Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ja matka etenee Oulussa

4 posters

Siirry alas

Ja matka etenee Oulussa Empty Ja matka etenee Oulussa

Viesti kirjoittaja Rovatar Ma Toukokuu 03, 2010 7:09 pm

JES!
Soittelin viime viikolla Ouluun ja sanoivat että ei anneta aikoja enään tälle keväälle, mutta tänään postiluukusta tipahti kirje....19.5 sisätautipolilla käynti.Leikkausarviointi.
Täällä Rovaniemellä on nuo kaikki esitutkimukset tehty ravitsemusterapeutin käyntiä myöten.
Luulin että ei enään tarvitse Oulussa käydä muuta kuin kirurgin haastattelussa, mutta tälläinen kuitenkin tuli.
Mitä tuolla tapahtuu ?
Kenellä tietoa?
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ja matka etenee Oulussa Empty Vs: Ja matka etenee Oulussa

Viesti kirjoittaja joku80 Ti Toukokuu 04, 2010 2:07 am

Oiskohan tuo just se kirurgin haastattelu? Sehän se lopulta arvioi sun "leikattavuuden" (toivottavasti ymmärrät, mitä yritän sanoa, hih).

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008

Viesti kirjoittaja kuutamo Ke Toukokuu 05, 2010 2:01 am

Heippa Rovatar!!

Mulla lähti tänään lähete LKS:saan ja viimeviikolla muuta kautta kävin LKS:sa ravitsemusterapeutilla. Hän sanoi minulle, että tällä hetkellä Ouluun on kolmen vuoden jonot. Sinulla näyttäisi toteutuvan siis tuo leikkaus kuitenkin reilussa puolessa vuodessa?? Muistatko, mitä sinulle sanottiin nuista jonoista aluksi. Tuntuu hullulta jos ne on venähtäneet noin pitkiksi näin pienessä ajassa vai antoikohan tämä ko rouva minulle aikasen yläkanttiin arvion tuon asian suhteen?

Edit. Tuo onkin sinulla näköjään leikkausarvio, mutta luulisi, että leikkauskin on sitten ajankohtainen aika pian.

kuutamo

Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 21.04.2009

Viesti kirjoittaja Rovatar Ke Toukokuu 05, 2010 5:00 am

HEI!
Jonot ovat todellakin n.2 vuotta.
Mutta Lks:stä lähtevät jonottajat pääsevät hieman nopeammin koska täällä tehdään kaikki esitutkimukset valmiiksi ja ei tarvitse jonotella Ouluun kokeisiin ja ravits.terapeutille.Ja siellä kuulemma on esim. gasroskopiaan pitkät jonot.
Itse olen leikkausasian tiimoilta ottanut yhteyttä ensi kerran viime syksynä muistaaakseni syyskuussa ja sain ylimääräisen ajan tk lääkärille joka laittoi LKS:ssään lähetteen.
Ja aika nopeaa pääsin kokeisiin.
Pari kertaa tulee sisätautilääk. vastaaotto, pari rav.terap.käyntiä, kokeet, sydän filmi, tähystykset kerran.Kokeita tulee tilanteen mukaan.
Minulla lähti Ouluun 20.4 lähete.
Ja nyt tuli Ouluun käynti 19.5 vaikka ensin sanottiin kun soitin että aikoja ei aaneta enään tälle keväälle.
Sen tiedän että kun kirurgin aika tulee Oulusta niin siitä leikkuu on n.2 kk kuluessa.Edellyttäen että tietysti kaikki menee täällä Lks:ssä hyvin ja mitään estettä ei ole.
Jokaisella on tietenkin oma kuvio jonoissa ja muissa mutta Lks:ssästä lähtevät tosiaan pääsevät nopeampaa.
Rovatar
Rovatar

Viesti kirjoittaja joku80 Ma Toukokuu 31, 2010 12:38 am

Moi! Kävin perjantantaina Oysissa kirurgin, anestesialääkärin ja hoitajan juttusilla. Leikkausajat menevät nyt syksyyn (omalle kohdalleni arvioitiin lokakuuta, jippii!) Tehyn lakkoilun vuoksi. Lääkäri toivoi kovasti, että työtaistelu loppuisi lyhyeen, että jonoja päästäisiin ripeästi purkamaan.

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008

Viesti kirjoittaja Rovatar Ma Toukokuu 31, 2010 3:45 am

MOI!
Toivotaan että asiat alkaa rullaamaan.
Minulle sanottin kans että elokuussa aletaan antamaan aikoja kirurgille ja anest.lääk.:lle.
Siitä kuulemma on noin 2kk sisällä leikkaus.
Kyllä tuota päivää odottaa niin :)
Rovatar
Rovatar

Viesti kirjoittaja ritu Ma Toukokuu 31, 2010 1:38 pm

Toivottavasti sairaanhoitopiirit saisivat ne uhkasakot että eivät uskaltaisi jonoja siellä Oulussakaan pitkittää ja mitä TEHYn työtaisteluun tulee niin toivottavasti tulee ulkomailta työhalukkaita ihmisiä joille on tärkeää ihmisen inhimillinen hätä eikä turha ihmisten hoitoon pääsyn viivyttäminen, toivottavasti itsekkin joutuvat hoitoa odottamaan ja pitkään.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Rovatar Ti Kesä 08, 2010 8:50 pm

Soitin tänään Ouluun jonohoitajalle ja nyt vihdoinkin leikkauspaperit ovat siirtyneet kirurgille...joten nyt aletaan olemaan siellä loppusuoralla ennen leikkausaikaa :D
Rovatar
Rovatar

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: