ja etsin tutkimustuloksia ennen sen ostoa. Olivat tehneet magneettikuvauksen olikohan 1000 ihmiselle ja sen mukaan sitten kehitelleet sen rasva ja lihaskudosmittarin.
Kaiken kaikkiaan mulle ihan saman tekevää näyttääkö vaaka kilon enemmän tai vähemmän tai prosentit ihan oikein, koska paino on ollut mitä on ollut ja kunto on mitä on enkä vuosiin ole enää jaksanut innostua vaalla käymiseen. Pääasia on vaan seurata omaa edistymistä ja periaatteessahan sama vaaka näyttää sen muutoksen oikein=)
Itse kyselin vaa'asta aika paljon ja etsin tutkimustuloksia ennen sen ostoa. Olivat tehneet magneettikuvauksen olikohan 1000 ihmiselle ja sen mukaan sitten kehitelleet sen rasva ja lihaskudosmittarin.
Kaiken kaikkiaan mulle ihan saman tekevää näyttääkö vaaka kilon enemmän tai vähemmän tai prosentit ihan oikein, koska paino on ollut mitä on ollut ja kunto on mitä on enkä vuosiin ole enää jaksanut innostua vaalla käymiseen. Pääasia on vaan seurata omaa edistymistä ja periaatteessahan sama vaaka näyttää sen muutoksen oikein=)
Hei Poutapilvi!
Olen Luken kanssa samaa mieltä. Käy oikeassa INBODY-mittauksessa, saat varmemman tuloksen. Kyllä naisilla rasvaprosentti on korkeampi, niin myös itsellänikin. Oma BMI tällä hetkellä 29 ja rasvaprosentti ei paljoakaan alle tuota lukua.
Olen Luken kanssa samaa mieltä. Käy oikeassa INBODY-mittauksessa, saat varmemman tuloksen. Kyllä naisilla rasvaprosentti on korkeampi, niin myös itsellänikin. Oma BMI tällä hetkellä 29 ja rasvaprosentti ei paljoakaan alle tuota lukua.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Hei,
En puhukkaan rasvaprosentista vaan sisäelinten rasvaprosentista, se siis minulla vaa'an mukaan 9%. Rasvaprosenttini oli edelleen huimaa 50% luokkaa ko. vaan mukaan.
En puhukkaan rasvaprosentista vaan sisäelinten rasvaprosentista, se siis minulla vaa'an mukaan 9%. Rasvaprosenttini oli edelleen huimaa 50% luokkaa ko. vaan mukaan.
Moi Poutapilvi!
Sulla on kyllä tosi hyvin tippunut toi sisäinen rasva. Mulla se oli tammikuussa 16, muutin vähän ruokavaliota ja nyt se on 13. En ole eneillyt vielä, joten parempia tuloksia on siis odotettavissa.
Minä olen myös miettinyt tuollaisen vaakan ostamista itselleni. Olen kulkenut eräässä painonhallintaryhmässä ja siellä on sitten mittailtu näitä rasvaprosentteja.
Sulla on kyllä tosi hyvin tippunut toi sisäinen rasva. Mulla se oli tammikuussa 16, muutin vähän ruokavaliota ja nyt se on 13. En ole eneillyt vielä, joten parempia tuloksia on siis odotettavissa.
Minä olen myös miettinyt tuollaisen vaakan ostamista itselleni. Olen kulkenut eräässä painonhallintaryhmässä ja siellä on sitten mittailtu näitä rasvaprosentteja.
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa