Ninni esittäytyy
5 posters
Ninni esittäytyy
Heippa kaikille!
Minäkin olen seuraillut tätä foorumia jonkin aikaa ja nyt sitten päätin että on aika esittäytyä.
Olen 34-vuotias nainen Helsingista ja painoa on aivan liikaa. Tällä hetekellä 139kg taitaa olla oikea luku ja painavimmillani noin vuosi sitten painoa oli 147,6 kg. Siis vähän on paino pudonnut. Koska pituutta on vain 164cm on paino indeksini (51,7) aivan kamala.
Minulle ehdotti kuntoutuslääkäri noin kaksi vuotta sitten että leikkaus voisi olla hyvä asia kohdallani, mutta sillloin lähetteeni palautui bumerangina takaisin, kylläkin muutaman muun paikan kautta. Mikään taho ei tuntunut olevan valmis minua tukemaan prosessissani. Nyt noin 2kk sitten työterveyslääkäri laittoi uuden lähetteen ja sain ajan syyskuulle keskustelua ja tutkimuksia varten Meikkuun ja olen niin onnellinen.
Tsemppiä ja positiivista mieltä kaikille!
Minäkin olen seuraillut tätä foorumia jonkin aikaa ja nyt sitten päätin että on aika esittäytyä.
Olen 34-vuotias nainen Helsingista ja painoa on aivan liikaa. Tällä hetekellä 139kg taitaa olla oikea luku ja painavimmillani noin vuosi sitten painoa oli 147,6 kg. Siis vähän on paino pudonnut. Koska pituutta on vain 164cm on paino indeksini (51,7) aivan kamala.
Minulle ehdotti kuntoutuslääkäri noin kaksi vuotta sitten että leikkaus voisi olla hyvä asia kohdallani, mutta sillloin lähetteeni palautui bumerangina takaisin, kylläkin muutaman muun paikan kautta. Mikään taho ei tuntunut olevan valmis minua tukemaan prosessissani. Nyt noin 2kk sitten työterveyslääkäri laittoi uuden lähetteen ja sain ajan syyskuulle keskustelua ja tutkimuksia varten Meikkuun ja olen niin onnellinen.
Tsemppiä ja positiivista mieltä kaikille!
Ninni- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 48
Registration date : 02.06.2010
Vs: Ninni esittäytyy
Tervetullooo Ninni joukkoomme laihtumaan : )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Kiitos tigertyttö! Nyt kun motivaation on kohdallaan niin kaikki on varmaan helpompaa.
Mulla ainakin on ollut jotenkin helpompaa kun tietäää että pääsee leikkaukseen ja sitten tämä on viimeinen taisto tällä saralla : ) tai ainakin niin toivon että tällä saan painoni pidettyä kurissa.
Ei mulla mitenkään helposti ole tämä paino pudonnut mutta nyt jotenkin jaksaa enemmän taistella eikä luovuta,koska tietäää jos luovuttaa ja painoa tuleekin lisäää niin joutuu jättämään hyvästit leikkaukselle.
Ei mulla mitenkään helposti ole tämä paino pudonnut mutta nyt jotenkin jaksaa enemmän taistella eikä luovuta,koska tietäää jos luovuttaa ja painoa tuleekin lisäää niin joutuu jättämään hyvästit leikkaukselle.
Tervetuloa Ninni. Osaatko sanoa miksi tuo ensimmäinen lähete tuli bumerangina takaisin? Kun ainakin Bmi olisi ollut riittävä leikkaukseen millä kriteereillä tahansa.
Mä itse pelkään sitä, että mulle sanotaan etten pääsekään siihen. Tuntuu, että maailma romahtais siihen paikkaan.
Mä itse pelkään sitä, että mulle sanotaan etten pääsekään siihen. Tuntuu, että maailma romahtais siihen paikkaan.
Heippa vaan Ninni ja tervetuloa porukkaan. Onnea matkaan, toivottavasti paaset pian leikkuuseen.
Tama palsta on hyva olemassa, paljon tietoa ja kokemusta on saatavilla. Ma aina ajattelen, etta paras asiantuntemus tulee kokemuksen kautta. Taalla olevat ihmiset tietavat kaiken lihavuudesta, sen hoidosta, laihduttamisesta ja lihomisesta ja sitten loppujen lopuksi viela laihdutusleikkauksesta ja siita toipumisesta.
Hyvaa kesaa sulle ja kaikille muillekin lajitovereille.
Tama palsta on hyva olemassa, paljon tietoa ja kokemusta on saatavilla. Ma aina ajattelen, etta paras asiantuntemus tulee kokemuksen kautta. Taalla olevat ihmiset tietavat kaiken lihavuudesta, sen hoidosta, laihduttamisesta ja lihomisesta ja sitten loppujen lopuksi viela laihdutusleikkauksesta ja siita toipumisesta.
Hyvaa kesaa sulle ja kaikille muillekin lajitovereille.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Puhut niiiiin asiaaa Tantta : )
En vielä tänäkään päivänä tiedä miksi se lähete ensimmäisellä kerralla palautu takaisin. Kukaan ei sitä minulle halunnut selventää. Tällä kertaa ainakin olen tosiaankin menossa ihan asiantuntijan juttusille ja se on askel taas eteenpäin. olen siitä hyvin onnellinen ja iloinen.
Jos olisi ylimääräistä rahaa niin menisin varmaankin yksityiselle puolelle. Ainakin Eiransairaalassa sanottiin alustavasti että olisin sopiva asiakas heidän kriteereillään, mutta se hinta on niin hirmuinen ja kun pankki ei myönnä takauksetonta lainaa. no sitä vaihtoehtoa tarkastellaan tarkemmin jos on pakko.
Jos olisi ylimääräistä rahaa niin menisin varmaankin yksityiselle puolelle. Ainakin Eiransairaalassa sanottiin alustavasti että olisin sopiva asiakas heidän kriteereillään, mutta se hinta on niin hirmuinen ja kun pankki ei myönnä takauksetonta lainaa. no sitä vaihtoehtoa tarkastellaan tarkemmin jos on pakko.
Aikaa on kulunut ja monia asioita on tapahtunut. Päätin palata linjoille kun asiat ovat edenneet ihan hyvänlaisesti. Nyt on edessä vatsalaukun tähystys ja sitten leikkaus jos kaikki menee hyvin. voi jopa olla leikattu ennen kuin täytän 35 vuotta... aika vinkeä ajatus se kun toukokuussa on synttärit. No voihan se olla vähän epätodennäköistä mutta kuulemma riippuu milloin saa tähystys ajan.
ENED on käyty läpi myös ja tuloksia tuli ihan ok vaikka olikin vähän lyhyempi jakso kuin tavallisesti ja joulu pääsi väliin vähän sekoittamaan pakkaa.
Paino on saatu putoamaan n. 131 kiloon vaikka se kyllä kävikin 127 kilon tienoilla ennen joulua.
ENED on käyty läpi myös ja tuloksia tuli ihan ok vaikka olikin vähän lyhyempi jakso kuin tavallisesti ja joulu pääsi väliin vähän sekoittamaan pakkaa.
Paino on saatu putoamaan n. 131 kiloon vaikka se kyllä kävikin 127 kilon tienoilla ennen joulua.
Hei Ninni, sitkeästi olet edennyt!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa