Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Simrin päivitys...

3 posters

Siirry alas

Simrin päivitys... Empty Simrin päivitys...

Viesti kirjoittaja simri Ma Heinä 19, 2010 5:19 pm

Tänään tuli postissa kirje, jossa sanottiin että lääkäri katsoo tutkimusten tulokset 4.8.2010 ja lähettää sitten kirjeellä niistä vastauksen.
Tarkastelun alla ylävatsan ultraääni ja helikobakteeri verestä (tähystystä ei tehty).
Eli jos sit niistä sais sen tiedon joskus elokuun puolivälissä.

Ihmetyttää vaan se että voinko muka olla jo jonossa, vaikka niitä tuloksia ei ole katsottu? Vai käykö tässä niin että mut laitetaan jonoon vasta silloin elokuussa? En oikein tiedä missä mennään, kun kaikki sanovat eri asiaa.

Kesän aikana kiloja on tullut takaisin 5-6 kg. Nyt täytyy tosissaan yrittää, ettei mua sen takia ainakaan hylätä jonosta.

On kamalaa kun on luonteeltaan niin kärsimätön, mun mielestä kaiken pitäis tapahtua heti.
Olis niin ihana, kun olis jo leikkauspäivä päätettynä ja vois alkaa asennoitua hoikempaan ja vähäruokaisempaan elämään.

Nyt on myös se tilanne että kaikki kaverit alkavat olla "siinä iässä" että tehdään lapsia. Itse kun ei muutaman vuoden yrityksellä ole mitään saanut aikaan, niin satuttaa sekin, et miks kaikki muut saa, ja minä en... Se on yks syy, minkä vuoksi toivoisin että leikkaus olisi jo ohi, ja laihtuminen käynnissä, ehkä se vauvakin sitten sais alkunsa. Mutta kärsivällisenähän tässä täytyy vaan odottaa. Stressaaminen ei oo hyväks.

Sellainen tunteenpurkaus tänään. Käyn lähes päivittäin näitä juttuja täällä lukemassa, mutta olen huono kirjoittelemaan.

Tsemppiä kaikille! Leikatut, jatkakaa hyvää työtä! Ja leikkaukseen odottavat, koittakaa jaksaa viimeistä "laihdutuskuuria".
Hyviä hellepäiviä kaikille!

simri

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 05.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Simrin päivitys... Empty Vs: Simrin päivitys...

Viesti kirjoittaja laila Ti Heinä 20, 2010 12:01 am

Heipat sinullekin!

Mun leikkauspäivä siis kolmen viikon päässä eli ma 9.8. Painoa olen saanut alas jonkin verran ja nyt olen yövoiroissa ja ne ovat todella, todella vaikeita syömisenkin kanssa. Elimistö kun on muutenkin aivan sekaisin yliväsymyksestä niin tuntuu, että kokoajan pitäisi saada syödäkin jotta jaksaisi valvomisen. Mut periksi ei auta entaa, vielä pitää jaksaa!!! Ensi yö vielä valvomista ja sit taas normaalia vuorotyöläisen elämää niin jospa tuo laihdutuskin onnistuisi paremmin, vielä olis 2,5kg tavoitteeseen ja aikaa 3viikkoa eli ieköhän se onnistu!

T: Laila

laila

Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 24.06.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Heinä 20, 2010 3:55 pm

Moikka Simri,

Vai sellaista tietoa posti sulle kantoi, ota noista nyt sitten selvää... oliks siinä lapussa mitään nroa mihin vois soittaa, tai soita sille rav.terapeutille jos hän tietäis missä mennään?
Mulle ei ole tullu mitään tietoa tähystyksen tuloksista, ei kait sitten tulekaan....
Tää on todellakin hermoja raastavaa kun ei ole varmaa tietoa että onko jonossa vai ei... itse kyllä kuvittelen olevani koska tähystyksen tehnyt lääkäri sanoi että nähdään ensi vuonna...
Oletan kyllä että olet jonossa ja kaikki on hyvin.

Terveisin,

MRA123
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa