tintti esittäyttyy
4 posters
Sivu 1 / 1
tintti esittäyttyy
Heippa vaan teille kaikille.
Olen eilen rekisteröitynyt tänne foorumille. Mielenkiinnolla lueskelen teidän ennen-ja jälkeen tarinoita(=: Olette aikamoisia selviytyjiä.
Itselläni on matka vasta alkanut eli olen käynyt rav.terapeutilla sekä sisätautilääkärillä. Aloittanut olen kevyemmän elon ja pienentynytkin jo seitsemän kiloa. Pyrin noudattamaan ruokavaliota jonka mukaan sitten leikkausen jälkeen elellään. Ei ole ollut ollenkaan hankalaa(=:
Oikein aurinkoista kesää teille kaikille.
Olen eilen rekisteröitynyt tänne foorumille. Mielenkiinnolla lueskelen teidän ennen-ja jälkeen tarinoita(=: Olette aikamoisia selviytyjiä.
Itselläni on matka vasta alkanut eli olen käynyt rav.terapeutilla sekä sisätautilääkärillä. Aloittanut olen kevyemmän elon ja pienentynytkin jo seitsemän kiloa. Pyrin noudattamaan ruokavaliota jonka mukaan sitten leikkausen jälkeen elellään. Ei ole ollut ollenkaan hankalaa(=:
Oikein aurinkoista kesää teille kaikille.
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Vs: tintti esittäyttyy
Tervetuloa mukaan Tintti! Tekemäsi parannukset kuullostavat tosi hyviltä, onnittelut hyvin alkaneesta painonpudotuksesta.
Leikataanko sinut myös TYKSissä? Olisi kiva kuulla, mitä tuolla sisätautilääkärin vastaanotolla tapahtui, minä kun olen menossa sinne syyskuun alussa. Tehtiinkö siellä jotakin tutkimuksia vai oliko se vain jokin haastattelu?
Leikataanko sinut myös TYKSissä? Olisi kiva kuulla, mitä tuolla sisätautilääkärin vastaanotolla tapahtui, minä kun olen menossa sinne syyskuun alussa. Tehtiinkö siellä jotakin tutkimuksia vai oliko se vain jokin haastattelu?
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Tervetuloa joukkoon ,naapuri;))
onnea jo pudotetuille kiloille!
nähdään;))
onnea jo pudotetuille kiloille!
nähdään;))
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Heippa vaan Bulla.
Sisätautilääkäri katsoi kaikki lukuisat labrat,jotka oli otettu ennen ko. käyntiä. Siellä myös mitattiin vatsan ympärys ja mitattiin verenpaine. Ja tietysti sain myös käydä vaa`assa(=: Mulla oli tosi paljon kysymyksiä ja niihin hän vastasi tosi selkeästi. Sitten hän myös korosti sitä, että on tärkeää voida noudattaa nyt jo leikkauksen jälkeistä ruokavaliota, jotta paino lähtee laskuun ja nähdään, että siihen pystyy. Mulle se oli ainakin oikein valaiseva käynti. Ja koska olin jo laihtunut tuon 7 kiloa, hän teki lähetteen kirurgille. Että sitä odotellessa... Hyvää kesää(=:
Sisätautilääkäri katsoi kaikki lukuisat labrat,jotka oli otettu ennen ko. käyntiä. Siellä myös mitattiin vatsan ympärys ja mitattiin verenpaine. Ja tietysti sain myös käydä vaa`assa(=: Mulla oli tosi paljon kysymyksiä ja niihin hän vastasi tosi selkeästi. Sitten hän myös korosti sitä, että on tärkeää voida noudattaa nyt jo leikkauksen jälkeistä ruokavaliota, jotta paino lähtee laskuun ja nähdään, että siihen pystyy. Mulle se oli ainakin oikein valaiseva käynti. Ja koska olin jo laihtunut tuon 7 kiloa, hän teki lähetteen kirurgille. Että sitä odotellessa... Hyvää kesää(=:
Kiitos tiedoista Tintti, tuo valaisi jo paljon, ei kuullostanut lainkaan pahalta :).
Unohdinpas sulle Bulla65 kertoa,että tyksissä leikataan.Kysyisin sulta,että tiedätkö miten kauan joutuu odottamaan ennenkuin leikkaus on??
Olis vähän kiiru,kun polvi on niin kipeä.
Olis vähän kiiru,kun polvi on niin kipeä.
Heippa! Enpä osaa sanoa varmaksi miten kauan Turussa pitää odottaa leikkaukseen pääsyä, mutta mitä nyt täällä palstalla Turun seudun leikattujen viestejä olen lukenut, niin veikkaisin, että joku 1-1,5 vuotta lähetteen lähettämisestä voisi olla aika realistinen. Luulisin, että sinä voit päästä hyvinkin vielä tämän vuoden puolella, koska olet minua "edellä".
Mun leikkaukseni toteutunee vasta joskus ensi keväänä, koska sain lähetteen vasta nyt huhtikuun alussa. Onko sulla tietoa, koska sulle tehdään vatsalaukun tähystys ja sisäelinten ultraus? Ja vissiin jossakin vaiheessa tulee joku psykologinkin haastattelu vai?
Mun leikkaukseni toteutunee vasta joskus ensi keväänä, koska sain lähetteen vasta nyt huhtikuun alussa. Onko sulla tietoa, koska sulle tehdään vatsalaukun tähystys ja sisäelinten ultraus? Ja vissiin jossakin vaiheessa tulee joku psykologinkin haastattelu vai?
Mulle ei vielä ole tullut aikaa tähystykseen eikä ultraan. Mutta ,jippii,ens viikolla on psykiatrin haastattelu. Odottavan aika on pitkä...
Tervetuloa joukkoon!!Toivottavasti ei ole pitkä "odotusaika"!
Mulla leikkaus huomenna ja odotan innolla elämää leikkauksen jälkeen.Nyt olen ollut enellä vajaa 4 vko ja painoa tippunu 8,2 kg.
Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!!!
Mulla leikkaus huomenna ja odotan innolla elämää leikkauksen jälkeen.Nyt olen ollut enellä vajaa 4 vko ja painoa tippunu 8,2 kg.
Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!!!
Ballerina- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 03.05.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa