Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Adele esittäytyy :)

+3
Laihduttava
Tantta
Adele
7 posters

Siirry alas

Adele esittäytyy :) Empty Adele esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Adele Pe Toukokuu 28, 2010 8:55 pm

Hei kaikille!

Olen seurannut tätä palstaa jo pidemmän aikaa, ja nyt uskaltauduin joukkoon hurjaan mukaan. Olen 38-vuotias perheellinen naisihminen Länsi-Suomesta ja kamppaillut koko ikäni painoni kanssa. Viime syksynä ajatus laihdutusleikkauksesta lähti itämään ja alkuvuodesta tilasin ajan tk-lääkärille. Lääkäri oli todella mukava ja laittoi lähetteen Vaasan keskussairaalaan, sieltä tuli maaliskuussa ilmoitus että olen hoitojonossa. Yllätys yllätys, eilen sain kirjeen ja ajat ravitsemusterapeutille ja sisätautilääkärille... Onko täällä ketään, joka on ollut Vaasassa ko.operatiossa ja käynyt läpi nuo minulla edessä olevat käynnit?? Tahtoisin tietää, mikä minua odottaa noilla vastanotoilla.
Minulla on muuten voimakas nivelrikko toisessa lonkassa ja verenpaine lääkkeitä olen syönyt 1.5 vuotta. BMI on vähän yli 40. Jo kolme vuotta sitten ortopedi ehdotti minulle laihdutusleikkaukseen hakeutumista, mutta työterveyslääkärini tyrmäsi heti ajatuksen, sanoen etten sen jälkeen tervettä päivää näe!! Nyt vuosien jälkeen, monen harkinnan jälkeen hakeuduin kuitenkin toisen lääkärin pakeille :)
Olisi kiva, jos joku Vaasassa ollut vastaisi :))

Adele

Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Adele esittäytyy :) Empty Vs: Adele esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Tantta Pe Toukokuu 28, 2010 9:03 pm

Hei Adele, tervetuloa vaan porukkaan.
Ma en noista Vaasan asioista tieda, mutta piti paasta kommentoimaan tuota sun tyoterveyslaakarin sanomista. Onpa ihme kommentti, jo talla palstalla nakyy, etta suurin osa ihmisista voi hyvin ja laihtuu kiitettavasti leikkauksen jalkeen.
Toivon totisesti, etta sina olet yksi naista. Onnea matkaan.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja Laihduttava Pe Toukokuu 28, 2010 9:56 pm

Tervetuloa mukaan!
Mä olen itsekin jossain vaiheessa tulossa Vaasaan leikkaukseen, mutta nuo esitutkimukset mulle tehdään Kokkolassa. Odottelen aikaa sisätautipolille, verikokeissa olen jo käynyt.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Viesti kirjoittaja alati roculis La Toukokuu 29, 2010 3:29 am

Laikattu Vaasassa. Todella tyytyväinen. Hyvä hoito, kohtelu ja apu! Terve menoa! Toivon motivaatiota, kaikki lopulta omasta itsestä kiiinni. Mukava oli kuulla tänään taas jotain tutulta , jota en ollut nähnyt kolmeen vuoteen, että olen ulkoisesti nuorentunut parikymmentä vuotta, eikä laihtua saa enää yhtään..... Terveisin Seniorivanhus!

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009

Viesti kirjoittaja Juuliska La Toukokuu 29, 2010 3:44 am

Moi Adele ja tervetuloa porukkaan!

Mut leikattiin Vaasassa viime viikolla ja olen 101-prosenttisen tyytyväinen sairaalan toimintaan ihan ensimetreistä kotiutukseen saakka. Kaikki meni tosi hienosti, siellä on kuule niin kovan luokan ammattilaiset asialla, ettei tarvi itse huolehtia mistään! Kävin yksityisellä puolella nuo esitutkimukset, joten niistä en osaa kertoa, mutta kysäise vaikka yksärillä jos haluat tietää jotain tarkemmin itse leikkauksesta tai muusta =)
Juuliska
Juuliska

Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 30.01.2010

Viesti kirjoittaja Adele Ma Kesä 14, 2010 2:32 pm

Hei kaikille!

Tänään olin verikokeissa ja EKG:ssä. Keskivikkona ravitsemisterapeutille...jännittää!!!!

Adele

Viesti kirjoittaja Adele Ti Heinä 06, 2010 9:37 pm

Nyt olen käynyt ravitsemusterapeutilla ja sisätautilääkärillä...Todella hyvää ja ystävällistä kohtelua, tässä vuosien varrella tottunut erilaisiin lääkärikäynteihin. Molemmat näyttivät vihreää valoa leikkaukselle, kirurgille luultavasti vasta syksyllä/loppu vuodesta, lomailevat kesällä. No, sisätautilääkäri arvioi, jos kaikki menee ok, leikkaus olisi ohi jo puolen vuoden kuluttua!!!! Määräsi minulle kalsium/D-vitamiini-tabletteja, jotta saadaan tasot ylemmäksi, D-vitamiini taso oli alhainen.
Tässä odotellaan kutsua tähystykseen, tsemppiä kaikille muillekin...Nautitaan näistä helteistä!!

Adele

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Heinä 06, 2010 9:57 pm

Mulla sama juttu,D-vitamiineja joudun syömään kun jostain syystä ne arvot olivat tosi alhaalla..mistä lie johtuu..
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä Ti Elo 10, 2010 1:50 am

Minä olen menossa piakkoin Seinäjoelle lääkäritalolle ja sitten toivottavasti asiat etenee nopeasti (sopeutettua myös töihin) keskussairaalan kautta Vaasaan.
Tsemppiä Adele odotukselle ja nähdään joskus tapaamisissa.
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa