Kaksinumeroinen luku
+8
bulleriina
Bulla65
Tantta
bombur
tigertytto
joku80
Laihduttava
Poutapilvi
12 posters
Sivu 1 / 1
Kaksinumeroinen luku
Pakko tuulettaa, kun pääsi alle 100kg! Olin asettanut tämän päivän tavoitteeksi ja aamulla siihen pääsinkin =) JEE!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Vs: Kaksinumeroinen luku
Uskomatonta. Ihan huikean mahtava suoritus jo nyt, ja koko ajan alemmas ja alemmas menee!
Jippii ja hurraa! Onnea! :)
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Jipppi jeeeee...onnittelut täältäkin päin : )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Toi on jo juhlan paikka. Onnea =)
bombur- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 22.06.2010
Onnittelut taaltakin. Sama tavoite on mullakin, voi kun tulis paiva kun siihen paasen. Hyvin tehty!
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Kiitos kiitos:) Kyllä olen tyytyväinen. Viimeksi olen ollut alle 100kg 11 vuotta sitten esikoisen synnytyksen jälkeisen masennuksen "ansiosta". Esikoinen täytti eilen 11v., josta johtuen olin sen tavoitepäiväksi asettanutkin.
Onnittelut Poutapilvelle hienosta saavutuksesta! :) Voi kun mäkin joskus painaisin sata kiloa....*haaveilee"...
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Mä hoksasin just, että mullakin on 11 vuotta kun oon viimeksi ollu kaksnumeroisissa. Aloin odottaa esikoista syksyllä -99 ja silloin paino oli jotain 90 tienoilla (olin just tiputtanu 15kg). Synnytyksen jälkeen oltiin hetki satasen paikkeilla, siitä sit noustiinki reipas nousu ylemmäs....
[i]Ehkä[/i] sitä iteki ens kesänä näkee taas moisia lukuja!
[i]Ehkä[/i] sitä iteki ens kesänä näkee taas moisia lukuja!
Onnea!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Onnea!!Minäkin pääsin viikonloppuna kaksinumeroiseen ja ajattele...koskaan ei enää kolmenumeroista=)
Ballerina- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 03.05.2010
Tuossa se suurin ero taitaakin olla aiempiin laihdutuksiin. Eli kun pääsee jonkin tietyn luvun alle, tietää että siihen ei [i]oikeasti[/i] palaa enää koskaan.
Onhan sitä toki joka kerta aiemminkin ajatellut samalla tavalla, mutta tällä kertaa se on silti ihan täysin eri =)
Onhan sitä toki joka kerta aiemminkin ajatellut samalla tavalla, mutta tällä kertaa se on silti ihan täysin eri =)
MAHTAVAA Poutapilvi! Onnea kaksinumeroisesta luvusta!:-D
Mullakin on noin 10v siitä kun viimeksi olen painanut alle 100kg... Nostan lipun salkoon ja laitan bileet pystyyn kun se päivä koittaa että vaaka näyttää taas kaksinumeroisia lukuja!:-)
Mullakin on noin 10v siitä kun viimeksi olen painanut alle 100kg... Nostan lipun salkoon ja laitan bileet pystyyn kun se päivä koittaa että vaaka näyttää taas kaksinumeroisia lukuja!:-)
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Onnea Poutapilvi, hieno suoritus joka saa vielä paljon jatkoa! Eikö olekin hurja tunne kun numerot vaa'assa vain pienenevät ja pienenevät ja olo paranee samaa tahtia =)
Piti itsekin äsken leikkiä laskukoneella ja huomasin, että multa on lähtenyt viimeisen reilun 4 kuukauden aikana 21,5% painosta...! Ja eron muuten todellakin huomaa! Olen aloittanut urheilutreenit nyt kesän aikana ja eilen jaksoin edes sen kummemmin väsymättä juosta 15 min reipastahtisen lenkin. Siis minä juoksin, minä joka oon aina ja iänkaikkisesti inhonnut juoksemista! Varttitunnin lenkki ei tietysti oo "normaalille" ihmiselle yhtään mikään suoritus, mutta kyllä se omaa mieltä lämmittää kummasti, kun vielä muutama kuukausi sitten kolme juoksuaskeltakin teki tiukkaa. Jeeeeeiiiii =)
Ihan eniten tässä koko hommassa miellyttää se, että tää tosiaan on viimeinen laihdutus... Nöyräksi vetää, oon ihan mahdottoman kiitollinen saamastani uudesta elämästä <3
Isot tsempitykset meille kaikille, me muuten taatusti ollaan onnemme ansainneet =)
Piti itsekin äsken leikkiä laskukoneella ja huomasin, että multa on lähtenyt viimeisen reilun 4 kuukauden aikana 21,5% painosta...! Ja eron muuten todellakin huomaa! Olen aloittanut urheilutreenit nyt kesän aikana ja eilen jaksoin edes sen kummemmin väsymättä juosta 15 min reipastahtisen lenkin. Siis minä juoksin, minä joka oon aina ja iänkaikkisesti inhonnut juoksemista! Varttitunnin lenkki ei tietysti oo "normaalille" ihmiselle yhtään mikään suoritus, mutta kyllä se omaa mieltä lämmittää kummasti, kun vielä muutama kuukausi sitten kolme juoksuaskeltakin teki tiukkaa. Jeeeeeiiiii =)
Ihan eniten tässä koko hommassa miellyttää se, että tää tosiaan on viimeinen laihdutus... Nöyräksi vetää, oon ihan mahdottoman kiitollinen saamastani uudesta elämästä <3
Isot tsempitykset meille kaikille, me muuten taatusti ollaan onnemme ansainneet =)
Juuliska- Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 30.01.2010
Juuliska,
Olipa ihanasti kirjoitettu -"Isot tsempitykset meille kaikille, me muuten taatusti ollaan onnemme ansainneet =)"-
Vaikka täältä lukee näitä juttuja niin silti tulee sellanen olo et voisko oikeesti ja ihan tosissaan elämä noin radikaalisti muuttua ja elämä olla IHANAA(normaalien) ELÄMÄÄ??!!
Leikkausta odotan, odottavan aika vaan on niiiiiiiin pitkä.
Tsemppiä kaikille!!! :))
Olipa ihanasti kirjoitettu -"Isot tsempitykset meille kaikille, me muuten taatusti ollaan onnemme ansainneet =)"-
Vaikka täältä lukee näitä juttuja niin silti tulee sellanen olo et voisko oikeesti ja ihan tosissaan elämä noin radikaalisti muuttua ja elämä olla IHANAA(normaalien) ELÄMÄÄ??!!
Leikkausta odotan, odottavan aika vaan on niiiiiiiin pitkä.
Tsemppiä kaikille!!! :))
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Juuliska pakko oli heti laskea oma prosentti. Mulla on paino pudonnut vuoden alusta 22%, sulla siis tosi nopeassa tahdissa =)
Olo on kieltämättä kohentunut etenkin viime aikoina. Kesän helteet osaltaan varmaan vaikutti vetämättömyyteen, mutta nyt jo energiaakin löytyy. Ei liian kanssa (komerot odottaa edelleen pölykoirien kera sitä hetkeä), mutta riittävästi esim. lasten kanssa puuhailuun ja shoppailuun.
Olo on kieltämättä kohentunut etenkin viime aikoina. Kesän helteet osaltaan varmaan vaikutti vetämättömyyteen, mutta nyt jo energiaakin löytyy. Ei liian kanssa (komerot odottaa edelleen pölykoirien kera sitä hetkeä), mutta riittävästi esim. lasten kanssa puuhailuun ja shoppailuun.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa