Oys osaa yllättää
+5
Rovatar
MRA123
Laihduttava
sateenkaarenpäässä
joku80
9 posters
Sivu 1 / 1
Oys osaa yllättää
Nimittäin eilen soitti jonohoitaja ja ilmoitti leikkausaikani: kolmen viikon päästä jo!:D Kaksi vuotta jonossa ja sitten yhtäkkiä, PAM!
Pää pökkyrällä ilosta ja epäilyistä, pelko mahdollisesta sairastumisesta ja leikkauksen peruuntumisesta, ilo leikkaukseen pääsystä, pelko leikkauksen mahdollisesta epäonnistumisesta, riemu tulevasta laihtumisesta, pelko epäonnistumisesta, jännitys viimeisestä eneilystä joka pitäisi nyt heti aloittaa, toive viimeisestä karkkipussista, ilo, riemu, pelko, jännitys, toiveikkuus, epäluuloisuus, ahdistuneisuus, positiivisuus, onnellisuus, vapautuneisuus: JIHAA!!! JIPPII!!!! HURRAA!!!!:D
(Paitsimitäsjosenlaihdukaan? *mutisee ja tupisee*)
Pää pökkyrällä ilosta ja epäilyistä, pelko mahdollisesta sairastumisesta ja leikkauksen peruuntumisesta, ilo leikkaukseen pääsystä, pelko leikkauksen mahdollisesta epäonnistumisesta, riemu tulevasta laihtumisesta, pelko epäonnistumisesta, jännitys viimeisestä eneilystä joka pitäisi nyt heti aloittaa, toive viimeisestä karkkipussista, ilo, riemu, pelko, jännitys, toiveikkuus, epäluuloisuus, ahdistuneisuus, positiivisuus, onnellisuus, vapautuneisuus: JIHAA!!! JIPPII!!!! HURRAA!!!!:D
(Paitsimitäsjosenlaihdukaan? *mutisee ja tupisee*)
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Vs: Oys osaa yllättää
Jes! Onnessasi mukana.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Thanks! :)
Huippuhienoa! ONNEA!
Mulla varmasti sitten joskus samat fiiliksit mitä kirjoitit!
Mulla varmasti sitten joskus samat fiiliksit mitä kirjoitit!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
:) :) ONNEE ONNEEE vielä tämankin kautta...minä sitten tuuletan hieman myöhemmin...toivotaan että syksyn aikana se nyt tosiaan tulisi ....laittele tänne millaista on eneily ja miten menee muutenkin.
Ajattelin kokeilla viikon jo etukäteen harjoituksena :D Huomisesta alkaen.
Sinun tuo uutinen sai minuun intoa.
Ajattelin kokeilla viikon jo etukäteen harjoituksena :D Huomisesta alkaen.
Sinun tuo uutinen sai minuun intoa.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Hei
Niin osaa, tulen perässä....minullekin soitettiin viimein aika viikolla. Minun leikkaus 27.9 oys....JIHUUUU.... Onhan tuota odotettukin!! Kai se nyt joskus paistaa aurinko risukasaankin!
T: Onnekas45
T: Onnekas45
Onnekas45- Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 60
Registration date : 30.03.2010
ONNEKSI OLKOON!!!
Tämä oli hyvä uutinen, ehkä minullakin on toivoa saada se leikkausaika joskus lähitulevaisuudessa. Kaksi vuotta jonossa on pitkä aika ja kovasti toivoisin jo asian jotenkin edistyvän. Gastroskopian tulokset eivät ole vielä selvillä, mutta jospa siellä ei mitään kovin kummoisia olisi. Eneilyn ajattelin aloittaa nyt muutenkin samalla kun koulu alkaa niin jospa sekin olisi eteenpäin asiassa.
Tsemppiä kaikille muillekin Ouluun jonottajille! :)
Tämä oli hyvä uutinen, ehkä minullakin on toivoa saada se leikkausaika joskus lähitulevaisuudessa. Kaksi vuotta jonossa on pitkä aika ja kovasti toivoisin jo asian jotenkin edistyvän. Gastroskopian tulokset eivät ole vielä selvillä, mutta jospa siellä ei mitään kovin kummoisia olisi. Eneilyn ajattelin aloittaa nyt muutenkin samalla kun koulu alkaa niin jospa sekin olisi eteenpäin asiassa.
Tsemppiä kaikille muillekin Ouluun jonottajille! :)
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Ihan mahtavat fiilikset!
Nyt pitäisi aloittaa huomenna eneily, joka tuntuu vähän hankalalta. Mulle oli etukäteen sanottu, että leikkausaika arviolta lokakuussa, joten oli suunnitellut olevaani ensin kevennetyllä ruokavaliolla ja sitten täysi ene... Nyt yllätysleikkauksen myötä en ehdi "laskeutua" eneen... Joka ois ollut mulle tosi tärkeää siksi, että aloituspäivät ois ollu vähän helpompia ja muutenkin orientoituminen ko.hommaan... Noh, eiköhän tämä kolme viikkoa mene vaikka päälle seisoisi!
Pitää nyt vaan kaivella täältä niitä eneilyohjeita, kun parin vuoden takaiset eneilyt unohduksissa...
Nyt pitäisi aloittaa huomenna eneily, joka tuntuu vähän hankalalta. Mulle oli etukäteen sanottu, että leikkausaika arviolta lokakuussa, joten oli suunnitellut olevaani ensin kevennetyllä ruokavaliolla ja sitten täysi ene... Nyt yllätysleikkauksen myötä en ehdi "laskeutua" eneen... Joka ois ollut mulle tosi tärkeää siksi, että aloituspäivät ois ollu vähän helpompia ja muutenkin orientoituminen ko.hommaan... Noh, eiköhän tämä kolme viikkoa mene vaikka päälle seisoisi!
Pitää nyt vaan kaivella täältä niitä eneilyohjeita, kun parin vuoden takaiset eneilyt unohduksissa...
Onnea Joku80 leikkaukseen pääsystä ja tsemppiä siihen eneilyyn! Hienoa, että sun odotusaika alkaa vihdoin olla ohi! Samat sanat myös Onnekas 45:lle! On aina mukavaa nähdä, kun se aurinko alkaa tosiaan paistamaan sinne risukasaan :).
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Onnee minunkin puolesta=) Mulla kanssa eneily edessä, ajattelin maanantaina aloittaa pusseilla. Miten tietääkö joku viisaampi voiko lämminkuppi juomia ottaa enellessä?? jostain luin että joku oli niillä välillä saanut uutta puhtia/makua eneilyyn???? kylläpä aika menee nopsaan kun odottaa jotain kuten leikkausta(itse 20.9.Peijas ,sleeve)tuntuu hurjalle että ensi vuonna tähän aikaan on jo "hoikkana";)laav juu aal=)
terv.Heluna
terv.Heluna
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa