Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

siipe esittäytyy

+3
Laihduttava
Wee2be
siipe
7 posters

Siirry alas

siipe esittäytyy Empty siipe esittäytyy

Viesti kirjoittaja siipe Su Elo 29, 2010 12:23 am

Hei vaan kaikille kanssasisarille ja veljille! Olen seurannut foorumia jo n.vuoden ajan ja nyt päätin minäkin tulla mukaan! Painoni kanssa olen taistellut lapsesta saakka niinkuin varmaan jokainen meistä. Olen pudottanut painoa elämäni aikana varmaan 100kg, mutta kummasti ne vain tulevat korkojen kera takaisin! =( Painoindeksini on 40 ja -08 olen aloittanut tämän "operaation" sonkajärvellä ihan terveyskeskuksen kautta. Itse odotan pääseväni pöydälle lokakuussa, kun silloin on ainakin alustava leikkausaika. =) Toivotaan, että asiat menevät niinkuin ne on suunniteltu. Eniten odotan tulevalta "uudelta" elämältä, kun pääsen taas ratsastamaan rakkailla hevosillani! Nyt sen estää korvien väli... Säälittää hevoset, että joutuisivat minua kantamaan. Vatsalaukun pienennystä ovat Kuopiossa suunnitelleet! Nämä viimeiset ajat on ihan kauheita, kun joka kerta kun menen postilaatikolle odotan saavani kirjeen Kuopiosta! No, kyllä se vielä sieltä tipahtaa... Kerron taas kuulumisia, kun mennään etiäpäin. =) Tsemppiä vain kaikille, olen todella ylpeä teistä kaikista, jotka tämän läpi käyvät!
siipe
siipe

Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 29.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

siipe esittäytyy Empty Vs: siipe esittäytyy

Viesti kirjoittaja Wee2be Su Elo 29, 2010 2:47 am

Tervetuloa ja tsemppiä matkaan!
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja Laihduttava Su Elo 29, 2010 4:25 am

Tervetuloa!

Mulla on myös haaveena tuo ratsastus. Tiedän, että hevoset jaksais muakin kantaa, mutta pää ei anna myöten. Olen itselleni ensimmäiseksi painotavoitteeksi asettanut sen kaksinumeroisiin pääsyn (99kg). Kun sen saavutan, varaan itselleni ratsastustunnin. Mä r-a-k-a-s-t-a-n ratsastamista, mutta tosiaan tämän kokoisena en suostu sitä tekemään.

Suurin haaveeni onkin, että kun olen siellä tavoitteessani (ihan lopullisessa siis), saan hankkia ihanat ratsastushousut sekä kunnon saappaat ilman mitään erikoislevennyksiä. Joskus se vielä onnistuu! =)

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Elo 29, 2010 2:51 pm

Huomenta,

Mäkin olen ratsastanut nuoruudessani, kerran hevoshullu, aina hevoshullu. Tällä hetkellä tyttäreni käy ratsastamassa ja äiti siivellä nuuskimassa ja rapsuttamassa hevosia samalla. Mun haaveissa olisi kanssa aloittaa uudestaan ratsastus, kaksinumeroisessa luvussa. Mulla onneks leikkauspäivämäärä asetettu 29.9 joten ehkä jo ensi keväänä voisi huterin jaloin yrittää kiivetä hepan selkään... Teoria puoli on pysynyt aika hyvin muistissa, mutta käytäntö ja tasapaino on aivan eri universumissa, mutta sitä odotellessa! :))
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja ritu Su Elo 29, 2010 4:58 pm

Moi Siipe ja tervetuloa toinenkin Sonkajärveläinen joukkoon mukaan mulla oli tuo kirjeen odotus kesällä -09 kokoajan päällimäisenä ja Marraskuussa leikattiin, toivottavasti alkaa pian kuulua kirjettä kuopiosta.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja kuunsisar Ma Syys 06, 2010 4:59 pm

Ihanaa lukea, että muillakin on haaveena ratsastus! Itse olen ollut viimeksi hevosen selässä joskus 16-17-vuotiaana ja paljon alle satakiloisena. Sen verran eläinrakas olen ja vastustan eläinrääkkäystä, että en ole sitä enää sen jälkeen yrittänyt... Mutta joskus on mielessä käynyt, että voisinpa vielä joskus kokeilla... Ja on paljon muutakin, mitä haluaisin joskus tehdä, mutta johon paino on esteenä... Benji-hyppy... Laskuvarjohyppy...
kuunsisar
kuunsisar

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 59
Registration date : 24.05.2010

Viesti kirjoittaja bulleriina Ma Syys 06, 2010 5:25 pm

Minä olen ajatellut, että meikäläisen ratsastushaave on hevoselle työsuojelurikos, joten odotellaan vielä, että paino putoaa lisää....

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa