Täällä ilmoittautuu Mörri87.
4 posters
Täällä ilmoittautuu Mörri87.
Olen saanut 18.5.2010 lähetteen lääkäriltä vatsalaukun ohitusleikkaukseen. Lääkäri tosin sano et kestää sen viikon tai kaks kun se pistää eteenpäin viestiä. Asustelen Tampereella. Osaako tamperelaiset sanoa kuinka kauan menee päästä leikkaukseen. Lääkärini kanssa katottiin että leikkausjonot ovat Tayssiin noin 2kk. Mutta mitä täältä muiden tekstejä olen lukenut niin siinä menee paljon kauemmin. Tässä vähän tietoa minusta. Elikkä tänä vuonna ikää tulee täyteen 23v. Pituutta on 173 ja painoa 135kg :(. Liitännäissairauksia ei ole oikeestaan. BMI on sen 45 :( ja polvi ruvennut temppuileen. Liikkuminen vaikeutunut ja hengenahdistus senkun pahenee tällä astmaatikolla. Selkäkipujakin on alkanut tulemaan. Mitä mieltä olette... pääseekö näin nuori tohon leikkaukseen?
Mörri87- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 20.05.2010
Vs: Täällä ilmoittautuu Mörri87.
Kyllä sinun kaikki kriteerisi täyttyvät ikää myöden. Taysiin pääsee parin kuukauden jonotuksella ensimmäiselle käynnille, tämän jälkeen vierähtää vielä useampi kuukausi ennen kun ole leikkuupöydällä. Mulla meni 9 kk.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Voi ei. Odottavan aika on pitkä. Tuttu suositteli mulle sitä palloa mut mä en oikein tiä haluanko sitä. Kyllä leikkaus olis mut juttu. Mä oon jojo tellu painoni kans viimeset viis vuotta ja rupee tympii. Kovasti kun haluis lapsiakin jo mut ei jaksa kantaa tällä painolla. Mä odotin et sinne leikkaukseen pääsin puolen vuoden sisällä :( mut ei taida päästä. Ootko katunu leikkausta yhtään?
Mörri87- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 20.05.2010
En ole katunut leikkausta kertaakaan. Kaikki meni aivan loistavasti eikä mulla ole ollut mitään vaikeuksia leikkauksen jälkeen minkään asian kanssa. En ajattele enää koko leikkausta, mutta paino tippuu tasasella tahdilla. Raskaushaaveet taisivat olla minullakin se viimeinen niitti, mikä sai minut hakeutumaan lääkärille. Jos olisin tiennyt kuinka hyvin kaikki menee, olisin mennyt jo ajat sitten. Mä olen kanssa aivan mahdoton jojo ollut koko ikäni ja suoraan sanottuna lihonut heti, jos en ole ollut jatkuvalla kuurilla. Olen kyllä saanut painoa poiskin, mutta se tuli aina salamana takaisin korkojen kanssa. Nyt toivon, että vihdosta viimein pääsen normaaliin painoon ja opettelen syömään normaalisti.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Tsemppiiiiiiiiiiiiii Mörri87!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Hienoa Morri87 (sori ku mulla ei ole noita aan ja oon pisteita), sa olet sitten hyvalla tolalla. Samanlaisia jojoja meita on taalla kai aikalailla paljon.
Onnea jatkoon, ja hyvaa kesaa.
Onnea jatkoon, ja hyvaa kesaa.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Similar topics
» Papukaija ilmoittautuu
» Jazzi ilmoittautuu
» Uusi ilmoittautuu:-).
» Tallukka ilmoittautuu
» Tyyne ilmoittautuu mukaan
» Jazzi ilmoittautuu
» Uusi ilmoittautuu:-).