Heluna ilmoittaa
2 posters
Heluna ilmoittaa
Jehna nyt se kolahti postiluukusta, aika sisätautipolille 4.6.2010 kello 10. hymiö jee. Ja hui. Iso pino tuli kirjoitettavaa ja kyselyjä, jännä miten nyt tuntuu pelokkaalle ja toisaalta innokkaalle. Onko muista tuntunut yhtä mielipuoliselta? Hehheh kai sitä tarttee jo lääkitys tarkistaa wirn. Onko kukaan muuten käynyt hyvinkäällä tutkimuksissa? Leikkauksessa?olis kiva tietää mitä seuraavaksi tapahtuu? kertokaa jos voitte please, kiitos.
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Vs: Heluna ilmoittaa
Heips,
Ja onnea papereista, se kyllä tuntuu mukavalle kun postia kolahtaa luukusta :))
Täällä Tampereella mulle tuli samassa kuoressa kaks eri aikaa, ravintoterapeutille ensin ja täytettäväksi nippu paperia ja ruokapäiväkirja mikä piti lähettää etukäteen. Toinen aika seuraavalle viikolle sisätautipolille ja sinne pitää kiikuttaa mukanaan loput kyselyistä.
Malttamattomana odottelen ensi viikkoa ja rav.terapeutilla käyntiä..
Kyllä mäkin olen lääkityksen tarkistanu jo moneen kertaan (wirn) kun ei millään jaksaisi odottaa....
Ja onnea papereista, se kyllä tuntuu mukavalle kun postia kolahtaa luukusta :))
Täällä Tampereella mulle tuli samassa kuoressa kaks eri aikaa, ravintoterapeutille ensin ja täytettäväksi nippu paperia ja ruokapäiväkirja mikä piti lähettää etukäteen. Toinen aika seuraavalle viikolle sisätautipolille ja sinne pitää kiikuttaa mukanaan loput kyselyistä.
Malttamattomana odottelen ensi viikkoa ja rav.terapeutilla käyntiä..
Kyllä mäkin olen lääkityksen tarkistanu jo moneen kertaan (wirn) kun ei millään jaksaisi odottaa....
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa