tukka lähtee, paino ei
+3
sinny
luke64
desperate
7 posters
Sivu 1 / 1
tukka lähtee, paino ei
Mut leikattiin (gastric by-pass) 19.1.2010. Ennen paastoa lähtöpaino oli 150 kg. Paaston aikana lähti 14 kg, nyt paino on 125. Paino ei ole pudonnut kahteen kuukauteen (!) Tähänkö paino jäi? Vai putoaako vielä? Paksu tukka on muisto vain, ohentunut yli puolet. Lääkäri vakuutteli, että tukka palaa ennalleen, uskallanko uskoa?
desperate- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 18.11.2009
Vs: tukka lähtee, paino ei
Moi.
Sinulla on jumi päällä, niinku suurella osalla leikatuista.
Leikkaus antaa ylipainon pudotus% 50-70%
ittelläni 2vuoden aikana tippunut ylipainosta 80%
Sinulla on jumi päällä, niinku suurella osalla leikatuista.
Leikkaus antaa ylipainon pudotus% 50-70%
ittelläni 2vuoden aikana tippunut ylipainosta 80%
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Hei! Totta on, että jumituksia tulee tähän painon pudotukseen. Harmi kyllä. Minut leikattiin viime syksynä, ja nyt paino junnannut kuukausia paikallaan. Miten te muut, kertokaa kokemuksianne , miten painon on saanut taas laskemaan jumitusten jälkeen. Kiittäen etukäteen avusta.
sinny- Viestien lukumäärä : 70
Registration date : 14.04.2009
Ei mulla muu auttanu jumiin kuin aika ja nopeet hiilarit pois.
Vikat kilot istuu ku tattti paskassa, se kysyy luonnetta kun jumi kestää kuukausia.
Vikat kilot istuu ku tattti paskassa, se kysyy luonnetta kun jumi kestää kuukausia.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Mulla ainakin lähtee senttejä vaikka paino pysyis samassa pitkäänkin. Vaatteista huomaa että oho tämä mahtuu päälle, vaikka paino samassa. Hiuksia tosiaan lähtee reilusti mutta henk.koht on onneksi varaakin.
suhmura- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 27.07.2009
Aamulla kuivailin hiuksia suihkun jäljiltä ja valo tuli pääni takaa. Oli aika vängän näköistä, kun irtohiuksia vain pöllysi föönin puhalluksessa. Onneksi tietää, että tämä on tilapäistä, muuten uskoisin varmaan kaljuuntuvani kokonaan!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Tilapäistä, tai sitten ei...
Mulla on leikkauksesta aikaa jo 1v4kk.
Hiustenlähtö alkoi pari kuukautta leikkauksen jälkeen, eikä se valitettavasti ole missään vaiheessa kunnolla loppunut. Sanoisin, että tällä hetkellä vahvuus on noin puolet entisestä.
Entinen paksu tukka on historiaa, eikä siellä ihotautilääkärinkään mielestä uutta kasvua näy. Jotenkin se vaan on yritettävä hyväksyä...
Mulla on leikkauksesta aikaa jo 1v4kk.
Hiustenlähtö alkoi pari kuukautta leikkauksen jälkeen, eikä se valitettavasti ole missään vaiheessa kunnolla loppunut. Sanoisin, että tällä hetkellä vahvuus on noin puolet entisestä.
Entinen paksu tukka on historiaa, eikä siellä ihotautilääkärinkään mielestä uutta kasvua näy. Jotenkin se vaan on yritettävä hyväksyä...
PMM77- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009
Mut leikattiin elokuun vika päivä, painon lasku on edelleen hidasta. Se menee tällä hetkellä pari kiloa kuussa kunhan jaksan liikkua säännöllisesti. Käyn vesijuoksemassa, joka pitää tota laihtumista päällä vaikka onkin hidasta. Enemmänkin huomaan kropan muuttuvan vaikka paino ei mene samaan tahtiin. 45kg on mennyt leikkauksesta eli mun bmi on laskenut 23,2. Maltti on valttia ja se terveellinen säännöllinen ruokailu liikunnan kera vie alas mulla painoa.
sirutarleena- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 11.01.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa