Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sokerirasituskoe

3 posters

Siirry alas

Sokerirasituskoe Empty Sokerirasituskoe

Viesti kirjoittaja Sarianna Ke Heinä 28, 2010 7:49 pm

No niin, minullaan on ensi viikolla aika sisätautilääkärille ja tänään piti olla (ja olikin) sokerirasituskoe ja sehän nyt meni ihan päin per...
Olin paastonnut eilisillasta klo 20 asti ja ensin ei löytynyt suonta käsivarresta, sitten kun monen pistämisen ja ronkkimisen jälkeen se labrantäti päätyi ottamaan verinäytteen kämmenselästä, saatiin ekat putket verta.

Sit oliskin pitänyt juoda glukoosiliemi, sain juotua puolet siitä määrästä, kunnes tuli olo:"ei yhtään enää!".

"Täti" patisti ja kannusti sanomalla, tää koe on hylätty jos et nyt juo sitä lientä! Yritin ja lopulta tyhjensin koko vatsan sisällön sinne labran roskikseen.Nyt harmittaa, ihan kamalasti, koska ilmeisesti sisätautilääkäri olisi ehdottomasti tarvinnut tuon kokeen tuloksen.

Paastosokeri ja pitkäaikaissokeri kuitenkin saatiin, huh.

Sarianna

Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 07.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sokerirasituskoe Empty Vs: Sokerirasituskoe

Viesti kirjoittaja Ranskis Ke Heinä 28, 2010 8:18 pm

Moron!
Voi jösses sentään, mikä säkä! Olin itsekin lähiaikoina samassa testissä ja voin uskoa,että sua eto se mehu...Olikos sulla vielä sitä cokiksen makusta vai vadelmamehutiivisteen makusta? Vaikka mitä siitä, kyllä se silti on kammottavaa. Mahto siinä labrantäti kattella silmät suurina! Toisaalta ( älä ny vaan loukkaannu ), onhan siinä ollu aika mahtava tilannekomiikka päällä! Kuinkas sitte kävi, saikko kehotuksen tulla uudelleen vai tyssäskö siihen?
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010

Viesti kirjoittaja Sarianna Ke Heinä 28, 2010 10:44 pm

Terve vaan Ranskis:-)
Enhän minä nyt tuosta pahastu, heh heh. Mä kyllä mielestäni A-R-T-I-K-U-L-O-I-N selvästi sille tädille, että tarvitsen A-I-K-A-A, sen litkun juomiseen, mutta tädillä oli kiire ja mun vatsani ei tykänny kiireestä.
Olen muutenkin semmoinen sihtikurkku:-)

Täti totesi vaan, että ei tuu mitään, ilmoitan lääkärille, ettei onnistu. Siihen tyssäs ja vaikka tuo sinällään oli hauska juttu, pelottaa tyssääkö koko leikkausasia nyt tuohon rasituskokeeseen.

Hitto, kiireellä ei tule kun...siinä se täti seiso kellon kans ja vahti että juo-juo-juo ja minähän join, mutta annoin sitten vähän suuremman näytteen kun putkilon verta:-))))

Sarianna

Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 07.07.2010

Viesti kirjoittaja Kimby To Heinä 29, 2010 6:47 am

Ei tuo sokerirasitus ole mikään yleisvaatimus leikkauksen pääsyyn. Itse olin samaisessa kokeessa kesäkuussa mun sleevatulla puolivuotis-pikkumasulla ja tämä tehtiin vain sen takia kun osallistun vapaahteoisesti tutkimukseen. Täti patisti sitä juomista ihan samalla tavalla ja jouduin selostamaan että mun masu vetää sen 2 desiä kerrallan ja lientä oli 3 desiä joka ois hänen mielestä pitänyt yhdellä kulauksella vetää. Sanoin ettei ole enää fyysisesti mahdollista. Menihän täti hiljaiseksi... Sain sitten ehkä viidessä minuutissa sen kaiken alas ja oli kyllä vartti sen jälkeen aika lähellä mullakin tuo inventaario. Mutta pysyi se liemi sisällä ja tulos oli täysin normaali.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: