Positiivisuutta ilmassa
+2
bulleriina
Sandra
6 posters
Positiivisuutta ilmassa
Moi!
Painoni on edelleen suunnaton, mutta pudotusta on reilusti. Hyvä minä! Käynnit ravitsemusterapeutilla ovat tuottaneet tulosta ja matka jatkuu... Olo on jo paljon kevyempi ja liikkuminen entistä kivempaa. Valitsemani järjestys elämänmuutoksilleni on tähän saakka osoittautunut oikeaksi. Ensin säännöllisen liikunnan aloittaminen, sitten kuukausien jälkeen painon pudotusta ja se jatkukoon kauan. Onneksi en polta enkä juo! ;) Eli se viisaus, että elämää voi muuttaa vain asia kerrallaan pitäneen paikkansa.
Minulla on riittänyt kannustajia, kun olen asiasta kertonut avoimesti niin läheisilleni kuin töissäkin. Töissä on oikea laihdutusbuumi... Yhdessä kanssani äitini on pudottanut painoaan yli 20 kiloa ja sai jättää insuliinin pois jo heti alkuunsa. Äidillä lähtöpaino on ollut kymmeniä kiloja vähemmän ja ikää tietysti reilut 20 vuotta enemmän. Hyvä me!!!
Nautinnollista syksyä!
-Sandra-
Painoni on edelleen suunnaton, mutta pudotusta on reilusti. Hyvä minä! Käynnit ravitsemusterapeutilla ovat tuottaneet tulosta ja matka jatkuu... Olo on jo paljon kevyempi ja liikkuminen entistä kivempaa. Valitsemani järjestys elämänmuutoksilleni on tähän saakka osoittautunut oikeaksi. Ensin säännöllisen liikunnan aloittaminen, sitten kuukausien jälkeen painon pudotusta ja se jatkukoon kauan. Onneksi en polta enkä juo! ;) Eli se viisaus, että elämää voi muuttaa vain asia kerrallaan pitäneen paikkansa.
Minulla on riittänyt kannustajia, kun olen asiasta kertonut avoimesti niin läheisilleni kuin töissäkin. Töissä on oikea laihdutusbuumi... Yhdessä kanssani äitini on pudottanut painoaan yli 20 kiloa ja sai jättää insuliinin pois jo heti alkuunsa. Äidillä lähtöpaino on ollut kymmeniä kiloja vähemmän ja ikää tietysti reilut 20 vuotta enemmän. Hyvä me!!!
Nautinnollista syksyä!
-Sandra-
Sandra- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 10.08.2009
Vs: Positiivisuutta ilmassa
Mielettömän hienoja tuloksia!
Toivottavasti saat leikkauspäätöksen pikaisesti, niin tuo painonpudotuksen jatko ja ennenkaikkea pysyvyys varmistuisi.
Tsemppiä jatkoon!!!!
Toivottavasti saat leikkauspäätöksen pikaisesti, niin tuo painonpudotuksen jatko ja ennenkaikkea pysyvyys varmistuisi.
Tsemppiä jatkoon!!!!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Onnittelut UPEASTA pudotuksesta!!
Olet todellinen TAHTONAINEN! Toivottavasti saat pian leikkauspäätöksen, se vaan motivoi lisää.
Itse en varmaankaan moiseen pudotukseen olisi pystynyt jos se olisi ollut leikkauksen ehtona.
Minäkin olen aina kiittänyt siitä itseäni, etten polta enkä juo. Olen ajatellut, että yksi pahe elämässä riittää kun se kerta on elämän pituinen riesa.
Tsemppiä odotukseen!
Olet todellinen TAHTONAINEN! Toivottavasti saat pian leikkauspäätöksen, se vaan motivoi lisää.
Itse en varmaankaan moiseen pudotukseen olisi pystynyt jos se olisi ollut leikkauksen ehtona.
Minäkin olen aina kiittänyt siitä itseäni, etten polta enkä juo. Olen ajatellut, että yksi pahe elämässä riittää kun se kerta on elämän pituinen riesa.
Tsemppiä odotukseen!
laila- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 24.06.2010
Valtavan hieno pudotus, onnea Sandra! Olkoot tää erinomaisena kannustuksena todella isoille ihmisille, jotka joutuvat pudottamaan painoaan ennen leikkuuseen pääsyä - sinä osoitat, että se on mahdollista!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Onnea :) se on vaikeampaa päästä näillä kiloilla ja indekseillä leikkaukseen mutta tosi hyvin olet saanut putoamaan :) ja se helpottaa leikkaustakin ja toipumista. Olen todella iloinen puolestasi, itselläni oli niin paljon vastoinkäymisiä Suomessa kun yritin päästä leikkaukseen, mun Bmi oli leikkauspäivänä 58.7 ja hyvin meni. Kerro ihmeessä kuin jatkossa menee, odotan suurella mielenkiinnolla .)
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Onnittelut upeasta laihdutuksesta! Se hyvä puoli leikkauksessa on, että tietää ettei laihduttaminen mene hukkaan vaan paino putoaa ja pysyy poissa. Näin ainakin suurimman osan kg kanssa.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa