Lovely -eteenpäin!
+13
lisbet
Minttu33
tigertytto
MRA123
eräpena
Aallotar
Piitu
Tupsukka
Bulla65
mimio
kuunsisar
sateenkaarenpäässä
Lovely
17 posters
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Lovely -eteenpäin!
Nyt vasta alan hahmottaan tätä sivustoo:)
Huhtikuun lopulla lähete vatsatautien polille, ja Vaasaan leikkaukseen sitten joskus!
Paljonko ennen teidän leikkausajat ovat saapuneet?
Huhtikuun lopulla lähete vatsatautien polille, ja Vaasaan leikkaukseen sitten joskus!
Paljonko ennen teidän leikkausajat ovat saapuneet?
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Vs: Lovely -eteenpäin!
Yhdessä sitten Vaasaan menossa. Minä vasta nyt kävin Lääkäritalolla Mikaelilla ja sain lähetteen keskussairaalaan Sjoki.
Soita sinne vatsapolille ja kysy missä vaiheessa asiasi siellä on menossa.
Näillä sivuillahan on mainittu, että jonot sitten leikkaukseen on nopeat, kun päätöksiä ja muita tutkimuksia on tehty.
Itse aion käydä Lääkäritalolla myös tähystyksen nopeuttaakseni toimenpiteeseen pääsyä (jos siihen lähete tulee).
Soita sinne vatsapolille ja kysy missä vaiheessa asiasi siellä on menossa.
Näillä sivuillahan on mainittu, että jonot sitten leikkaukseen on nopeat, kun päätöksiä ja muita tutkimuksia on tehty.
Itse aion käydä Lääkäritalolla myös tähystyksen nopeuttaakseni toimenpiteeseen pääsyä (jos siihen lähete tulee).
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Kiva et on täällä toisiakin Vasaan meniöitä:)
Soittelinkin sinne tässä ja palailevat lääkärit kuulemma lomilta, lupasivat jouduttaa kutsua :D mut vielä ei ole näkynyt.
Soittelinkin sinne tässä ja palailevat lääkärit kuulemma lomilta, lupasivat jouduttaa kutsua :D mut vielä ei ole näkynyt.
Hei! Itse kävin Lääkäritalolla toukokuussa ja ilmoitus keskussairaalasta lähetteen saapumisesta tuli muutaman viikon päästä. Siinä luvattiin lähettää seuraava tutkimusaika, mutta kun oletettavasti kesän aikana ei tapahtunut mitään, soitin elokuun alussa sisätautiosastolle ja tiedustelin asian etenemisestä. Sain ajat verikokeisiin, sokerirasituskokeisiin (otettiin myös sydänfilmi) ja ravitsemusterapeutille, joissa olin kuluvan viikon maanantaina. Samassa kutsussa oli lääkäriaika, joka on syyskuun alussa.
Uskon, että jos vain kiltisti odottaa kutsuja postista, voi joutua odottamaan kauemmin, mutta poliklinikalle soittamalla ja tiedustelemalla aikoja, ne voi saada samantien. Kannattaa olla aktiivinen niin asia etenee! Itsellänikin on vielä tutkimuksia edessä (jos lääkärin päätös leikkaukselle on myönteinen), mutta leikkausjonoon päästyäni ajattelin kyllä soitella usein Vaasaan.
Jos epäröi eikä ole todella varma, haluaako leikkaukseen ja onko valmis sen mukanaan tuomiin riskeihin ja muutoksiin, on hyvä, että asia etenee hitaasti ja on aikaa miettiä. Mutta jos on 100 % varma, on hyvä, että asia etenee joutuisasti. Tietoa hankkiessa ei kannata uskoa kaikkea mitä jossain on sanottu / lukenut / näytetty. Riskit kannattaa tiedostaa, mutta uskoa vain oikeaa - ei sensaatiolehtien / -ohjelmien - tietoa, jota saa mielestäni terveydenhuoltohenkilökunnalta ja leikkauksen itse läpikäyneiltä. Ja muistaa, että jokaisen kohdalla kaikki on yksilöllistä!
Uskon, että jos vain kiltisti odottaa kutsuja postista, voi joutua odottamaan kauemmin, mutta poliklinikalle soittamalla ja tiedustelemalla aikoja, ne voi saada samantien. Kannattaa olla aktiivinen niin asia etenee! Itsellänikin on vielä tutkimuksia edessä (jos lääkärin päätös leikkaukselle on myönteinen), mutta leikkausjonoon päästyäni ajattelin kyllä soitella usein Vaasaan.
Jos epäröi eikä ole todella varma, haluaako leikkaukseen ja onko valmis sen mukanaan tuomiin riskeihin ja muutoksiin, on hyvä, että asia etenee hitaasti ja on aikaa miettiä. Mutta jos on 100 % varma, on hyvä, että asia etenee joutuisasti. Tietoa hankkiessa ei kannata uskoa kaikkea mitä jossain on sanottu / lukenut / näytetty. Riskit kannattaa tiedostaa, mutta uskoa vain oikeaa - ei sensaatiolehtien / -ohjelmien - tietoa, jota saa mielestäni terveydenhuoltohenkilökunnalta ja leikkauksen itse läpikäyneiltä. Ja muistaa, että jokaisen kohdalla kaikki on yksilöllistä!
kuunsisar- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 59
Registration date : 24.05.2010
Hyvää ystävänpäivää
Posti toi ystävänpäiväkortteja, mutta tärkein kirje oli kuitenkin Vaasasta tullut tieto leikkausajasta
Maaliskuun loppupuolella, sinneasti ajattelin ny eneillä, toinen viikko menossa ja motiivi kasvaa
Posti toi ystävänpäiväkortteja, mutta tärkein kirje oli kuitenkin Vaasasta tullut tieto leikkausajasta
Maaliskuun loppupuolella, sinneasti ajattelin ny eneillä, toinen viikko menossa ja motiivi kasvaa
Onnea Lovely leikkausajasta!! Mahtavaa!
miten on ENE lähtenyt käyntiin? Mulla 2 viikko takana ja reilu 3 kiloa poissa. Hitaasti etenee, mutta pääasia että etenee. Enää 3 viikkoa ja 3 päivää niin kittaa leikkaus!
miten on ENE lähtenyt käyntiin? Mulla 2 viikko takana ja reilu 3 kiloa poissa. Hitaasti etenee, mutta pääasia että etenee. Enää 3 viikkoa ja 3 päivää niin kittaa leikkaus!
mimio- Viestien lukumäärä : 79
Registration date : 29.09.2010
Saitpas ihanan ystävänpäivälahjan Lovely, onnittelut leikkausajasta!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Kiittää
Eka eneviikko takana ja tasan 3kg painosta, reilu 5viikkoo vaan jäljellä Maltillisesti mennään
Eka eneviikko takana ja tasan 3kg painosta, reilu 5viikkoo vaan jäljellä Maltillisesti mennään
Onnea. Voimia eneilyyn, muista juoda runsaasti vettä.
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
Rauhallisin mielin (toistaiseksi) odottelen ensiviikkoa ja leikkausta
Yli vuosi on ootellessa mennyt
Enellä paino pudonnut pikkuhiljaa ja olo on suht seesteinen.
Tsemppii kaikille eneilijöille
Yli vuosi on ootellessa mennyt
Enellä paino pudonnut pikkuhiljaa ja olo on suht seesteinen.
Tsemppii kaikille eneilijöille
Tsemppiä Lovely! Hienosti se menee!
Pääset hyviin käsiin, kun Vaasassa leikataan!
Mulla nyt 5 päivää leikkauksesta ja näkkäri menee jo mukavasti alas ilman kipua.
Pääset hyviin käsiin, kun Vaasassa leikataan!
Mulla nyt 5 päivää leikkauksesta ja näkkäri menee jo mukavasti alas ilman kipua.
Tsemppiä sulle itsellesi Lovely sekä loppuajan eneen että muutaman päivän leikkauksen odotukseen. Vuosi on pitkä aika.
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Onnea leikkaukseen. Ihanaa, että viimeinkin loppuu sun odotus.
Aallotar- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011
Kiitos kaikille
Välillä käy mielessä komplikaatiot, mut murehditaan niitä sitten jos niitä tuloo
Välillä käy mielessä komplikaatiot, mut murehditaan niitä sitten jos niitä tuloo
Turha niitä komlikaatioita on miettiä etukäteen. Huomaahan sen tällä palstallakin, että suurimmalla osalla menee tosi henosti. Ja niin menee sullakin, muista se !
Aallotar- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011
"Mä annan sut pois , mä päästän sut pois... kaikkeen tottuu..."
Tällästä täällä hyräilen ja olen valmis huomiseen leikkaukseen
Vaikka mahalaukkua lähteekin, toivon että jäljelle jää entistä suurempi sydän
Positiivista mieltä kaikille leikkausaikaa odottaville
Tällästä täällä hyräilen ja olen valmis huomiseen leikkaukseen
Vaikka mahalaukkua lähteekin, toivon että jäljelle jää entistä suurempi sydän
Positiivista mieltä kaikille leikkausaikaa odottaville
Onnea matkaasi.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnea Lovely matkaan! Hienosti se menee! Pääset hyviin käsiin kun Vaasassa leikataan!
Onnea matkaan!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Tsemit täältäkin päin suomea lovelle leikkuuseen
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Onnea leikkaukseen ja kaikkea hyvää toipumiseen !
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Onnea leikkaukseen!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Kaunis kiitos tsempityksestä
Aamu on iltaa viisaampi, pikaisiin näkymisiin
Aamu on iltaa viisaampi, pikaisiin näkymisiin
Torstaina leikkaus, perjantaina kotiin, tänään jo kävin lenkillä
Ruoka ja juomat laskehtii
Olen ihan ymmälläni, olin niin varautunu ihan erilaiseen, näin kun ikääkin on kertynynnä
Kaikille uusille kovasti tsemppiä
Ruoka ja juomat laskehtii
Olen ihan ymmälläni, olin niin varautunu ihan erilaiseen, näin kun ikääkin on kertynynnä
Kaikille uusille kovasti tsemppiä
Onnea uuden opetteluun.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa