Kesä77 esittäytyy
+3
Bulla65
tigertytto
Kesä77
7 posters
Sivu 1 / 1
Kesä77 esittäytyy
Hei kaikille!
Olen 33v. nainen Uudeltamaalta. Olen ollut lihava lähes koko aikuisikäni ja tämän hetkinen painoni on 130kg ( tai itseasiassa nyt jo 127,5kg) ja pituutta vain 163cm. Laihdutusyrityksiä on takana ja aina on paino tullut takaisin korkojen kanssa. Nyt varasin ajan työterveyslääkärille ja hän kirjoitti minulle lähetteen laihdutusleikkaukseen. Huomenna pitäisi mennä verikokeisiin ja EKG:n sekä sitten vielä keuhkokuvaan. Oli muutenkin hyvä juttu kun kävin lääkärillä sillä verenpaineeni on noussut ja nyt sitä on sitten seurattava. Pelolla olen lukenut Peijaksen tiukasta linjasta, mutta katsotaan kuinka käy. Tämä palsta on kyllä kultaakin kalliimpi.
Olen 33v. nainen Uudeltamaalta. Olen ollut lihava lähes koko aikuisikäni ja tämän hetkinen painoni on 130kg ( tai itseasiassa nyt jo 127,5kg) ja pituutta vain 163cm. Laihdutusyrityksiä on takana ja aina on paino tullut takaisin korkojen kanssa. Nyt varasin ajan työterveyslääkärille ja hän kirjoitti minulle lähetteen laihdutusleikkaukseen. Huomenna pitäisi mennä verikokeisiin ja EKG:n sekä sitten vielä keuhkokuvaan. Oli muutenkin hyvä juttu kun kävin lääkärillä sillä verenpaineeni on noussut ja nyt sitä on sitten seurattava. Pelolla olen lukenut Peijaksen tiukasta linjasta, mutta katsotaan kuinka käy. Tämä palsta on kyllä kultaakin kalliimpi.
Kesä77- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 15.06.2010
Vs: Kesä77 esittäytyy
Tervetuloa joukkoomme :) kesä77 :)
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tervetuloa mukaan Kesä77!
Oli tosiaan hyvä asia, että kohonnut verenpaineesi huomattiin ja sen seuranta aloitettiin. Siihen tulee aina suhtautua vakavasti, kyseessä ei ole mikään "pikku juttu" kuten varmasti tiedät itsekin. Miksi sinulta otetaan keuhkokuva ja EKG, en ole tietoinen, että ne olisivat rutiinikokeita ennen laihdutusleikkaukseen pääsyä vai ovatko? Nopeasti pääsit muutenkin noihin tutkimuksiin vai tehdäänkö ne työterveyshuollon piirissä? Onnea alkavalle "matkallesi", siitä se lähtee sitten pikkuhiljaa rullaamaan!
Oli tosiaan hyvä asia, että kohonnut verenpaineesi huomattiin ja sen seuranta aloitettiin. Siihen tulee aina suhtautua vakavasti, kyseessä ei ole mikään "pikku juttu" kuten varmasti tiedät itsekin. Miksi sinulta otetaan keuhkokuva ja EKG, en ole tietoinen, että ne olisivat rutiinikokeita ennen laihdutusleikkaukseen pääsyä vai ovatko? Nopeasti pääsit muutenkin noihin tutkimuksiin vai tehdäänkö ne työterveyshuollon piirissä? Onnea alkavalle "matkallesi", siitä se lähtee sitten pikkuhiljaa rullaamaan!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Sain jo syyskuuksi ajan Hyvinkäälle vaikka olin varautunut siihen että ajat menee ensi vuoden puolelle. Nyt jouduin kuitenkin perumaan Hyvinkään ajan ( ja kyllä kirpaisi.) Erosin miehestäni ja muutin Keravalle joten uudeksi sairaalaksi tulee Peijas. Nyt sitten jännitetään koska pääsen sinne. On tästä erosta ollut hyötyäkin paino on pudonnut kuukaudessa sellaiset 4kg. :)
Nyt tuli Peijaksesta kutsu sisätautilääkärin vastaanotolle 10.9. Sitten nähdään miten siitä eteenpäin.
Iltavuoroon tullessa kävin töissä vaa'alla ja 10kg poissa. Ihanaa! Kyllä tuli hyvä mieli. Kaiken lisäksi oli syönyt vasta tuntia aikaisemmin.
Ohos, jopas oli pudonnut paljon! Onnittelut hyvästä tuloksesta, siitä on hyvä jatkaa! Mahtaa sulla olla hymy herkässä tänään :).
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Kävin taas iltavuoroon tullessa vaa'alla( mulla ei ole edelleenkään kotona vaakaa) ja nyt se näytti -13kg eli 27.5 jälkeen on tippunut ton verran. Vielä kun muutaman kilon saisi pois ennen lekuria niin on ainakin näyttää motivaatiota. :)
Onnea, Sinulla on hieno vauhti päällä, kylläpä noilla tuloksilla on hyvä esitellä motivaatiotaan!
kanttura- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 19.05.2010
Se on kumma mitä tuo eroaminen saa aikaan. ;)Näin positiivisessa mielessä.
Tervetuloa porukkaan!
simri- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 05.06.2010
Mä olen tässä ruvennut miettimään asioita, erosta mieheni kanssa on nyt kaksi kuukautta ja paino on lähtenyt alaspäin kuin lehmän häntä. Nyt jälkeenpäin ajatellen olen ollut suhteessamme onneton jo pitkään ja käyttänyt läskiä ympärilläni turvana jonka suojaan piiloutua. Yksi iso syy painooni on ollut mieheni ruokatottumukset, hänelle kun ei perusruoka kelvannut vaan aina piti olla joain hyvää. ( Siis mielellään rasvaista.) Nyt olen ruvennut miettimään että tämä täytyy varmaan ottaa puheeksi lääkärikäynnillä, olisi varmaan syytä katsoa pystynkö pudottamaan painoa ihan perinteisesti ja pitämään sen pois ennen kuin lähden leikkaukseen. Lähdin mieheni luota juhannuksena ja siitä on paino tippunut tuon 12kg! Leikkaus kun on peruuttamaton toimenpide ja jos en itse onnistu niin sitten voisi harkita uudelleen.
Jos vaan itse pystyy ja saa painon kuriin, on leikkaus aika iso ja pysyvä toimenpide. Ainahan pääsee uudelleen mukaan, jos nyt päätätkin omin neuvoin ja avuin laihtua. :) Mielummin niin, kun että joutuu katumaan myöhemmion mahdollisesti. :)
Tsemppiä pohdintoihin ja päätöksiin!
Tsemppiä pohdintoihin ja päätöksiin!
En ehkä vielä laittais leikkausta jäihin. Sinuna laihduttaisin itsekseen niin paljon kuin vaan irti saa ja sitten jos kesken "leikin" näyttää, ettei leikkausta tarvita niin puhallat pelin poikki. Ei tarviis niin pitkää aikaa sit odottaa leikkaukseen pääsyä kun ei joutuis alottamaan alusta. Ehdithän sä jonossakin laihduttaa ja mietiskellä asiaa.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Kiitos vastauksista! Ajattelinkin keskustella asiasta sisätautilääkärin kanssa, samalla saa tietää mikä jonotilanne on. Mitään hätiköityä ei ole aikeita tehdä.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa