Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

*toukka* esittäytyy

3 posters

Siirry alas

*toukka* esittäytyy Empty *toukka* esittäytyy

Viesti kirjoittaja *toukka* Pe Elo 20, 2010 3:46 pm

Heippa

Olen kohta 31v nainen etelä-savosta teini-iästä asti ollut yli painoinen nyt painoa 152kg :( sairastan diabetestä tuki ja liikunta elin sairauksia. Tällähetkellä sairaslomalla kovien kipujen takia. Monen vuoden ajan olen anellut pääsyä laihdutusleikkaukseen mutta täällä ei olle kuultu minua asian suhteen, aina on löydetty uusi hyvä syy miksi minua ei voida leikata.
Mieliala nollassa asian suhteen en jaksa tehdä tätä enee, mielenkinto hävinnyt kaiken suhteen...
Tänään kävin lääkärillä taas kuulemassa mitenkä sitä painoa vaan pitäisi saada pudotettua(ihan niin kun en tietäs ja olisi jo kokeillut, 3 enediä takana) Taas pitää kokeilla eneä jos ne vaikka nyt kestäis sisällä :D tuotteet kun eivät ole sopineet vatsalleni, ripuloin ja voin pahoin, mutta yritetään taas. Keuhkokuvat, ylävatsan ultra, spirometria, sekä psykiatrian konsultaatio niin sitten voisin ehkä saada lähetteen Kysille. soitto aika lääkärille 15.9 jolloin hän kertoo tutkimusten tulokset ja kirjoittaa lähetteen, mitenköhän nopeasti sinne pääsee. Siis leikkaukseen olisin valmis vaikka heti huomenna sinne ://
hei rakkaat kanssa sisaret ja veljet ottakaa kantaa ja piristäkää miua onko toivo menetetty kaiken suhteen...

<3
*toukka*
*toukka*

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 45
Registration date : 20.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

*toukka* esittäytyy Empty Vs: *toukka* esittäytyy

Viesti kirjoittaja bulleriina Pe Elo 20, 2010 6:15 pm

Moi!

Älä anna periksi. Tarkista käypä hoito -suosituksista, että kriteerit leikkaukseen täyttyvät ja sen jälkeen VAADI oikeuksiasi. Meitä ylipainoisia kohdellaan luvattoman usein toisen luokan kansalaisina, mutta siihen ei pidä alistua. Jos saat edelleen kielteisen päätöksen, vaadi se perusteluineen kirjallisena. Sen jälkeen voit ottaa yhteyttä potilasasiamieheen.

Toivottavasti näin pitkälle ei tarvitse mennä, mutta vinkiksi, jos täytyy...

Tsemppiä taistelussa kohti parempaa elämää!!!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja kanttura Pe Elo 20, 2010 6:30 pm

Hei toukka!

Toivottavasti vihdoin ja viimein pääset syyskuussa Kysin jonoon! Yhä vaan on näköjään ennakkoluuloisia lääkäreitä ylipainon ja laihdutusleikkauksen suhteen:(

Kesällä ravintoterapeutti sanoi leikkausjonon Kysiin olevan vuoden luokkaa. Mutta Sinulla, kun on sairauksia ja kaikki edeltävät tutkimukset jo ennakkoon valmiiksi tehty, lienee jonotusaika paljon, paljon lyhempi.

Oletko kokeillut eneä tavallisella ruualla? Tällä foorumilla on Yleistä asiaa-palstalla ohjeita siihen. Itse olen sillä keinoin pudotellut painoa 2kg/vk, eikä ole nälkä/kyllästyminen päässyt yllättämään alun hankaluuksien jälkeen.

Meitä on muitakin samassa jamassa vaappumassa eteenpäin - tsemppiä, voimia ja onnea matkaan!

kanttura

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 19.05.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa