Jäätelö
+3
haaho
annukka
Ballerina
7 posters
Sivu 1 / 1
Jäätelö
Heips!!
Tyhmä kysymys, mutta pystyttekö leikatut syödä jäätelöä?
Mulle ravitsemusterapeutti sanoi et ei kannata syödä jäätelöä.En sitten hokannu kysyä et miks, mutta en ole sitten uskaltanu kokeilla.
Kiitos vastauksista etukäteen!
Tyhmä kysymys, mutta pystyttekö leikatut syödä jäätelöä?
Mulle ravitsemusterapeutti sanoi et ei kannata syödä jäätelöä.En sitten hokannu kysyä et miks, mutta en ole sitten uskaltanu kokeilla.
Kiitos vastauksista etukäteen!
Ballerina- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 03.05.2010
Vs: Jäätelö
Mulle ainakin annettiin jo sairaalassa toisena päivänä leikkuusta jäätelöä. Oon sitten joskus kotonakin sitä syönyt, itseasiassa tänäänkin meni mansikkaeskimo, nam :)
annukka- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 24.02.2009
Jäätelö on käy ihan hyvin kun syö vain yhden jäätelön. jos innostuu mässäilemään, menee maha sekaisin ja tulee paha olo.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Joo, määrissä kannatta alla tarkkana. Ja valita vähäsokerinen versio, ja pirtelönä banskun ja mustikan ja maidon kanssa on vielä turvallisempaa. Itse asiassa mulle A. Palssa sanoi että jätski on hyvä välipala(puhuttiin kyllä lasten välipaloista), siinä on proteiinia ja kuuluu maitotuotteisiin(kalkki).
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Juuu......pikku jätski sillon tällön menee kyllä.......... Jätti tuuttii ei pysty!
Pirkan Daniela..........ihanaa ja Kingis!
Mullekkin sairaalassa eka juttu mikä ei ollu nestettä oli vanilja pikari!
Tsemppiiiiiiiiiii kaikkee kohtuudessa!
Pirkan Daniela..........ihanaa ja Kingis!
Mullekkin sairaalassa eka juttu mikä ei ollu nestettä oli vanilja pikari!
Tsemppiiiiiiiiiii kaikkee kohtuudessa!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Mulle tulee jäätelöstä helposti dumping oireita. Mutta just joku tollai eskimo koko menee.:) myös suklaasta, karkista ja makeasta ylipäänsä tulee herkästi huono olo. puhumattakaan että joisin mitään mehuja! Hyi! :D
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Jäätelö ei ole kuulunut mun lempipaheisiin, mutta Juhannuksena ostin kermajäätelöä (gourmet vanilja jotain) ja dumping tuli välittömästi..
Kokeilin samaa jäätelöä pari viikkoa myöhemmin, dumping tuli tosi lievänä, mutta jäätelö tuntui turhan tuhdilta tavaralta ja jäi syömättä.
Nyt löysin S-Marketista Ingmanin "Kevyt vanilja-mansikka" puolen litran tölkin joka maistui kivan kevyelle eikä ollut äkkimakea. Jäätelö on tehty veteen ja rasvattomaan maitoon, makeutettu laktitolilla ja mukaan on lisätty mansikkasorbettia. Nam!
Kokeilin samaa jäätelöä pari viikkoa myöhemmin, dumping tuli tosi lievänä, mutta jäätelö tuntui turhan tuhdilta tavaralta ja jäi syömättä.
Nyt löysin S-Marketista Ingmanin "Kevyt vanilja-mansikka" puolen litran tölkin joka maistui kivan kevyelle eikä ollut äkkimakea. Jäätelö on tehty veteen ja rasvattomaan maitoon, makeutettu laktitolilla ja mukaan on lisätty mansikkasorbettia. Nam!
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa