Apuvaa !!!
+9
Onnekas13
SofiaDorotea45
mammamuumi
Laihduttava
minä
alati roculis
BigMama
MRA123
HippaHeikki
13 posters
Apuvaa !!!
Pikkuhiljaa rupee jänskättään, huomenna (28.4.10) olisi leikkaus edessä, aamulla klo. 10 ilmoittautuminen osastolle ja siittä se lähtee. Ikinä mua ei oo ennen nukutettu eikä tehty minkään valtakunnan leikkausta, niin väkistenkin vähän jännittää.
Täältä palstalta olen kyllä lukenut paljon positiivisia asioita, se on helpottanut odottelua ja rauhoittanut mieltä. Eiköhän kaikki mene hyvin, kirjoittelen tänne sitten kuulumisia kun kykenen.
Eipä muuta ku laihtumisiin T:HippaHeikki
Täältä palstalta olen kyllä lukenut paljon positiivisia asioita, se on helpottanut odottelua ja rauhoittanut mieltä. Eiköhän kaikki mene hyvin, kirjoittelen tänne sitten kuulumisia kun kykenen.
Eipä muuta ku laihtumisiin T:HippaHeikki
HippaHeikki- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 55
Registration date : 24.09.2009
Vs: Apuvaa !!!
Hei Hippaheikki
ja onnea matkaan, kaikki menee varmasti hyvin! Kerrohan kuulumisia jahka olet kotiutunut!
ja onnea matkaan, kaikki menee varmasti hyvin! Kerrohan kuulumisia jahka olet kotiutunut!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Onnea leikkaukseen menon johdosta..
Meitä kaikkia on jännittänyt, toisia enemmän toisia vähemmän, mutta päteviin käsiin olet kuitenkin menossa, ja kirurgit paljon näitä leikkauksia tekee, sekä iso tiimi seuraamassa sun tilaa ja hyvinvointia...
Houkaset syvään ja rentoudut, hyvin se menee ja uusi elämä pääsee alkamaan..
Paljon tsemppiä leikkauksesta toipumiseen..
Meitä kaikkia on jännittänyt, toisia enemmän toisia vähemmän, mutta päteviin käsiin olet kuitenkin menossa, ja kirurgit paljon näitä leikkauksia tekee, sekä iso tiimi seuraamassa sun tilaa ja hyvinvointia...
Houkaset syvään ja rentoudut, hyvin se menee ja uusi elämä pääsee alkamaan..
Paljon tsemppiä leikkauksesta toipumiseen..
BigMama- Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 36
Registration date : 09.10.2009
Onnea Hippaheikille matkaan. Hyvin se menee. Näin sanon monesti leikattuna ja yhdeksän kertaa nukutettuna ja päässyt vielä näinkin vanhaksi elämään.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Just tuli sairaalasta soitto, että pääsenkö jo aamulla 6.30 tuleen sinne. Pääsenhän minä, ihan hyvä ei ehdi niin paljon jännittää tulevaa.
Kirjottelen tänne taas kunhan kotiudun. Tästä se elämä alkaa uudestaan. On olemassa sanonta, että tukka takana ja elämä edessä. Pitäisköhän meidän leikattujen keksiä vastaava esim. nahkat polvissa ja elämä edessä tms. ideoita tänne.
Velipoika keksi tossa hyvän idean miten säästyy kesällä diisseliä veneillessä. Mun kuulemma pitää mennä kannelle seisoon ja levittää ylimääräset nahkat purjeeksi. Hyvä idea tarttee varmaan testata, voi vaan olla että muilla veneilijöillä on pokassa pitelemistä.
Kirjottelen tänne taas kunhan kotiudun. Tästä se elämä alkaa uudestaan. On olemassa sanonta, että tukka takana ja elämä edessä. Pitäisköhän meidän leikattujen keksiä vastaava esim. nahkat polvissa ja elämä edessä tms. ideoita tänne.
Velipoika keksi tossa hyvän idean miten säästyy kesällä diisseliä veneillessä. Mun kuulemma pitää mennä kannelle seisoon ja levittää ylimääräset nahkat purjeeksi. Hyvä idea tarttee varmaan testata, voi vaan olla että muilla veneilijöillä on pokassa pitelemistä.
Kaikke hyvää sinulle = )
minä- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 22.03.2010
Onnea matkalle uuteen elämään!
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
Olen varma että kaikki tulee sujumaan hyvin!! Suomessa on ERINOMAISET lääkärit. Nimimerkilla kokemusta. Toivottavasti itsekin pääsen pian leikkaukseen. Auringoista elämää sinulle!
SofiaDorotea45- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 19.04.2010
Hyvää matkaa HippaHeikille !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Onneee kovasti reissuus..............teet nyt elämäs parhaan lasareetti reissun, vaikka alussa voi tuntuu keljulta, mutta silti se on paras mitä sulle on tapahtunut itsellesi!
Jatkoa odotellessa...............
Jatkoa odotellessa...............
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
tsemppii vaan!! hyvin kaikki menee=) ja onnea uudelle elämälle.
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Onnea mukaan HippaHeikki, hienoa että pääset uuden elämän alkuun!
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Jaahas taas ollaan kotona, keskiviikkona siis leikattiin ja perjantaina pääsin kotiin. Kaikki meni paremmin kuin hyvin, turhaa tuli jännitettyä, itseasiassa en jännittänyt lainkaan edes leikkauspöydällä ennen nukahtamista mikäli pulssimittariin oli uskominen.
Lekuri sano että ruvetaas nukkumaan ja sen jälkeen en tiennyt maailmanmenosta mitään. Heräsin heräämössä ja sieltä osastolla, illalla jo piti nousta istumaan eli ei ongelmia. Torstaina jumpparin käynnin jälkeen kävelin jo pitkin käytäviä ja perjantaina iltapäivällä siis kotio. Mitään kipuja ei oo ollut missään vaiheessa (kop kop, koputetaan puuta) eikä toivottavasti tuukkaan.
Tässä vaiheessa tarttee todeta ettei kannata uskoo kaikkee mitä netissä lukee. Moni on varmaan lukenut tämän kirjoituksen http://www.mattikaki.fi/~w125312/lihavuusleikkaus/ ei siinä mitenkään peloteltu mutta muutama asia mietitytti. Mulla ei esim ollut dreeniä (mitä ei kaikilla laitetakkaan) enkä saanut kotio Klexane-piikkiä, en tiedä annetaanko sitä edes kaikille vai unohtuko vaan mun kohdalla.
tämmöistä tällä kertaa T:HippaHeikki
Lekuri sano että ruvetaas nukkumaan ja sen jälkeen en tiennyt maailmanmenosta mitään. Heräsin heräämössä ja sieltä osastolla, illalla jo piti nousta istumaan eli ei ongelmia. Torstaina jumpparin käynnin jälkeen kävelin jo pitkin käytäviä ja perjantaina iltapäivällä siis kotio. Mitään kipuja ei oo ollut missään vaiheessa (kop kop, koputetaan puuta) eikä toivottavasti tuukkaan.
Tässä vaiheessa tarttee todeta ettei kannata uskoo kaikkee mitä netissä lukee. Moni on varmaan lukenut tämän kirjoituksen http://www.mattikaki.fi/~w125312/lihavuusleikkaus/ ei siinä mitenkään peloteltu mutta muutama asia mietitytti. Mulla ei esim ollut dreeniä (mitä ei kaikilla laitetakkaan) enkä saanut kotio Klexane-piikkiä, en tiedä annetaanko sitä edes kaikille vai unohtuko vaan mun kohdalla.
tämmöistä tällä kertaa T:HippaHeikki
No niin Hippa Heikki. Onnea kohti tavoittellista painonpudotusta. Ei ollut minullakaan mitään dreeniä eikä mitään piikkejä tarvinnut kotona pistellä. Sappileikkauksen jälkeen kyllä annettiin mukaan 15 kpl. Viikko meneekin ihmetellessä ja kuunnellessa erilaisia vatsanlurinoita.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Mukavaa Vapun jatkoa HippaHeikki . . . Nyt sitten kiloille kyytiä. Odottelen tässä, että jos pääsisi tähystykseen. Ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään.
Sehän ei ole uutta, mutta pirullista ....piinaavaa, miten monella tapaa voisikaan sanoa. Tässä on jo muutenkin tämä elämä nakellut, ettei kaipaisi yhtään enää vastoin käymisiä vähään aikaan lisää. Odottelen, enkä luovuta!
Hyvää toukokuuta kaikille:)
Sehän ei ole uutta, mutta pirullista ....piinaavaa, miten monella tapaa voisikaan sanoa. Tässä on jo muutenkin tämä elämä nakellut, ettei kaipaisi yhtään enää vastoin käymisiä vähään aikaan lisää. Odottelen, enkä luovuta!
Hyvää toukokuuta kaikille:)
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Hienoo HippaHeikki että leikkaus meni hyvin ja toipuminen etenee !
Nyt vaan uuden elämän opetteluun ! Miula viikon päästä ois kassin pakkausta tiedossa ja eikun kyssin suuntaan sunnuntaina.
Nyt vaan uuden elämän opetteluun ! Miula viikon päästä ois kassin pakkausta tiedossa ja eikun kyssin suuntaan sunnuntaina.
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Hieno homma! Onnea ja malttia uuden masun kanssa elämiseen! Hirmu kiva lukea että noinkin mukavasti toivut ja pääsit jo kotiinkin, ei pelota niin ensi keskiviikon leikkaus..
tummeli45- Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 03.03.2010
Moi ja tervetuloo minimahasten joukkoon!
Mulla oli treeni, mutta napapiikkejä ei annettu, mutta nyt huhtikuussa
kun jalka leikattiin niin nyt joudun 3viikkoo piikittää napapiikkejä......
-97 kolarin jälkeinen jalka leikkaus niin sillon oli 28 viikkoo siis juuu yli puolvuotta kipsissä niin silloin sain veritulpan...niin nyt lääkäri sano,vaikka piikitän itteeni näitä napapiikkejä niin SILTI voi saada veritulpan!
Kai se vattaleikkauksen jälkeen, kun pääsee niin pian liikkumaan niin sen veritulpan vaara ei oo niin suuri, kun nyt esim. mulla kun tuo liikkuminen on niin vähästä!
Tsemppiiiiiiiiiiiii hyvin kaikki menee!
Mulla oli treeni, mutta napapiikkejä ei annettu, mutta nyt huhtikuussa
kun jalka leikattiin niin nyt joudun 3viikkoo piikittää napapiikkejä......
-97 kolarin jälkeinen jalka leikkaus niin sillon oli 28 viikkoo siis juuu yli puolvuotta kipsissä niin silloin sain veritulpan...niin nyt lääkäri sano,vaikka piikitän itteeni näitä napapiikkejä niin SILTI voi saada veritulpan!
Kai se vattaleikkauksen jälkeen, kun pääsee niin pian liikkumaan niin sen veritulpan vaara ei oo niin suuri, kun nyt esim. mulla kun tuo liikkuminen on niin vähästä!
Tsemppiiiiiiiiiiiii hyvin kaikki menee!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa