Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kanttura esittäytyy

+3
ritu
Bulla65
kanttura
7 posters

Siirry alas

kanttura esittäytyy Empty kanttura esittäytyy

Viesti kirjoittaja kanttura Ke Toukokuu 19, 2010 7:12 am

Iloista ja kepeämpää alkukesää kaikille!!!

Viimeinen muokkaaja, kanttura pvm Ke Joulu 08, 2010 9:14 pm, muokattu 2 kertaa

kanttura

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 19.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

kanttura esittäytyy Empty Vs: kanttura esittäytyy

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Toukokuu 19, 2010 1:35 pm

Heippa Kanttura ja tervetuloa mukaan!

Olipa hienoa lukea, että olet päässyt hyvään vauhtiin kohti uutta elämää, siitä se tosiaan lähtee, pienin askelin, asia kerrallaan ja jos tarkemmin ajattelee, ei nuo ottamasi askeleet ole lainkaan pieniä, vaan olet tehnyt jo monta ratkaisevan tärkeää asiaa kohti normaalimpaa painoa. Aivan upeaa on tietysti tuo, että olet päättänyt tehdä asialle jotakin ja olet rohkaistunut lähtemään hakemaan apua. Voi miten monia lihavia mahtaakaan olla surullisina ja huonovointisina yksinään kotona sen mainitsemasi rasvakuoren vankina, voimat, epätoivo ja uskallus ei vaan riitä hakemaan mitään apua ja moni varmasti ajattelee, ettei sellaista ole edes saatavilla.

Uskoisin, että sinulla olisi hyvät mahdollisuudet päästä lihavuusleikkaukseen, kunhan saat ensin jonkin verran painoa pois, sillä tietääkseni BMI saa olla korkeintaan 60, jotta leikkaus voidaan suorittaa.

Minäkin olen sairaalloisen lihava, BMI 49, joten sitä sulateltavaa on mullakin... Minun työterveyslääkäri kirjoitti mulle huhtikuun alussa lähetteen lihavuusleikkaukseen ja nyt sitten odottelen kirjettä sairaalasta, että pääsenkö prosessissa eteenpäin. Minäkin olen ollut aina ylipainoinen, kerran olen nuorena onnistunut laihduttamaan itseni normaalipainoiseksi
(-30 kg), mutta takaisinhan ne kilot ovat tulleet ja paljon lisääkin. Minusta ei vaan yksinkertaisesti ole pitämään niitä kiloja poissa, koska tuntuu, että elimistöni tarttuu todella tehokkaasti jokaiseen saamaansa kaloriin ja ei polta rasvaa kuten pitäisi. Jos haluaisin pitää painoni kurissa, mun pitäisi syödä todella vähän ja se tietäisi sitten nälkäisenä olemista, sillä "täyspäiväiseksi salaatinsyöjäksi" minusta ei kyllä ole. Aika monta kertaa olen saanut painoa pois 10-15 kg ja joka kerta petyn uudestaan eli jossakin vaiheessa aina tulee se repsahdus ja laihdutusinto katoaa ja paino alkaa taas nousta takaisin. Olen niin lopen kyllästynyt tähän ylipainoon ja kaikenlaista riesaa siitä on tullut, tuntuu että aina on joku paikka kipeänä.

Tsemppiä sulle painonpudotukseen ja kirjoittelehan taas kuulumisia, että miten se sujuu :).

PS. Tuo sun lehmäsi on aivan ihana! :)
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja ritu Ke Toukokuu 19, 2010 1:49 pm

Moi Kanttura: sinun tänne foorumille tuleminen on eka askel oikeaan ja terveellisempään suuntaan, pitkän ajan ja kärsivällisyyden se vaatii mutta kyllä se kannattaa ja palkintona odottaa ensin leikkaus ja sen jälkeen pitempi ja terveempi loppuelämä onnittelut siitä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Toukokuu 19, 2010 2:03 pm

Tsemppiiiiiiiiiiiii ja voimii (toivottavasti)viimiseen urakkaan!

Ihanan avattaren oot löytäny! :)
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Tantta Ke Toukokuu 19, 2010 8:48 pm

Moikka Kanttura, onnea hyvasta alusta.
Tasta se lahtee ja hyva kun loysit tanne foorumille, taalla on paljon tietoa ja kokemusta, uskaltaisin sanoa, etta paljon enemman kuin kirurgeilla ja terapeuteilla, jotka kuitenkin ovat vain toisten kertomusten pohjalta kartuttaneet tietojaan leikkauksen jalkeisesta elamasta ilman omakohtaista kokemusta.
Painoindeksi putoaa nopeasti ja uskon vakaasti, etta syksylla olet jo sellaisissa mitoissa, etta voivat vakaasti harkita leikkausta.
Onnea matkaan, kerro jatkossakin miten sulla menee.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja kanttura Ma Kesä 14, 2010 11:16 pm

Aurinkoista kesää kaikille!

Viimeinen muokkaaja, kanttura pvm Ke Joulu 08, 2010 9:15 pm, muokattu 1 kertaa

kanttura

Viesti kirjoittaja Onnekas13 Ma Kesä 14, 2010 11:49 pm

Onnea Kanttura hyvin alkaneesta matkasta, jatkukoon myös hyvänä !
Miula oli bmi 57 enimmillään, 55 oli kun leikkausjonoon pääsin ja ennen leikkausta 53. Leikkaus oli kysissä 10.5. ja nyt bmi on 49. Siitäpä se alenee, toivotaan niin. Oikein hyvää kesää siule !
Onnekas13
Onnekas13

Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009

Viesti kirjoittaja Rullukka Ti Kesä 15, 2010 11:31 pm

Moi Kanttura!

Hienoa, että olet päässyt noin hyvin "uuden elämän" alkuun. Ja erityisen ihanaa on tuo perheesi tuki. Minä olen saanut painoa pudotettua sillä, että syön useammin pienempiä annoksia ja keventelen jättämällä potun, riisin sekä makaronin vähemmälle, eikä herkkujakaan joka päivä. Vesipullokin kulkee jatkuvasti mukana.

Aurinkoista kesää myös sinulle!

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010

Viesti kirjoittaja kanttura Ke Kesä 16, 2010 2:23 am

Nautitaan kesästä vesipullo kainalossa=)!

kanttura

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa