Cissi45 esittäytyy
+2
Tantta
Cissi45
6 posters
Cissi45 esittäytyy
Olen 45 vuotias avoliitossa oleva nainen Joensuun tienoilta ja ollut ylipainoinen noin 26 vuoden ajan, eli poikani syntymästä saakka. Lähtöpaino on tällä hetkellä noin 134 kg ja pituutta on 166 cm verran. Olen vuosien varrella pudottanut painoa lukuisia kertoja; parhaimmillaan yli 20 kg VLCD-tuotteilla. Eli pussien syönti kyllä tulee onnistumaan. Paino on vain jokaisen laihdutuskerran jälkeen tullut takaisin korkojen kera.
Tie kohti tulevaa laihdutusleikkausta on tänään toivon mukaan avattu. Kävin tänään juttelemassa työpaikkalääkärin kanssa leikkauksesta vaihtoehtona ja hän laittoi lähetteen eteenpäin Pohjois-Karjalan keskussairaalaan. Kaikki tämä on siis minulle aivan uutta ja ihmeellistä. Kovasti olen lukenut tätä keskustelupalstaa ja ahminut kaikkea tietoa. Kenellekkään en ole vielä kertonut tästä aiheesta, en siis edes avomiehelleni.
Harrastuksiini kuuluu mm. koirat (tällä hetkellä kotona on neljä koiraa ja yksi koira sijoituksessa) sekä kaikenlainen touhuaminen niiden kanssa näyttelyistä metsästykseen.
Tie kohti tulevaa laihdutusleikkausta on tänään toivon mukaan avattu. Kävin tänään juttelemassa työpaikkalääkärin kanssa leikkauksesta vaihtoehtona ja hän laittoi lähetteen eteenpäin Pohjois-Karjalan keskussairaalaan. Kaikki tämä on siis minulle aivan uutta ja ihmeellistä. Kovasti olen lukenut tätä keskustelupalstaa ja ahminut kaikkea tietoa. Kenellekkään en ole vielä kertonut tästä aiheesta, en siis edes avomiehelleni.
Harrastuksiini kuuluu mm. koirat (tällä hetkellä kotona on neljä koiraa ja yksi koira sijoituksessa) sekä kaikenlainen touhuaminen niiden kanssa näyttelyistä metsästykseen.
Cissi45- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 16.06.2010
Vs: Cissi45 esittäytyy
Heippa vaan Cissi45, tervetuloa palstalle. Onnea alkaneelle matkallesi, tasta tulee kovin mielenkiintoinen vuosi tai pari.
Minakaan en ole vielakaan kertonut kuin ihan muutamalle luotettavalle ihmisille leikkauksestani, niin ja sitten tietysti kaikille taalla palstalla kavijoille, mutta taalla on onneksi aika lailla anonyymi.
Minusta on ollut helppoa kun olen pitanyt tata leikkausasiaa paljolti omana asianani.
Yhtakaikki, kaikkea hyvaa sulle.
Minakaan en ole vielakaan kertonut kuin ihan muutamalle luotettavalle ihmisille leikkauksestani, niin ja sitten tietysti kaikille taalla palstalla kavijoille, mutta taalla on onneksi aika lailla anonyymi.
Minusta on ollut helppoa kun olen pitanyt tata leikkausasiaa paljolti omana asianani.
Yhtakaikki, kaikkea hyvaa sulle.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Olen käynyt ahkerasti lukemassa täällä teidän kuulumisia ja asioiden etenemisiä. Ajattelinkin siis kertoa omia kuulumisiani sen verran, että kävin eilen juttelemassa sisätautikirurgin luona keskussairaalassa mahdollisesta pääsystä leikkaukseen. Mitään estettä ei ainakaan tässä vaiheessa ole tullut esille . Nyt on vielä kuukauden harkinta-aika ja lääkäri soittaa 13.12. ja kyselee vieläkö olen halukas leikkaukseen ja laitetaanko asiaa vireille eteenpäin.
Kävin eilen myös ravintoterapeutin juttusilla ja ensimmäinen tavoite olisi saada 10 kg pudotettua ruokavalion avulla ensi kevääseen mennessä.
Kävin eilen myös ravintoterapeutin juttusilla ja ensimmäinen tavoite olisi saada 10 kg pudotettua ruokavalion avulla ensi kevääseen mennessä.
Onnea matkaan Cissi45!
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Terve taas! Olen aika hiljainen tyyppi täällä palstoilla, mutta kuitenkin ahkera lukija. Omalta kohdaltani haluan kertoa edistymisestä sen verran, että kävin keskiviikona 30.3. ravintoterapeutin luona ja kiloja oli karissut 9 kg. Hän päätti laittaa paperini eteenpäin, vaikka tavoiteeni olikin ollut 10 kg. Perjantaina 1.4. on luultavasti ja toivottovasti ollut meetingi jossa on päätettty viedä asiaani eteenpäin. Ja jos hyvin käy niin leikkaukseni on edessä jo ennen kesää.... en tiedä miten päin tässä olisi...
Itse olen kotiutunut viime torstaina leikkauksesta, joka tehtiin edellisenä päivänä, eli 30.3. Olo on tällähetkellä ihan jo omaksi hämmästykseksenikin todella hyvä --- Ei muuta kun tuulta päin Nana ja Cicci!!! Itselleni ehdottomasti pahin vaihe koko touhussa oli se hemmetin viikkoja kestävä pussiruokinta aika ennen leikkausta! Nyt elämä hymyilee!
Siiri- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 03.04.2011
Hei Cissi45!
Minulla on leikkaus 11.5 siellä sinun kotipakkakunnan sairaalassasi! Turvallisin mielin olen tulossa!
Minulla on leikkaus 11.5 siellä sinun kotipakkakunnan sairaalassasi! Turvallisin mielin olen tulossa!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tervehdys taas! Kyllä asiat etenee tällä hetkellä hidasta vauhtia . Keväällä minulle jo lupailtiin mahdollista leikkausta jo alkukesän aikana, mutta mitään ei ole tapahtunut. Kesä on mennyt ja sen myötä alkutalvesta pudottamani 9 kg on tullut vaivihkaa takaisin. Keväällä loppui käynnit ravintoterapeutin luona ja se vaikutti heti minun syömisiin, kun kukaan ei ole potkimassa persuksille.
Nyt asia on taas vähän notkahtanut eteenpäin, kun ensi tiistaina menen vatsalaukun tähystykseen . Toivottovasti asiat alkavat siitä taas rullaamaan eteenpäin. Odotan ihan innolla eneilyn aloittamista, että saisin taas painon putoamaan. Itse asiassa olen ihastunut Modifast tuotteisiin ja minusta ne on todella hyvän makuisia
Nyt asia on taas vähän notkahtanut eteenpäin, kun ensi tiistaina menen vatsalaukun tähystykseen . Toivottovasti asiat alkavat siitä taas rullaamaan eteenpäin. Odotan ihan innolla eneilyn aloittamista, että saisin taas painon putoamaan. Itse asiassa olen ihastunut Modifast tuotteisiin ja minusta ne on todella hyvän makuisia
Tänään se kauan odotettu puhelu sitten tuli . Vajaan kuukauden päästä olisi leikkaus eli 26.10. Nyt pitää sitten kiireesti aloittaa ENE-dietti. Aivan täyttä kuukautta en ehdi eneillä, mutta toivottovasti saan painoa tippumaan ennen leikkausta, edes jonkin verran. Nyt alkaa jännittämään!!!
Onnea leikkausajasta Jännittävät ajat menossa
Muhku- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 30.08.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa