Tuuletusta
+8
Helka
Laihduttava
654321
Tantta
MRA123
Omppupomppu80
tigertytto
bulleriina
12 posters
Tuuletusta
JIPPIII!!!!!!!
Tänä aamuna paino alle 90 kg. Siis 89,5 kg, mutta kuitenkin.
Painoindeksi alle 30 (29,9 "hih"). Enää siis lievästi ylipainoinen. Tällaisia lukemia olen nähnyt viimeksi viime vuosituhannella......
Tänä aamuna paino alle 90 kg. Siis 89,5 kg, mutta kuitenkin.
Painoindeksi alle 30 (29,9 "hih"). Enää siis lievästi ylipainoinen. Tällaisia lukemia olen nähnyt viimeksi viime vuosituhannella......
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Vs: Tuuletusta
Hienoa bulleriina : )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Mahtavaa Bulleriina!! :o)
Omppupomppu80- Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 01.07.2010
Voi viude Bulleriina!!!
Ihanaa!!! Olisi ihana kirjoitellla tuon kaltaisia viestejä... :)
ONNEA!!!!!
Ihanaa!!! Olisi ihana kirjoitellla tuon kaltaisia viestejä... :)
ONNEA!!!!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
No kylla oli hienoja uutisia, kannattaakin vahan tuuletella. Voi kun minakin voisin tuuletella noin, mutta nyt jumittaa....
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Onnittelut uudesta kevyemmästä olosta :)
654321- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 19.04.2010
Kiitos kaikille!
Tuntuu, että leijun pilvissä, mutta niin varmaan teenkin, olen niin "kevyt" (hihhh!!!).
Tuntuu, että leijun pilvissä, mutta niin varmaan teenkin, olen niin "kevyt" (hihhh!!!).
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Mahtavaaaaaa!!!!
Perästä tullaan!;-DDD
Perästä tullaan!;-DDD
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Onnittelut!!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Vau! Hienoa! :)
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Mahtavaa. Seuraavaksi kuvaa kehiin meille kannustamiseksi.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Onneeeeeee ja lisää tuuletuksia tuleeee............usko pois!
nim. kokemusta on :)
nim. kokemusta on :)
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tepa miten "ankarasti" olet noudattanut ruokavaliota, kun olet noin paljon saanut painoa pudotettua? Entä liikunnan määrä?
Itselleni, kun makea maistuu ja vaikka sitä olenkin kovasti rajoittanut niin en kokonaan ilman osaa olla.
Itselleni, kun makea maistuu ja vaikka sitä olenkin kovasti rajoittanut niin en kokonaan ilman osaa olla.
Jaa miten oon noudattanut............
Syön vai mitä mieleni tekee...ei tee paljoo mieli.........
Yritän syödä porteiinit ensin ja sit vasta muut....hapankorppua kyl menee jonkin verran. Pystyn kyl syömään kaikkee, mut eipä tee oikeen mitään mieli! Juon sen 2l päivässä ainakin.........nyt oon ekaa kertaa mahataudissa siis ripuli lentää jo toista päivää en oo kertaakaan oksentanut....yökkinyt vain!...
Niin ja liikuntaa sen varsinaisessa merkityksessä en oo vielä harrastanut yhtään....ainostaan kotona hääräily on lisääntyny huomattavasti..ei oo enää sohvan nurkka kutsunut.....talon remontti panelien maalaksineen ja pätkimisineen ja kantamsineen on kuulunut tän kesän ohjelmistoon!
Meinas unohtuu kyl mä pyöräilin pitkiäkin lenkkejä, mut nyt hellejaksolla on nekin jäänyt! Punttisaleja en oo aatellu yhtään ja vattalihasliikkeetkin on vielä tekemättä!
Kyl se paino näyttää putoovan ilman liikuntaakin........en tiedä on taitanut mennä lihaksetkin!
NYt on sen verran höntti olo, et päätän tän stoorin tähän....piti kyl välillä käydä veskissä!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Syön vai mitä mieleni tekee...ei tee paljoo mieli.........
Yritän syödä porteiinit ensin ja sit vasta muut....hapankorppua kyl menee jonkin verran. Pystyn kyl syömään kaikkee, mut eipä tee oikeen mitään mieli! Juon sen 2l päivässä ainakin.........nyt oon ekaa kertaa mahataudissa siis ripuli lentää jo toista päivää en oo kertaakaan oksentanut....yökkinyt vain!...
Niin ja liikuntaa sen varsinaisessa merkityksessä en oo vielä harrastanut yhtään....ainostaan kotona hääräily on lisääntyny huomattavasti..ei oo enää sohvan nurkka kutsunut.....talon remontti panelien maalaksineen ja pätkimisineen ja kantamsineen on kuulunut tän kesän ohjelmistoon!
Meinas unohtuu kyl mä pyöräilin pitkiäkin lenkkejä, mut nyt hellejaksolla on nekin jäänyt! Punttisaleja en oo aatellu yhtään ja vattalihasliikkeetkin on vielä tekemättä!
Kyl se paino näyttää putoovan ilman liikuntaakin........en tiedä on taitanut mennä lihaksetkin!
NYt on sen verran höntti olo, et päätän tän stoorin tähän....piti kyl välillä käydä veskissä!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Unohtu tostä äskösestä, että tehokas vessä kuuri on ollut aamulla vaaka näytti 63,6kg..............mut nousee varmaan takaisin 65 kun tää ripuli loppuuu!
Toivottavasti Tepa ripuli helpottaa pikaisesti!
Kiitos kuitenkin kattavasta vastauksestasi:) Mulla on mielihalut vähentyneet, mutta vanhasta tottumuksesta tulee syötyä monia asioita, jotka ei sitten oikeastaan maistukkaan edes hyvältä, herkullisesta puhumattakaan.
Toivottavasti painoa tässä jatkaa laskua vaikka ajoittain jo junnaileekin. Liikuntaa olen lisännyt hieman kävelyn muodossa, mutta helteet pitivät senkin minimissä.
Kiitos kuitenkin kattavasta vastauksestasi:) Mulla on mielihalut vähentyneet, mutta vanhasta tottumuksesta tulee syötyä monia asioita, jotka ei sitten oikeastaan maistukkaan edes hyvältä, herkullisesta puhumattakaan.
Toivottavasti painoa tässä jatkaa laskua vaikka ajoittain jo junnaileekin. Liikuntaa olen lisännyt hieman kävelyn muodossa, mutta helteet pitivät senkin minimissä.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa