Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä

3 posters

Siirry alas

Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä Empty Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä

Viesti kirjoittaja Big mama Ke Tammi 28, 2009 2:52 pm

Minut leikattiin 3 kk sitten ja olo on upea, päivä päivältä aurinko paistaa enemmän huvenneiden kilojen myötä 37 kg lähtenyt ja vielä pitäsi n. 20-25 kg pudottaa. Vaatteet ovat pienentyneet koosta 54 kokoon 44 ja polvien kipu on hellittänyt. Verenpaine on lähtenyt laskemaan ollen nyt jo niin alhaisissa lukemissa, että voin luopua kohta lääkkeistä. Kaikista ihaninta tässä on tämä vireystaso, jaksaminen on kohentunut ja olenkin hakemassa takaisin työmaailmaan. Olin ennen leikkausta 134 kg painava ja 170 cm, BMI oli 46. Laihdutuksia elämäni aikana useita. Ensimmäinen 1982, ollessani 30kg ylipainoinen. Laihdutin painonvartioissa tuolloin ainaisjäseneksi ja painoin silloin laihdutettuani 61 kg, minulle kävi 36 numeron vaatteet. Kilot tulivat takaisin 88-92 välisenä aikana ja uudelleen pois painoon 72 kg. Näytin siloinkin hoikalta, käytin vaatteita n.38. Olen tullut siihen tulokseen, että tällä iällä ja ulkonäöllä paras painoni nyt oli joku 75-78 kg. Missään nimessä ei alhaisempi, koska sillä pärjäisin terveyden puolesta hyvin. . ps. Jaksan leikkiä lasten lasten kanssa enemmän nyt.

Nyt pyytäisinkin leikkauksessa olleita ottamaan minuun yhteyttä, mikäli haluatte mukaan kirjaan, jota olen tekemässä. Teen kirjan elämäni pudotuksista ja henkilöistä, jotka ovat kokeneet saman. Kirjaan tarinanne tulee anonyyminä, mutta se voi olla erittäin tärkeä,jollekkin painonsa kanssa kamppailevalle, tai henkilölle joka suunnittelee leikkaukseen lähtemistä. Ottakaa yhteyttä reippaasti sähköpostiini niin vit olla mukana projektissa: helena.suhonen@dnainternet.net, annan myös puh.numeroni käyttöön, mikäli haluat soittaa 0440 174000
Myös voit skybellä olla yhteyksissä : arja-ritva-helena( skybe nimi)

Big mama

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 27.01.2009

http://www.helenasuhonen.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä Empty =)

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ke Tammi 28, 2009 7:59 pm

Kiva idea tuo kirja Very Happy
Itse osallistuisin jos minut olisi leikattu, mutta tällähetkellä olen vielä jonossa. Kiva oli lukea sinun tarinaasi Big Mama, toivon enemmän kuin koskaan, että saan itsekin tuntea noita samoja fiiliksiä, etenkin tuo vireystason nouseminen tuntuisi enemmän kuin tarpeelliselle. Olen nykysin kuin ryhävalas kuivalla maalla, mitään ei jaksa eikä mikään enää edes huvita. Tosi ikävä fiilis Mad
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä Empty Kiitos....

Viesti kirjoittaja Big mama To Tammi 29, 2009 9:10 pm

Toivon todella jonon menevän nopeasti ohi ja sinun pääsevän leikkaukseen. Minulla oli olo ihan samanlainen, mutta luvassa sinullekin myös parempaa.


Rozeanne kirjoitti:Kiva idea tuo kirja Very Happy
Itse osallistuisin jos minut olisi leikattu, mutta tällähetkellä olen vielä jonossa. Kiva oli lukea sinun tarinaasi Big Mama, toivon enemmän kuin koskaan, että saan itsekin tuntea noita samoja fiiliksiä, etenkin tuo vireystason nouseminen tuntuisi enemmän kuin tarpeelliselle. Olen nykysin kuin ryhävalas kuivalla maalla, mitään ei jaksa eikä mikään enää edes huvita. Tosi ikävä fiilis Mad

Big mama

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 27.01.2009

http://www.helenasuhonen.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä Empty saatat ennättää....mukaan

Viesti kirjoittaja Big mama Pe Tammi 30, 2009 10:19 pm

Hei !
Myös jonossa olleita kerkeää mukaan kirjaani, sillä sen kirjoittaminen ottaa oman aikansa ja siihen tulee myös tarinaa siitä, miten on yrittänyt aiemmin pudottaa kiloja ja miten paino on sahaillut.

quote="Rozeanne"]Kiva idea tuo kirja Very Happy
Itse osallistuisin jos minut olisi leikattu, mutta tällähetkellä olen vielä jonossa. Kiva oli lukea sinun tarinaasi Big Mama, toivon enemmän kuin koskaan, että saan itsekin tuntea noita samoja fiiliksiä, etenkin tuo vireystason nouseminen tuntuisi enemmän kuin tarpeelliselle. Olen nykysin kuin ryhävalas kuivalla maalla, mitään ei jaksa eikä mikään enää edes huvita. Tosi ikävä fiilis Mad[/quote]

Big mama

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 27.01.2009

http://www.helenasuhonen.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä Empty Vs: Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 La Tammi 31, 2009 12:30 am

Loistava idea tuo kirja! Sille on varmasti tarvetta ja kysyntää, onhan meitä isoja ihmisiä enenevässä määrin... Minä kans ajattelin ensimmäisenä, että olis mukava osallistua projektiin, mutta mulla tämä homma on niin alussa. Taustalla on kyllä vaikka millaisia laihdutuskokemuksia ja yrityksiä, niin kuin varmasti meillä jokaisella.
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä Empty Vs: Elämäni pudotukset....kirja tekeillä ...Haluatko osallistua omalla tarinallasi anonyyminä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa