Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ajanvarauskirje...

5 posters

Siirry alas

Ajanvarauskirje... Empty Ajanvarauskirje...

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Elo 10, 2010 2:49 pm

...saapui eilen !! Innoissani revin sen auki,. mutta sitten iskikin pettymyt. Aika labraan vasta 16.11. ja lääkärille 22.11 ja ei mitään mainintaa ravintoterapeutista, gastroskopiasta... näin ollen 5kk odottelua lähetteestä lääkarille, joka sitten "arvio" laittaako mua edes eteenpäin....Kyllä tässä mieliala heitti nollille!!

Soitin sitten nyt sinne osastonhoitajalle, ja hän luki vastaanottavan lääkärin lausunnosta että lähetteessä ei ole selvästi olenko ollut jo siinä ene-ryhmässä vai mikäsennytoli.... no en ole, en. MUTTA olen aikanaan eneillyt itsekseni 6 viikkoa ( vai oliko se 8?? ) ja hoitajankin mielestä sen pitäisi riittää. Hoitaja sanoi että kunhan riittävän painokkaasti lääkärille sitä esitän, niin josko mun ei tarvitsisi siihen ryhmään osallistua. Mutta sitten tuosta gastroskopia ajasta ... sen kuulema Lohjalla saa n kuukaudessa, ja leikkauksiin Peijakseen ei kuulemma ole pahoja jonoja nyt ( n 2kk) eli jotain hyvääkin.

Avauduin vielä hoitajalle siitä että hermo on aika tiukalla, kun päätin leikkauksen takia vielä tämän 27 vuotisen pössyttelynkin lopettaa.... josko olisi helpompi leikata kun henki kulkee paremmin. Siitä hän oli tyytyväinen, ja sanoi että muista mainita siitä vielä lääkärille, että motivaatio on näin kova. Kuulemma ani harva tähän kykenee, leikkausta ennen. Ja vielä kaiken kruunuksi hoitaja lupasi ottaa mun nimeni sieltä erikseen, että kutsuu mut jos tulee peruutuspaikkoja!! ( kun niitä aina kuitenkin tulee :) ) IHANA IHMINEN!!

Eli tunteet menee nyt aika vuoristorataa... nyt täytyy rauhaantua vähän ( käviskö tupakilla *hih*??) tulee ihminen juurikin työhaastatteluun.... mutta on tää aika huimaa!!!
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ajanvarauskirje... Empty Vs: Ajanvarauskirje...

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Elo 11, 2010 2:45 am

Hienoa!! Eiköhän niitä peruutusaikoja tule väkisinkin, viimeistään flunssakauden alettua muutama viikko koulujen alun jälkeen.

Peijaksessa sanottiin keväällä ettei ole jonoja. Itse olisin saanut ajan lääkärille helmikuun lopussa ja leikkaus olisi ollut jo vajaan 3vk päästä. Jouduin siirtämään molempia ja olin lääkärissä huhtikuun lopulla ja leikattiin siitä reilun 2vk päästä.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ke Elo 11, 2010 1:56 pm

Toivotaan... vaikkei kai kenekään peruutusaikaa saisi toivoa. :( Mutta on tämä aika sterssaavaa. Koitan koko ajan unohtaa asian, koska nyt asia pyörii päässäni vähintään kerran tunnissa. *uuh*

Parina yönä olen herännyt nyt miettimään sitä leikkausta itsessään. Olin tossa viime syksynä pienessä operatiossa, naistenvaivojen takia, ja se kohtelu salissa ja heräämössä oli AIVAN KAMALAA. Itsekkin hoitoalaa paljon opiskelleena, hämmästyin sitä millaisena lihakimpaleena ( kuurona, sokeana, tunteettomana, aivottomana) hoitajat minua siellä pitivät. Mietin jälkeenpäin tekeväni valitusta potilasasiamiehelle... mutta sitten se jäi. Mutta nyt harmittaa. Joku muu olisi saattanut säästyä mun kaltaiselta kokoemukselta.

No onneksi nyt mun ei tarvitse mennä Lohjan sairaalaan kuu lääkärille, labraan ja gastroskopiaan , varsinainen leikkaus on sitten ( ehkä , joskus, kai , tulevaisuudessa.... ) Peijaksessa.
Riski_iita
Riski_iita

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ma Elo 23, 2010 4:10 pm

Yes Yes Yes... peruutusaika tuli ja nyt pääsen lääkäriin jo 13.9.!! Eli parilla kuukaudella aikaistui tämä mun aikatauluni. Että olen tyytyväinen!!
Riski_iita
Riski_iita

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Elo 23, 2010 5:20 pm

Hieno homma! On aina mukavaa kun saa asioitansa eteenpäin!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Lupsu Ma Elo 23, 2010 8:37 pm

Onnea peruutus ajasta! Itse joudun aloittamaan ENE-ryhmän tammikuussa, eivät edes viitsineet ottaa jonoon, jos peruutuspaikkoja jo alkaneista ryhmistä tulisi. Siis hirveää odottelua tämä on nyt.

Meillä ei jorvissa ollut mitään vaikutusta sillä, onko ennen ollut ENE-ryhmässä tai muuten laihdutellut, lääkäri halusi ehdottomasti että ryhmään mennään jorvissa. No, onhan tässä näitä kiloja kanneltu jo vuositolkulla, joten eiköhän nyt jaksa vielä vuoden tai puolitoista vielä kantaa..sillä sen verran menee nyt pakostakin leikkaukseen.

Lupsu

Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.03.2010

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Elo 24, 2010 12:01 am

Kiitos kiitos!!
Tuo on juuri suurin pelkoni, että joudun johonkin tyhmään ENE-ryhmään, ja ehkä vielä odottamaan sitä vuoden. Siinä tapauksessa harkitsen kyllä vakavasti yksityistä tai tallinnaa. :(
Riski_iita
Riski_iita

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Elo 24, 2010 2:30 pm

Lupsu- soita heti Jorviin. Aloitin eilen siinä ene-ryhmässä ja ainakin 4 oli jäänyt poissa. Eneilyhän alkaa vasta ensi maanantaina, joten et ole jäänyt mistään paitsi...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa