Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka paino alkaa tippumaan ohituksen jälkeen?

4 posters

Siirry alas

Kuinka paino alkaa tippumaan ohituksen jälkeen? Empty Kuinka paino alkaa tippumaan ohituksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Ballerina To Heinä 01, 2010 5:58 am

Minut leikattiin reilu viikko sitten.Mietin teenkö jotain väärin vai mitä tää on kun painoa ei ole tippunut kuin vaivaiset 1,2 kg leikkauksen jälkeen.Eli leikkauksesta on nyt 9 päivää.Luin jonku laihtuneen kahdessa viikossa 12 kg!Kerkesin eneillä ennen ohitusta vajaat neljä viikko ja silloin lähti reilu 8 kg.Kuis muilla leikkauksen läpikäyneet.Kuinka se paino on alkanut tippumaan aluksi.Hätäilenköhän turhaan vai miksi ei paino ala kunnolla laskemaan??

Ballerina

Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 03.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka paino alkaa tippumaan ohituksen jälkeen? Empty Vs: Kuinka paino alkaa tippumaan ohituksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Heinä 01, 2010 7:06 am

Moi!
Me kaikki ollaan niin erilaisii......
mulla putos leikkuun jälkeen reilu 20kg aika lujaa, mutta nyt on jämähtänyt 68-70kg.......kymmenen sais vielä lähtee, mutta hyvä näinkin! Sain ennen leikkuuta 23,5kg pois...........nyt BMI on n.27 siis lihavan puolella silti TOSIIIIIIIIIII tyytyväinen!
Malttia sulle ..............muistatko juoda???
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Kuinka paino alkaa tippumaan ohituksen jälkeen? Empty Vs: Kuinka paino alkaa tippumaan ohituksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja bulleriina To Heinä 01, 2010 4:31 pm

Moi!

Leikkaus turvottaa aina ja se hidastaa tuota alkua. Mutta: jos kilo putoaa viikossa, se tarkoittaa tasaisen vauhdin taulukolla 52 kg/vuosi. Malttia!!!

Tuo Tepan muistuttama juominen on tosi tärkeää, vähintään se 2 litraa vettä päivässä muun nesteen lisäksi ja helteessä vieläkin enemmän. Pysyy aineenvaihdunta vauhdissa.

Anna itsellesi aikaa, kyllä se siitä!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja haaho To Heinä 01, 2010 7:57 pm

Katsoin tekemääni painotaulukkoa ja juuri alussa minulla ei se paino kamalasti laskenutkaan, vaan siellä oli viikkoja, jolloin se oli noussut. Alussa kutenkin pitkässä juoksussa minulla lähti n. kilo viikossa, tällä hetkellä reilut neljä kuukautta myöhemmin paino laskee noin 0,8-0,9 kg/vko ilman sen suurempaa työtä. Mikäli lopettaisin karkin mussuttamisen niin varmaankin se kilo lähtisi viikossa, mutta se 100gr ei ole minulle sen väärti. Minulle sopii juuri tämä vauhti, kroppa ja ennenkaikkea pää pysyy painonpudotuksen tahdissa. Nyt on 25 kg lähtenyt, ja olen sinut itseni kanssa.

Olen tämän asian ajatellut niin, että jos saisi 40 kg ekana vuonna pois ja loput tokana. Tällä tahdilla se ei näyttäisi olevan ollenkaan mahdoton tavoite. Alussa minäkin olin kovasti huolissani, kun paino ei pudonnutkaan mitään kymmeniä kiloja heti, mutta ravitsemusterapeutti oli todella tyytyväinen tulokseen ja sanoi, että on aivan mahtavaa, että on pystynyt alusta asti syömään ja juomaan ongelmitta. Labrat olivat leikkausta edeltäneellä tasolla heti ekalla kontollilla, mikä ei ole mahdollista jos voi huonosti eikä pysty syömään. Olen vaan niin pahuksen tyytyväinen, että kaikki meni aivan nappiin leikkauksen kanssa, mistään muusta en sitä edes huomaa kun niistä pikkiriikkisistä arvista mahalla.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa