Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

lääkäri jännittää

+3
Kesä77
Elämä edessä
pingu70
7 posters

Siirry alas

lääkäri jännittää Empty lääkäri jännittää

Viesti kirjoittaja pingu70 La Elo 21, 2010 9:11 pm

minulla on nyt keskiviikkona ensimmäinen aika lääkärille peijaksen sisätautipolille ja mua jo kovasti jännittää sinne meno.
voiskos joku kertoa mitähän siellä tapahtuu, niin ei tarttis turhaa jännittää. KIITOS! minä pyysin työpaikkalääkäriltä kesäkuussa lähetettä leikkaukseen ja nyt jo olen menossa lääkäriin. kauhean nopeasti kaikki käy.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

lääkäri jännittää Empty Vs: lääkäri jännittää

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Elo 21, 2010 9:33 pm

Hei vaan!
Ole pingu70 tyytyväinen, että asia nytkähti hyvin eteenpäin! Saattaa tulla kuitenkin jossain vaiheessa odottelua! Minun eka käyntini tammikuussa oli ihan Ok. Juteltiin mukavia, eikä lääkäri mitenkään innoissaan tarjonnut leikkausta. Sitä ennen olin käynyt labroissa jne, joiden tulokset kuulin samalla. Diabeteskin kolkutteli ovella, paino 161,9 kg ja pituuttakin ruhtinaallisesti 165 cm. Näin ollen paino ei ihan ehtinyt saavuttaa samaa lukemaa kuin pituus. Pyysi sairaalan ryhmään eneilemään kevääksi ja nyt syksyllä palaamaan asiaan, jos olen päättänyt haluta leikkaukseen. Ja minähän OLEN PÄÄTTÄNYT haluta leikkaukseen. Tämän palstan lukemisella olen tähän tulokseen päätynyt! Tahtoo!!
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Kesä77 La Elo 21, 2010 9:42 pm

Hei Pingu70, mulla on samaan paikkaan aika 10/9, sain myös lähetteen kesäkuussa, mutta mulla kiersi Hyvinkään kautta (muutin välillä.) Mua kanssa jännittää mitä siellä sanotaan, leikkausta aion vaatia. kerro sitten mitä siellä tapatui.
Kesä77
Kesä77

Viestien lukumäärä : 20

Viesti kirjoittaja pingu70 Ke Elo 25, 2010 9:18 pm

moikka kaikille.
hyvin meni lääkäri.
oli ihan asiallinen lääkäri, ystävällinen ,positiivinen. juteltiin puoli tuntia ,otti painon ja verenpaineen. olin tavannut lääkärin aikaisemminkin, oli sama kun silloin kun olin ene kuurilla 10 vkoa.

lopputulos...LEIKKAUS PÄÄTÖS!!!!
sain ajan kastroskopiaan 1.10 eli viikon päähän APUA.....hirvittää koko toimitus. sitten tulee kirurgilta aika tapaamiseen jossa päätetään leikkaus aikataulusta. jonoja ei kuuleman ole, mut 4 viikkoa pitää olla enellä ennen leikkausta. nyt se on sitten totta olen menossa leikkaukseen.
fiilis on JEE JIPII ja samalla pelottaa ja jännittää. en kai saa päättää minkä leikkauksen halua . kirurgi päättää..... mut pitää koittaa neuvotella . haluaisin sen sleeven...... pelottaa ohitus, kun on niin paljon isompi operaatio. olin niin asennoitunut sleeveen , nyt pitää ottaa selvää ohituksesta ja päättää uskallanko siihen.

pingu70

Viesti kirjoittaja kanttura Ke Elo 25, 2010 10:21 pm

Onnea, onnea!

Kyllä kaikki menee hyvin ja ihana, ettei siellä päin tarvitse jonottaa vuosikausia leikkaukseen!!! Tsemppiä matkaan!

Viimeinen muokkaaja, kanttura pvm Ke Elo 25, 2010 10:27 pm, muokattu 1 kertaa

kanttura

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 19.05.2010

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Elo 25, 2010 10:23 pm

Saat itse päättää leikkaustavan ja kannattaakin sanoa toiveensa, jos sellainen kerta on. Itse halusin Sleeven, GBP taas en olisi mennyt missään tapauksessa. Molemmat vaihtoehdot pelottivat ja GBP tuntui aivan liian isolta asialta. Oliko sulla lääkärinä "vanhempi" nainen? Hän haastatteli mut huhtikuussa ja toukokuussa leikkasi Jaser ja hänen luonaan kävin kääntymässä 3kk tarkastuksessakin. Oikein mukavia, kannustavia ja huolehtivasti suhtautuvia lääkäreitä siellä kaikki. Jos matkan varrella törmää törttöihin, niin ainakin Peijaksen lääkärit/ ravitsemusterapeutit/ hoitajat ovat ystävällisiä ja asiallisia. Onnea matkaan =)

Koska meinaat eneilyn aloittaa? Gastrosta vastauksen saamiseen menee n. pari viikkoa. Eli tiedätkö, koska sulla on se lääkäriaika? Voisit varmaan aloitella syyskuun alussa jo eneä.

Onnea matkaan!!!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja pingu70 Ke Elo 25, 2010 11:21 pm

kiitos " kanttura" ihana lehmä sinulla.

kiitti tosi paljon poutapilvi, helpotti kummasti kun kerroit ,että voin saada sen sleeven. minua hirvittää kanssa ajatus siitä gbp stä.
en muista lääkärin nimeä, mutta siinä viisissäkymmenissä oleva nainen on. on joku lihavuus tutkia peijaksessa tai jotain.
en viellä tiedä koska on kirurgin aika, mut jos tulee yhtä nopeasti kun muutkin niin varmaan aika pian. eli heti kun tiedän leikkauspäivän ,niin pitää laskeskella se 4 viikkoa sitä ennen ja alkaa eneillä.

kaikki on mennyt tosi nopeesti. vasta viisiviikkoa sitten pyysin työpaikkalääkäriltä lähetettä peijakseen.

miten sinulla meni se tähystys, oliko ihan hirveetä? se minua pelottaa, miten siitä selviän. menikö leikkaus hyvin, paranitko nopeasti?
miten syöminen on onnistunut leikkauksen jälkeen?

hirveesti on asiaa päässä ja valtavasti kysymyksiä.
olet laihtunut hirmusen paljon viidessä kuukaudessa.

pingu70

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Elo 26, 2010 4:22 am

Tähystys on ihan helppo keikka. Mulle tehty pariinkin kertaan vuosien saatossa. Oksettava ja sillä tavalla kurjan tuntuista, mutta ei satu! Loppua kohti mulla loppunut se oksettava fiilis, kun puudute tehonnut kunnolla (se on liukasteena siinä letkun päässä). Inhottavin vaihe on ihan alkuun, kun se letku pitää nielaista ja tuntuu vaikealta. Sitä ei kuitenkaan kestä kuin 15 sek. ja sitten on vaan sellainen vatsatautimainen oksurefleksi sen letkun kanssa. Harjoittele etukäteen nenän kautta hengittämistä ja suu auki olemista yhtä aikaa, se helpottaa. Ei mitenkään pelkäämisen arvoinen homma ja kestääkin lyhyen aikaa n. 10min.

Toipumisaikaa ei ole, sillä heti sen 10min. homman jälkeen olo ollut ihan ok. Toki puudutusaine on tehnyt suun hassun tuntuiseksi tunniksi, mutta ei ole ollut kipuja tms. ja ruokaakin on saanut nautiskella puudutuksen hävittyä.

Varmaan sama lääkäri. Oikein mukava nainen=)
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja pingu70 Ke Syys 01, 2010 2:28 am

aamulla se koitos on sitten edessä. meinaan tähystys.
ei viellä jännitä, mutta odotas kun aamu tulee voipi olla vatsa sekaisin.
toivottavasti menee hyvin ja on äkkiä ohi.

pingu70

Viesti kirjoittaja Wee2be Ke Syys 01, 2010 3:03 am

Tsemppiä hirmuisesti huomiselle! Toiset sanoo, ettei se hullumpi keikka ole, toiset vannoo, etteivät koskaan enää.. varmasti kokemuksia on erilaisia. Koitat vaan rauhassa hengitellä ja olla paikoillasi niin selviät varmasti! Sitten se on ohi ja uutta usvaa putkeen!
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Syys 01, 2010 3:17 am

Täällä sama koitos edessä ylihuomenna. Voi kauhistus.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Viesti kirjoittaja pingu70 Ke Syys 01, 2010 9:34 pm

NYT SE TÄHYSTYS ON OHI.
hengissä selvisin. ei tehnyt kipeetä ,mut mua kyllä yökkäytti aikas paljon.
oli kyl aika kauheeta, ( pitääkös ihmisen mennä jokapaikkaan vapaa ehtoisesti)mut mua helpotti kun muisti sen mitä hoitaja sanoi.
eli ainakun tuli paha olo niin piti koittaa muistaa vetää keuhkot täyteen ilmaa ja hengittää rauhallisesti.
nyt 6 tuntia jälkeenpäin on vähän sellainen "pala kurkussa" tunne.
nyt odotellaan tuloksia. lääkäri soittaa 14 päivä. kaikki näytti olevan kunnossa, lääkäri kertoi kun kysyin.

seuraavaksi kai tulee aika sinne kirurgille ja kai ravitsemusterapeutille.

voimia kaikille jolla koettelemus on viellä edessä ja kiitos kannustuksesta!

pingu70

Viesti kirjoittaja Wee2be Ke Syys 01, 2010 10:03 pm

Hieno homma, että oli noinkin positiivinen kokemus :) Tsemppiä jatkoon!
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun