Viime hetken vinkkejä...
2 posters
Viime hetken vinkkejä...
Olen menossa huomenna Jorviin sisätautilääkärille kyselemään leikkaukseen pääsystä. Antakaa nyt viime hetken vinkit, miten saan sen leikkauksen?
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Vs: Viime hetken vinkkejä...
Enpäs ehtinyt saada vinkkejä, mutta en niitä tarvinutkaan:) Sain lähetteen Peijakseen. Viime syksyn mahaoireiden takia tehdyt gastrokopia ja vatsan ultraääni hyväksyttiin, joten niitä ei tarvitse enää tehdä... Verikokeissa oli kaikki hyvin. Rautavarastot turhan pienet. Eli rautaa kehotettiin syömään. Vitsit kun mä olen iloinen:) Toisaalta hirvittää kaikki komplikaatiot jne, mutta leikkaukseen haluan. Lääkäri sanoikin, että nyt on hyvä hetki leikata, kun ei ole vielä mitään kroonisia sairauksia ehtinyt tulla. Oli oikein asiallinen ja kiva lääkäri.
Peijakseen menijöiltä vaaditaan se kolmen kuukauden enedietti-ryhmä. Toivottavasti pääsen seuraavaan eli syyskuussa alkavaan ryhmään. Jonossa olen kuitenkin koko ajan eli ryhmä ei siirrä leikkausaikaa...
Peijakseen menijöiltä vaaditaan se kolmen kuukauden enedietti-ryhmä. Toivottavasti pääsen seuraavaan eli syyskuussa alkavaan ryhmään. Jonossa olen kuitenkin koko ajan eli ryhmä ei siirrä leikkausaikaa...
Onnea dunbar!!!
Olet tehnyt aivan oikean ratkaisun. Minun leikkauksestani on 11 viikkoa ja paino on pudonnut jo 14 kg!!! Olen terveempi kuin koskaan ja energiaa riittää vaikka muille jakaa...
Rautaa tosiaan kannatta syödä, jos on hiemankin alhaiset arvot. Itselleni tuli pieni tihku vuoto leikkauksen jälkeen (korjaantui kyllä parissa päivässä itsestään), joka madalsi rautavarastot entisestään. Eli kannattaa ottaa pilleriä purkista.
Tsemppiä!!!! Tämä tie kyllä kannattaa!!!
Olet tehnyt aivan oikean ratkaisun. Minun leikkauksestani on 11 viikkoa ja paino on pudonnut jo 14 kg!!! Olen terveempi kuin koskaan ja energiaa riittää vaikka muille jakaa...
Rautaa tosiaan kannatta syödä, jos on hiemankin alhaiset arvot. Itselleni tuli pieni tihku vuoto leikkauksen jälkeen (korjaantui kyllä parissa päivässä itsestään), joka madalsi rautavarastot entisestään. Eli kannattaa ottaa pilleriä purkista.
Tsemppiä!!!! Tämä tie kyllä kannattaa!!!
Sarlam- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 04.02.2010
Kiitos Sarlam! Tsemppiä sinullekin- olet jo pitkällä tässä projektissa...
Similar topics
» Leikkaus huomenna aamulla ja viime hetken paniikki
» Viime hetken rutistusta ja kiukuttelua painon jojoilemisesta
» Viime hetken rutistusta ja kiukuttelua painon jojoilemisesta
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa