Paino jumittaa...antakaa vinkkejä
5 posters
Paino jumittaa...antakaa vinkkejä
Hei!
Olin leikkauksessa 22.3. ja paino lähti heti vauhdilla laskuu. Tähän mennessä olen laihtunut 17 kg, mutta nyt paino on jumittanut jo 4 viikkoa samoissa lukemissa. Vinkkejä kaivataan miten sen saa jälleen laskuun....
Olin leikkauksessa 22.3. ja paino lähti heti vauhdilla laskuu. Tähän mennessä olen laihtunut 17 kg, mutta nyt paino on jumittanut jo 4 viikkoa samoissa lukemissa. Vinkkejä kaivataan miten sen saa jälleen laskuun....
Sarlam- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 04.02.2010
Vs: Paino jumittaa...antakaa vinkkejä
Syötkö siten kun sulle on annettu ohjeet, ovatko syömäsi määrät riittävät? Onko ravinnon laatu oikeaoppista, saatko esim. riittävästi proteiinia? Muistatko myös juoda? Liikuntakin voisi auttaa, se nopeuttaa aineenvaihduntaa ja voi saada taas "kropan liikkeelle". Tsemppiä, kyllä se siitä taas alkaa laskemaan!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
moiks sarlam,,
itellä kans sleeve leikkauksesta noin 3kk
ja jumia on tai hidastuu painon tiputus,,
lääkärien mukaan se normi ekat 3kk tippuu rajuimmin sitten tahti hidastuu ja aika luonnollistakin ,, ainakin monista pitkistä laihiksistakin tuutua entuudestaan..
viimeks radio novassa juuri samasta asiasta jumista , miksi elimistö pitää kilosta kiinni jne..
tsemppiä!!!
itellä kans sleeve leikkauksesta noin 3kk
ja jumia on tai hidastuu painon tiputus,,
lääkärien mukaan se normi ekat 3kk tippuu rajuimmin sitten tahti hidastuu ja aika luonnollistakin ,, ainakin monista pitkistä laihiksistakin tuutua entuudestaan..
viimeks radio novassa juuri samasta asiasta jumista , miksi elimistö pitää kilosta kiinni jne..
tsemppiä!!!
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
moi Sarlam, lähes kaikilla se lyö jumin jossain vaiheessa.
Palstalla löytyy 1-2v jumeja.
Mulla pisin jumi on ollut 1v, sen sain laukastua lisäämällä proteinin määrää ja lisäämällä hitaita hiilareita.
Jos se antaa makeenhimon, kokeile ananaksia ja marjoja ne sisältää hitaita hiilareita.
Taikka tee" KIMBYT" ELI MERKKAA jokainen suupala ylös ja laske kalorit.
Työlästä mutta antaa faktaa.
Jaksamista.
Palstalla löytyy 1-2v jumeja.
Mulla pisin jumi on ollut 1v, sen sain laukastua lisäämällä proteinin määrää ja lisäämällä hitaita hiilareita.
Jos se antaa makeenhimon, kokeile ananaksia ja marjoja ne sisältää hitaita hiilareita.
Taikka tee" KIMBYT" ELI MERKKAA jokainen suupala ylös ja laske kalorit.
Työlästä mutta antaa faktaa.
Jaksamista.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Ravitsemusterapeutti sanoi, että parin viikon eneilykin saattaa auttaa noihin jumeihin. Toisaalta niihin auttaa myös kärsivällisyys, yhtäkkiä huomaa että paino lähtee taas laskuun.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa