Kenelle puhhua laihddutusleikkauksesta??
3 posters
Sivu 1 / 1
Kenelle puhhua laihddutusleikkauksesta??
Olen 47vuotias nainen ja olen 170cm ja plus 135kg. Nyt on tullut mitta täyteen..Olen kokeillut vaikka mitä laihduttaakseni Xenegal ym.
Jalaoissani on harvinainen sairaus ja ihotautilääkäri sanoi että minun on huomattavasti laihduttettava. Antoi lähetteen ravitsemusterapeutille. Tiedän, että se tulee olemaan ihan turhaa. Autaakaa ystävät hädässä olevaa?!!
Miten hakeutua leikkaukseen, kelle puhua ja miten alan hakeutuun leikkausjonoihin
Kiitosjo etukäteen Terkuin kaikille jotka neuvovat vanhaa;)
Jalaoissani on harvinainen sairaus ja ihotautilääkäri sanoi että minun on huomattavasti laihduttettava. Antoi lähetteen ravitsemusterapeutille. Tiedän, että se tulee olemaan ihan turhaa. Autaakaa ystävät hädässä olevaa?!!
Miten hakeutua leikkaukseen, kelle puhua ja miten alan hakeutuun leikkausjonoihin
Kiitosjo etukäteen Terkuin kaikille jotka neuvovat vanhaa;)
woman-63- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 14.06.2010
Vs: Kenelle puhhua laihddutusleikkauksesta??
Kaippa se omalääkäri ensiksi tarttis koittaa, mulle kävi tuuri kun lääkäri paukautti , että mulle tehdään tämmönen GBP, vaikka luulin meneväni sappikivien poistoon!
Siis polku olis vissiin tämmönen:
omalääkäri -> sisätautilääkäri -> gastrokirurgi, hän on se joka päättää leikataanko sinut vai ei, muut on suosittelijoita! Näin Porissa!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Siis polku olis vissiin tämmönen:
omalääkäri -> sisätautilääkäri -> gastrokirurgi, hän on se joka päättää leikataanko sinut vai ei, muut on suosittelijoita! Näin Porissa!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Vs: Kenelle puhhua laihddutusleikkauksesta??
Ja jos haluat sijoittaa lihavuusleikkaukseen yksityisellä ( n. 12 k€), esim. www.terveystalo.com- sivustolla on ohjeita asiasta. Odotusaika kuukaudesta muutamaan(jona aikana ravitsemusterapeutti, kirurgin vastaanotto jossa leikkauspäätös), jos kriteerit täyttyy (painoindeksi 40, laihdutusyrityksiä, ei ahmimista).
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa