KELA lähetti oudon kirjeen
+4
Tantta
Tepa43
Bulla65
SannaCee
8 posters
Sivu 1 / 1
KELA lähetti oudon kirjeen
Mä sain KELAlta tänään kirjeen, joka aiheutti heti hirveän stressikohtauksen; siinä kerrottiin, että työnantajan toimittaman A-lääkärintodistuksen perusteella ei ole voitu ratkaista oikeuttani sairauspäivärahaan. Nyt mun pitäisi toimittaa kopio hoitokertomuksistani KELAlle. Siis mitä tää oikein tarkoittaa? Eikö mulla ole oikeutta sairauspäivärahaan sleeveleikkauksesta toipumisen ajalta? Paniikki!
SannaCee- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 03.02.2010
Vs: KELA lähetti oudon kirjeen
Hei Sanna! Luulenpa, että se A-lääkärintodistus on jotenkin puutteellinen, liian suppea tai jotakin ja siksi haluavat nähdä sen hoitokertomuksen, jotta tietävät paremmin, mistä on kyse. En osaa kyllä kuvitella, etteikö sleeveleikkauksen jälkeen saisi toipua sairauslomalla, tuntuisi ihan hullulta se semmoinen. Toivotaan parasta ja kerro sitten miten kävi, tämä tapaus kiinnostaa varmaan monia muitakin.
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Mä myös sain soiton Kela:sta eilen 17.30 (outo aika)
Pyydettiin kanssa leikkauskertomusta GBP:stä sen kuulemma saa ilmaiseksi osastolta kun kysyy!
Pieni lisävaiva meille muuten asiat OK!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Itse hepuloin ilosta, vaaka näytti aamulla 69,9kg!!!!!!
Pyydettiin kanssa leikkauskertomusta GBP:stä sen kuulemma saa ilmaiseksi osastolta kun kysyy!
Pieni lisävaiva meille muuten asiat OK!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Itse hepuloin ilosta, vaaka näytti aamulla 69,9kg!!!!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Onneksi olkoon Tepa, ihan mahtavaa!!
Soitin KELAan, kysyin kelpaako heille loppuarvio, jonka olen sairaalasta saanut. He sanoivat ei, pitää olla "hoitokertomus". Minä soittamaan sairaalaan, jossa kerrotaan, että mitään "hoitokertomusta" ei ole olemassakaan, on vain loppuarvio.
Nyt lähetin sen sitten eteenpäin, saas nähdä mitä tulee. Hermostuttaa tällainen säätäminen!
Soitin KELAan, kysyin kelpaako heille loppuarvio, jonka olen sairaalasta saanut. He sanoivat ei, pitää olla "hoitokertomus". Minä soittamaan sairaalaan, jossa kerrotaan, että mitään "hoitokertomusta" ei ole olemassakaan, on vain loppuarvio.
Nyt lähetin sen sitten eteenpäin, saas nähdä mitä tulee. Hermostuttaa tällainen säätäminen!
SannaCee- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 03.02.2010
Jumalavit Tepa, sa liukenet olemattomiin. Toi on uskomatonta. Onnea sulle, taitaa olla aika kiva tunne kun paasee uudelle, noin pienelle kymmenluvulle.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Hienooo Tepa, mikä pudotus ! Kuulostaa niin mahtavalta !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
KIIIIITTTTOOOOOOOOSSSSSS
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Normaalia toimintaa Kelalta. Itse jouduin myös toimittamaan kopion epikriisistä, jonka sairaala oli minulle lähettänyt. Työnantaja sai päivärahansa ja minä pidin sairasloman työehtosopimuksen mukaisin palkkauksin.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Miten toi KELA nyt tähän tuli. Meillä saa olla 60 vrk täydellä palkalla.
minä- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 22.03.2010
Mulla työnantaja sai KELAlta korvauksen päivärahoista ilman, että niille piti toimittaa mitään lisäselvityksiä. Pelkkä lääkärintodistus riitti.
Työnatajanhan maksaa normaalisti sairasajanpalkkaa ja hakee sitten päivärahan KELAlta omavastuuajan ylittäviltä päiviltä.
Työnatajanhan maksaa normaalisti sairasajanpalkkaa ja hakee sitten päivärahan KELAlta omavastuuajan ylittäviltä päiviltä.
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa