Ballerina esittäytyy
4 posters
Ballerina esittäytyy
Leikkauspäätökseni on muhinu päässä jo pari vuotta, jolloin otin ekan kerran puheeksi terveyskeskuslääkärin kanssa.Hän laittoi lähetteen ravitsemusterapeutille.Sielä puntari näytti 115 kg ja pituutta on 165 cm.Sokeriarvot rajoilla ja verenpainetta lääkitään.Ikää on 35.Eli aika toivoton tapaus=(
Monia eri laihiksia olen yrittänyt ja onnistunutkin, mutta aina tullut takasin korkojen kera.
No, sit meni kauan et mitään tapahtui ja minä mässäsin....
Nyt toukokuussa alkoi tapahtua...letkun nieleminen...ultra...yms.Ja viime viikolla tuli leikkausaika 21.6.Alotin heti nutriletilla, mutta jouduin lopettamaan kun oksensin joka nielasulla...sain tosi niukan kuuriohjeen normi ruoalla.Nyt 6 päivää takana tiukkaa kuuria ja 3,8 kg lähteny.Viimeviikon paino oli 116,2 kun oli tosiaan tullut syötyä vielä kun voi:)
Ny sit ollaan niukalla ruokavaliolla ja jännityksellä odotetaan leikkausta.Minulle tehdään ohitus. Jännittää, mutta ei auta!
Mukava seurailla jo leikatuiden painon laskua täällä.Tosin eilen luin liikaa huonoja juttuja ja kauhu iski päälle, mut kuten totesin niin ei auta!!!
Mukavaa kesää kaikille!!
Monia eri laihiksia olen yrittänyt ja onnistunutkin, mutta aina tullut takasin korkojen kera.
No, sit meni kauan et mitään tapahtui ja minä mässäsin....
Nyt toukokuussa alkoi tapahtua...letkun nieleminen...ultra...yms.Ja viime viikolla tuli leikkausaika 21.6.Alotin heti nutriletilla, mutta jouduin lopettamaan kun oksensin joka nielasulla...sain tosi niukan kuuriohjeen normi ruoalla.Nyt 6 päivää takana tiukkaa kuuria ja 3,8 kg lähteny.Viimeviikon paino oli 116,2 kun oli tosiaan tullut syötyä vielä kun voi:)
Ny sit ollaan niukalla ruokavaliolla ja jännityksellä odotetaan leikkausta.Minulle tehdään ohitus. Jännittää, mutta ei auta!
Mukava seurailla jo leikatuiden painon laskua täällä.Tosin eilen luin liikaa huonoja juttuja ja kauhu iski päälle, mut kuten totesin niin ei auta!!!
Mukavaa kesää kaikille!!
Ballerina- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 03.05.2010
Vs: Ballerina esittäytyy
Mikäs sinua niin oksetti ettet pystynyt pusseilla nutrailemaan.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
itselläni, niin allevo kuin nutrilet pussit, meni alkuun ok, mutta
kun ihottuma alkoi vallata, *vastaava kuin nokkosrokko*
eivät myös tuotteet todellakaan meinanneet pysyä sisällä.
asiaa ei tutkittu mille allerginen , epäiltiin soijaa koska , soija ei ennen ole ollut juuri isona määrän ruoka valiossa.
siirryttiin erittäin niukka energiseen ruokavalioon, sillä eneilin ja kaikki hyvin menni.
kun ihottuma alkoi vallata, *vastaava kuin nokkosrokko*
eivät myös tuotteet todellakaan meinanneet pysyä sisällä.
asiaa ei tutkittu mille allerginen , epäiltiin soijaa koska , soija ei ennen ole ollut juuri isona määrän ruoka valiossa.
siirryttiin erittäin niukka energiseen ruokavalioon, sillä eneilin ja kaikki hyvin menni.
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Ritu, mulla vaan tuli oksennus kun sitä yritin syödä.Tein kanakeittoo, mansikkajuomaa, kasviskeittoo ja suklaata mut sama juttu....No, onneksi niukkaenerginen ruokavalio tuottaa tulosta ja sitä olen nyt viikon orjallisesti noudattanut.
Heippa Ballerina, yks asia pisti silmaan sun kirjoituksessa: sanoit olevas aika toivoton tapaus. Enpa usko, sa olet ottanut tosi ison askelen kun olet paattanyt hakea leikkauksesta apua. Toivoton tapaus ei tee niin.
Ma toivotan sulle parasta mahdollista onnea leikkaukseen ja uuteen elamaan sen jalkeen.
Ma toivotan sulle parasta mahdollista onnea leikkaukseen ja uuteen elamaan sen jalkeen.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Nyt alkaa jännittään!Vajaa kaksi viikkoa leikkaukseen ja viimeyö oli eka yö kun heräsin miettimään näitä kaikkia asioita.Vähä pukkas jännitystä pintaan!!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa