tukka lähtee!!!
+3
Nipazu
Tantta
desperate
7 posters
Sivu 1 / 1
tukka lähtee!!!
Mut leikattiin nelisen kuukautta sitten ja tukka lähtee kauheella vauhdilla. Tää on kuulemma tosi normaalia ja kuuluu laihdutusleikkauksen jälkeiseen painon putoamiseen. Lääkäri sanoi, että tukka palaa ennalleen. Onko kellään kokemuksia tai tietoa? Kuinka kauan tämä hiusten lähtö vielä jatkuu ja palaako se [b]oikeasti [/b]ennalleen?
desperate- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 18.11.2009
Vs: tukka lähtee!!!
Mut leikattiin 15/12/2009 ja se tukan lahto alko tossa maaliskuun alussa, sita lahti jokseenkin paljon. Nyt, 5 kk leikkauksesta, se on selvasti vahentynyt, se lahto meinaan. Uutta pukkaa koko ajan, mutta ei kylla ole laheskaan sama tukka viela. Ja se uusi tukka on jotenkin hienompaa, aavistuksen taipuisaa ja valkoista. Olen aina ollut enemman tai vahemman blondi, nyt mun tukasta uhkaa tulla kokonaan valkoinen. Nyt nayttaa ku olis laitettu ihan valkoisia raitoja. Tykkaan siita kovasti.
Ala sure, kylla tuo homma korjaantuu sullakin. Laakari sanoi mulle, etta se tukka lahtee eika siihen auta mitkaan vitamiinit tai paikallishoidot. Sitten kun kroppa on toipunut leikkauksesta ja saa taas jo enemman ravintoa, tukkakin korjaantuu.
Ala sure, kylla tuo homma korjaantuu sullakin. Laakari sanoi mulle, etta se tukka lahtee eika siihen auta mitkaan vitamiinit tai paikallishoidot. Sitten kun kroppa on toipunut leikkauksesta ja saa taas jo enemman ravintoa, tukkakin korjaantuu.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Kiitos! Mulla on aina ollut paksu ja kihara tukka, ja se on ollut osa mun identiteettiäni. Nyt aika paha kriisi, kun olen menettämässä sen. Mutta ehkäpä se vielä korjaantuu. Mulla tosin on ihan tumma tukka, tuleekohan siitäkin sitten valkoista...?
desperate- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 18.11.2009
Ala vaivu epatoivoon, desperate! Mulla se tukka kasvaa valkoseksi varmaan sen takia, etta ma olen jo niin toivottoman vanha. Kuuluu jo asiaankin 57-vuotiaan tukan tulla harmaaksi/valkoiseksi.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Täällä kanssa yhden voimakkaan sulkasadon kärsinyt! 4 kk leikkauksesta rupesi tukka lähtemään - ja se sitten kanssa lähti ;D. Mulla kun muutenkin hiuksia on vähän, niin nyt sitten pahimmillaan oli pari kaljua länttiäkin hiuksissa. Pahin "pudotusaika" kesti n. 2 kk ja nyt tukka tulee kohinalla takaisin. Väri ja kiharuus (tumma + luonnonkihara) on edelleen sama - hius vaan on vielä erittäin hentoa. Mutta kyllä tää tästä. Itse olen syönyt Omega 3:sta ja Prioronia lisäravinteena, samoin kun ostin kampaamosta hiuspohjan + hiustenlähdön hoitoon tarjoitetut täsmätuotteet. Tiedä sitten oliko niistä mitään hyötyä - vai oliko paras hoitokeino se aika...
Nipazu- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 08.08.2009
Minut leikattiin 2008 ja hiustenlähtö oli aika reipasta, hiuksista tippui noin puolet pois ja se oli rankkaa kun on aina ollut paksut hyväkuntoiset hiukset. Lopulta hiukset olivat todella ohuet ja melkoista kuivaa hamppua. Kävin parturissa ja pätkäisin puoleen selkään ulottuneet hiukseni hartiapituisiksi eli noin 10-15cm sekä ostin kampaajan suosittelemaa volyymishampoota ja saman sarjan hoitoainetta, nyt hiukset näyttävät huomattavasti paremmilta ja aikaa tästä käynnistä on kolmisen viikkoa. Ostin myös hilse shampoota koska päänahka kutiaa hirveästi mutta siitä shampoosta ei tunnu olevan hyötyä, taidan hakea perinteisen nizoral kuurin apteekista. Olen myös alkanut syömään multivita-m:n lisäksi kalkki-D3 :sta sekä omega3:sta sillä toiveena mahdollisimman pian olisi raskaus, aika kiire tulee sillä ikää minulla on jo pian 35v.
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008
Mielestäni valmistauduin hiusten lähtöön, koska olin siitä lukenut täältä paljon. Kun se hiustenlähteminen sitten alkoi, niin ikävää se oli. Ja kun paino vielä samalla "jumittui" (ei kuukauteen pudotusta) niin vakavaksi vetää mielen. Minut leikattiin 4.2.10 (112 kg) ja nyt on paino 95 kg. Pudotusta siis 17 kg. Kun saan pois 20 kg, leikkaan loput hiuksistani lyhyeksi ja värjään harmaat hiukseni siniseksi, vaikka olenkin jo 56 v.
Atolli54- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 27.10.2009
Upea suunnitelma!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Mut leikattii 06/09 ja ai että masensi ku syksyllä alko hiukset lähtee vaikka oli muka varautunut siihen. Kyllä se kasvaa takaisin, mutta uudet hiukset on nyt kasvanut n 10cm, että ottaahan se aikanasa, että ne pääsee samaan pituuteen ku muut.
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa