Paino ei tipu, missä vika!!
+5
Moonshade
Lyltsy
luke64
Kimby
Sanna77
9 posters
Sivu 1 / 1
Paino ei tipu, missä vika!!
Onko kellään tietoa / kokemusta että onko normaalia kun paino ei tipu. Mulla leikkauksesta aikaa vajaa 3viikkoa. ekalla viikolla paino putos 6kg ja sen jälkeen ei grammaakaan. Mahdanko syödä liikaa tai väärin tai jotain?! Tässä esimerkiksi mun tämän päivän syömiset: 2dl jogurttia, 2 näkkäriä joissa päällä margariinia, juustoa ja kananmunaa, karjalanpiirakka+ margariini, n.3dl jauhelihakeittoa. Nesteitä on mennyt 2,5 litraa. Nesteissä oli 3dl kaakaota,2dl mehua ja loput vettä.
Kertokaa oi kokeneemmat ja auttakaa aloitteliaa :D
Kertokaa oi kokeneemmat ja auttakaa aloitteliaa :D
Sanna77- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 27.11.2008
Vs: Paino ei tipu, missä vika!!
Siis painoa on pudonnut 6 kg, mutta silti se ei muka putoa? Se on pudonnut keskimäärin 2 kg/viikko joka on vähän turhankin hätäinen vauhti. Elimistä ei ole kello. Välillä putoaa, välillä ei. Kun 3 kuukauden välein laskee keskiarvon niin saa realistisen kuvan painonlaskusta. Jokapäiväinen vaan tujoittelu on vain itsensä kiusaamista.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
SANNA77.
Älähän sie hättäile.
Niinku KIMBY totes "onhan se pudonnut"
Mulla tippunut 26KKssa 22kg eli alle kilo viikossa.
Kokonais pudotus 82% ylipainosta.
Hiljaa hyvä tulee, hosumalla kusipäisiä mukuloita, vai miten se nyt oli.
cheers.
Älähän sie hättäile.
Niinku KIMBY totes "onhan se pudonnut"
Mulla tippunut 26KKssa 22kg eli alle kilo viikossa.
Kokonais pudotus 82% ylipainosta.
Hiljaa hyvä tulee, hosumalla kusipäisiä mukuloita, vai miten se nyt oli.
cheers.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Ok. Kiitos teille. Eli ei siis mitään hätää vaikka välillä tulee viikko milloin paino ei tipu ollenkaan ja toisella viikolla tippuu jonkin verran...
Mukavaa kesää kaikille
Mukavaa kesää kaikille
Sanna77- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 27.11.2008
SANNA77.
Hei, mulla on ollu muutamat jumit.
4KKsta, 8KKteen.
Että näillä mennään.
Eli, älähän hötkyile pienistä.
Hei, mulla on ollu muutamat jumit.
4KKsta, 8KKteen.
Että näillä mennään.
Eli, älähän hötkyile pienistä.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Ei tuosta sun tän päivän syömisestä tule kuin 20g proteiinia, pitäisi saada 60g/päivä. Jätä hiilareita vähemmälle ja syö sen sijaan enemmän proteiineja. Tai lisää päivittäiseksi jotain energiajuomaa/energiapatukka tms. josta saat proteiineja lisää.
Ja mullakin on ollut 6 leikkauksen jälkeisessä viikossa kaksi jolloin paino on noussut tai pudonnut vaan 100g. Yhteensä kuitenkin kuudessa viikossa pudonnut 9,5 kg.
Ja mullakin on ollut 6 leikkauksen jälkeisessä viikossa kaksi jolloin paino on noussut tai pudonnut vaan 100g. Yhteensä kuitenkin kuudessa viikossa pudonnut 9,5 kg.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Älä välitä. Mullakin jumittaa. Kyllä se tästä taas.
- Jonna
- Jonna
Moonshade- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 29.06.2010
Mulla ainakin on sellainen tilanne, että elimistö ihmettelee missä mennään. Lekurin ja rav.terapeutin mukaan mukaan se johtuu siitä, kun painonpudotus oli ennen leikkausta niin suuri. Pudotin silikonipallon ja nutriletin avulla melkeen 40kg ennen varsinaista leikkausta.
Nyt paino on pudonnut noin kilo ja viikko, leikkauksesta 9 viikkoo ja vajaa 10kg on tippunut.
Joten ei syytä huoleen kyllä se paino menee alaspäin vaikkakin välillä hitaasti.
HippaHeikki
Nyt paino on pudonnut noin kilo ja viikko, leikkauksesta 9 viikkoo ja vajaa 10kg on tippunut.
Joten ei syytä huoleen kyllä se paino menee alaspäin vaikkakin välillä hitaasti.
HippaHeikki
HippaHeikki- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 55
Registration date : 24.09.2009
Heeei, alaspäin se menee. Se on JO ilonaihe !!!
taki- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 20.06.2010
Hei!
Mullakin oli 2 kk jumitus. Nyt yhtäkkiä sit lähti 2kg pois jhannuksesta ja lomista huolimatta. Leikkaus oli huhtikuussa.
Aika ihmeellistä, vaikka kalorit on joka pv alle 1200.
Veden juonti jonkin verran nopeuttaa laskua... mut sillai kivaa, kun ei tarvi enää "laihdutella".
Ei masennuta, vaik millään ei jaksais odottaa, ett pääsee kunnolla pienempiin vaatteisiin.
Mun painonlasku on nyt -13kg, leikkauksesta on 11 viikkoa.. ei hullummin kuitenkaan.
Mullakin oli 2 kk jumitus. Nyt yhtäkkiä sit lähti 2kg pois jhannuksesta ja lomista huolimatta. Leikkaus oli huhtikuussa.
Aika ihmeellistä, vaikka kalorit on joka pv alle 1200.
Veden juonti jonkin verran nopeuttaa laskua... mut sillai kivaa, kun ei tarvi enää "laihdutella".
Ei masennuta, vaik millään ei jaksais odottaa, ett pääsee kunnolla pienempiin vaatteisiin.
Mun painonlasku on nyt -13kg, leikkauksesta on 11 viikkoa.. ei hullummin kuitenkaan.
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
mittanauha kehiin..............mulla ei oo vaaka näyttäny pudotusta vähään aikaan, mutta vaatteet löystyy!
Kutistumista tapahtuuuuuuuu
OOn tyytyväinen normaali paino lähestyy mukavasti...mut leikattiin 15.12.-09!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIII
Kutistumista tapahtuuuuuuuu
OOn tyytyväinen normaali paino lähestyy mukavasti...mut leikattiin 15.12.-09!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIII
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa