Vatsakas esittäytyy
5 posters
Vatsakas esittäytyy
Hei. Vatsalaukun ohitusleikkaus on suunnitelmissa (täällä Vaasassa). Kirurgin vastaanotolla on käyty, ravitsemusterapeutilla olin tänään. Ens viikolla sit vatsalaukun tähystys. Sen jälkeen odotan sisätautilääkärin vastaanottoa. Nyt olis tarkoitus pudottaa painoa leikkaukseen mennessä mahdollisimman paljon. On kuulemma paremmat "näkymät" sitten leikkaushetkellä.
Vatsakas- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 06.05.2010
Vs: Vatsakas esittäytyy
Tervetuloa muiden vatsakkaiden ja entisten vatsakkaiden joukkoon! Minun taipale on vasta aivan alussa, lähete TYKSiin lähti huhtikuun alussa eli en ole ollut vielä edes missään haastatteluissa tai tutkimuksessa.
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Tsemppiiii matkallesi!
Et tule pettymään!
Et tule pettymään!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Heippa Vatsakas, tervetuloa vaan tahan seuraan, taalta saat paljon hyvaa tietoa ja paaset seuraamaan toisten kokemuksia. Minulle ainakin niista oli kovasti hyotya heti leikkauksen jalkeen.
Onnea etukateispudotukseen ja sittemmin leikkaukseen!
Onnea etukateispudotukseen ja sittemmin leikkaukseen!
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Mikähän mahtaa olla vatsakkaan tilanne? Vaasassa ei ainakaan törmätty, vaikka kaiketi oltiin samaan aikaan osastolla?
Keskiviikkona(20.10) leikattiin tosiaan ja torstaina kotiuduin. Hyvin on menny toipuessa. Täytyy kyllä sanoa, että soseiden syöminen on helpompaa kuin veden juominen. Tähän mennessä en oo yhtenäkään päivänä saanu litraa vettä juoduksi. No, ehkä se siitä ajan kanssa.
Vatsakas- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 06.05.2010
Sulla oli siis yhtä nopea reissu mitä mulla. Torstaina leikattiin ja perjantaina kotiuduin. Soseita täälläkin menee, mutta ei niitäkään niin paljoa mitä pitäisi mennä. Ja vettä pitäisi saada enemmän alas myös.
Mutta ehkä se tästä ajan kanssa.
Mutta ehkä se tästä ajan kanssa.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa