Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!
4 posters
Sivu 1 / 1
Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!
Olen siis nyt saanut 2 kertaa allergisen reaktion näistä pussikeitoista! Ja lääkäri nyt kielsi minulta ne pussukat! mitä hittoa mä nyt teen? Ok mulla on semmonen luomuene ohje mutta en oiken pysy kärryillä!
Käyköhän se jos syön vaan semmosta kaalikeiton tyyppistä soppaa? siihen lisätty vähän jauhelihaa? Laihtuukohan sillä? Nyt mua alko sitten pelottaa että en saa painoa alas ennen leikkausta ja se taas siirtyy :( Luulis nyt sen painon menevän alas jos syö vaan keittoa? Ei yhtään perunaa tai hiilareita! Kun yritin kysellä rav.terapilta se vaan sano että pitää olla tarkalla enellä, yritin kysellä näitä samoja mitä nyt kysyn täällä mutta ei se vastannut! Jos laihdun millä tavalla tahansa niin eikö se ole pääasia? Mietityttää koko homma!!
Käyköhän se jos syön vaan semmosta kaalikeiton tyyppistä soppaa? siihen lisätty vähän jauhelihaa? Laihtuukohan sillä? Nyt mua alko sitten pelottaa että en saa painoa alas ennen leikkausta ja se taas siirtyy :( Luulis nyt sen painon menevän alas jos syö vaan keittoa? Ei yhtään perunaa tai hiilareita! Kun yritin kysellä rav.terapilta se vaan sano että pitää olla tarkalla enellä, yritin kysellä näitä samoja mitä nyt kysyn täällä mutta ei se vastannut! Jos laihdun millä tavalla tahansa niin eikö se ole pääasia? Mietityttää koko homma!!
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Vs: Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!
Soita ravitsemusterapeutillesi ja pyydä oikealla ruokaaineella tapahtuvan ennen ohje ja näilläkin sivuilla se on mutta en jaksa sitä nyt etsiä.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Vs: Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!
Laita hakuun tänne "Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen" niin löydät tuon ketjun missä löytyy melkoisen selkeät ohjeet perus ruoka-aineilla eneilyyn :)
Omppupomppu80- Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 01.07.2010
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa