Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Moonshade löysi tiensä tänne ja esittäytyy

2 posters

Siirry alas

Moonshade löysi tiensä tänne ja esittäytyy Empty Moonshade löysi tiensä tänne ja esittäytyy

Viesti kirjoittaja Moonshade Ke Kesä 30, 2010 2:32 pm

Hei vaan kaikki!

Olen 26-vuotias naimisissa oleva kolmen lapsen äiti pk-seudulta. Vielä 18-vuotiaana olin hoikka ja nätti, mutta sitten elämässä tapahtui isoja ja ruuasta tuli paras ystäväni. Lihoin 40kg yhden vuoden aikana! Loput 20kg keräsin sitten vähitellen seuraavien vuosien aikana. 1,5v sitten marssin terveysasemalle ja ihana lääkäri laittoi lähetteen leikkaukseen. Karikkojakin on ollut tiellä, kun muistutettu, että alle 30v leikattu kuulemma alle viisi ja olen niin nuori ja ei ole sairauksia jne. No, 18.6 olin sitten peijaksessa leikkauspöydällä ja nyt sleevattuna opetellaan tässä uutta elämää. Huomenna tulee tasan kaksi viikkoa täyteen ja kiloja on karistettu sellainen 12kg tähän mennessä jo. Taisin olla aika turvoksissa leikkaukseen mentäessä... Bmi oli 47 ja nyt 44.2.

Kiva olisi tutustua muihin leikattuihin tai leikkaukseen hakijoihin, kun en paljon muita leikattuja vielä tunne. :)

Moonshade

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Moonshade löysi tiensä tänne ja esittäytyy Empty Vs: Moonshade löysi tiensä tänne ja esittäytyy

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Kesä 30, 2010 3:18 pm

Hei Moonshade ja tervetuloa mukaan pulisevaan joukkoon!

Oli mukavaa lukea, että elämäsi on saamassa nyt uuden, paremman ja hoikemman suunnan. Hienoa, että pääsit leikkaukseen noinkin nuorena, ei tässä ole mitään järkeä, että elää elämänsä vielä keski-ikäisenäkin näin paksuna kuin minäkin olen ja sairaudet ja vaivat senkus vaan lisääntyvät vuosi vuodelta. Monta murhetta olis jäänyt murehtimatta ja itkut itkemättä, jos olisin saanut elää elämäni normaalipainoisena. Pienten lasten äitinä jaksat varmasti paremmin hoikempana, ihanaa uutta elämää uuden pienen masun kanssa sulle :).
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa