Ennen ja jälkeen-kuvat
3 posters
Ennen ja jälkeen-kuvat
Katsellessani kuvia ruotsinkielisillä viktop-sivuilla tuli mieleeni, että eikö täällä suomenkielisellä foorumillakin vois olla enemmän näitä kuvia ennen ja jälkeen leikkauksen? En ole varmaankaan ainoa, joka olisi tosi kiinnostunut niistä, ihan vaikka motivoituakseen sillon kun esim. eneily tökkii. Enkä tarkota mitään linkkejä naamakirjaan! En ikimaailmassa halua kirjautua sinne ja lukemani perusteella meitä on enemmänkin näin ajattelevia. Siis, eihän se ole homma eikä mikään laittaa niitä kuvia tänne sivuille niin, että kaikki voivat niitä katsella ja ihastella. Onko sitten vaan niin, ettei suomalaiset kehtaa? En tosin ymmärrä tässä tapauksessa, miksei kehtais, sillä sehän on tosi huippu juttu ja ylpeyden aihe!
Vaikka kuinka ois pakoillu kameraa runsaimpina aikoinaan, on varmasti kuitenkin joskus jääny linssiin ja kuvia ois. Voisko siis nämä onnelliset, jo leikatut, siis jakaa onnistumisensa myös meidän kanssa, jotka vasta taaperramme kohti normaalipainoamme?
Vaikka kuinka ois pakoillu kameraa runsaimpina aikoinaan, on varmasti kuitenkin joskus jääny linssiin ja kuvia ois. Voisko siis nämä onnelliset, jo leikatut, siis jakaa onnistumisensa myös meidän kanssa, jotka vasta taaperramme kohti normaalipainoamme?
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010
Vs: Ennen ja jälkeen-kuvat
Niin tuota tuota..ymmärrän jos ihmiset eivät halua laittaa kuviaan yleiseen jakoon,koska tämähän on ihan yleinen kenen vaan katseltavissa oleva foorumi..mutta tietty jos muokkaa kuvastaan pään pois niin silloin se olis tietty eri juttu : )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Moron taas! Sori mokani.Tajusin vasta äsken, että tosiaan, näitä suomenkielisiä sivuja voi lueskella kuka vaan.Viktopissa vaaditaan kirjautuminen, että pääsee kattoon kuvia. Jostain syystä ajattelin niin olevan myös tällä foorumilla...
Oma mokani. Vaikka silti, ois se vaan hienoo nähdä kuvia suomalaisista onnistujista, olkoonki sitte vaikka nassut sumussa, ettei tutut tunnista.
Oma mokani. Vaikka silti, ois se vaan hienoo nähdä kuvia suomalaisista onnistujista, olkoonki sitte vaikka nassut sumussa, ettei tutut tunnista.
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010
Itse odotan innolla sitä päivää kun saan laittaa kuvani tänne paljooooooon paljon laihempana : ) Ennen kuvat on jo otettu...ja tässä sitä odotellaan koska pääsee niitä jälkeen kuvia napsimaan : )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Heh ! Sama täällä..kuvia on otettu jo valmiiksi.
Minulla on yksi sellainen kuva,joka saa minut aina "voimaan pahoin "kun katson.Mietin että olenko minä todella tuossa.
Kun se aika koettaa että minä olen voiton puolella,julkaisen sen sitten .
Minulla on yksi sellainen kuva,joka saa minut aina "voimaan pahoin "kun katson.Mietin että olenko minä todella tuossa.
Kun se aika koettaa että minä olen voiton puolella,julkaisen sen sitten .
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa