Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

hippo esittäytyy

+5
dunbar
Tepa43
Lupsu
Bulla65
hippo
9 posters

Siirry alas

hippo esittäytyy Empty hippo esittäytyy

Viesti kirjoittaja hippo Ma Huhti 19, 2010 3:09 pm

Hippo esittäytyy .......... olen siis 1 pojan ,1 hamsterin ja 2 koiruuden äityli .ikää kertynyt karvan verran vaille 39 painoa ollut parhaillaan 150 nyt 129 pituutta 164 tai 163 ... asun vantaallaja sipoon rajalla ...kävin juuri terkkarissa juttelemassa ja lääkärini oli myönteinen ja lupas laittaa lähetettä eteenpäin joten olen pitkän matkani alussa =) olen lueskellutinnostuneesti kokemuksistanne saaden niistä hyviä vinkejä kiitos niistä nyt täytyy mennä happihyppelylle koiruuksien kans ... heips t hippo
hippo
hippo

Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 18.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

hippo esittäytyy Empty Vs: hippo esittäytyy

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Huhti 19, 2010 3:22 pm

Heippa Hippo ja tervetuloa mukaan! Minäkin olen vasta liittynyt ja vasta aivan matkan alussa eli lähete on lähtenyt 1.huhtikuuta.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja Lupsu Ma Huhti 19, 2010 4:48 pm

Tervetuloa!
Minäkin olen matkani alussa. Tk lääkärillä käyty ja lähete saatu jorviin. Labraan pitää menä elokuun 5pvä ja sitten 11pvä elokuuta on lääkäri jorvissa...muuta en sitten tiedäkään. Kovsti odotan että kesä tulisi ja menisi..ei hajuakaan millaiset jonot on sitten Peijakseen, sillä siellähän se leikkaus sitten on, ja mitä kaikkea sitä ennen pitää tehdä ja tehdään. Ja voiko Jorvin lääkäri vielä perua kaiken?

Lupsu

Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.03.2010

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Huhti 19, 2010 5:03 pm

Heippa Lupsu! Kaipa se Jorvin lääkäri voi perua kaiken, jos näkee siihen jonkun painavan syyn. Eikös ne mahda olla jotakin sisätautien erikoislääkäreitä tms., jotka ovat erikoistuneet myös näihin lihavuusleikkauksiin, joten heillä on asiasta varmasti enemmän tietoa kuin esim. työterveyslääkärillä, jolta minä sain lähetteen. Työterveyslääkärini mukaan minä täyttäisin leikattavan kriteerit ja hän sitä leikkausta mulle suosittelikin, mutta tosiaan tarkemmissa tutkimuksissa se vasta lopullisesti tiedetään, onko leikkaus se sopivin/mahdollinen vaihtoehto juuri minulle.

Mun työterveyslääkärini muuten painotti hyvin voimakkaasti myös tuota henkistä puolta, että leikkaukseen menevän ihmisen psyykkeen tulee olla hyvässä kunnossa, pitää olla tasapainoinen yms. - mitkään "tuuliviirit" eivät kuulemma saa lähetettä ollenkaan, siis sellaiset ihmiset, jotka tahtovat yhtä asiaa tänään ja toista huomenna, koska tässä on kuitenkin kyse lopun elämän asiasta. Minut hyvin tuntevana lääkäri totesi, että mä täytän myös tuon kriteerin hyvin eli tiedän selvästi mitä tahdon ja olen tasapainoinen muutenkin. Toivotaan, että meidän kaikkien toiveet käy toteen :).
Bulla65
Bulla65

Viesti kirjoittaja hippo Ma Huhti 19, 2010 6:35 pm

Hyvä että löytyy muitakin joilla on ihan alkumetrit vasta niin on kiva keskustella miten menee ja millä vauhdilla ... =) t hippo
hippo
hippo

Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 18.04.2010

Viesti kirjoittaja Lupsu Ma Huhti 19, 2010 7:02 pm

Pitäisi täällä pääkoppa "selvä"olla:) Mietin vain, että kun minulla ei ole mitään liitännäis-sairauksia. Ainoastaan hillitön ylipaino (60kg) Toivon että se riittää syyksi päästä leikkaukseen. Ja kaikenlaisia laihdutusyrityksiä on takana, mutta pysyvää tulosta en ole koskaan saanut.

Lupsu

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Huhti 19, 2010 7:58 pm

Tsemppiii Hippo!
Oot jännällä tiellä...............et tule katumaan!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Huhti 19, 2010 8:05 pm

Hei Lupsu!

Kyllä tuon sun ylipainosi perusteella luulis pääsevän leikkaukseen, vaikkei sulla niitä liitännäissairauksia (vielä) olekaan. En oikein tajua tuota, että ihmisellä pitäisi olla muitakin sairauksia, ennenkuin on "kelvollinen" leikkaukseen, jos kerran ylipainoa on noin paljon, sillä se on varmaan aika varma juttu, että niitä sairauksia tulee ilmaantumaan enempi tai vähempi myöhemmin. Toivotaan kuitenkin parasta!
Bulla65
Bulla65

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Huhti 19, 2010 9:07 pm

Hei Lupsu! Mulla on Jorviin aika kesäkuun alussa ja jännittää pistävätkö eka kolmen kuukauden eneryhmään. En millään haluais, koska inhoan ene-tuotteita ja olen vakuuttunut, että siellä pudotetut kilot tulee kaksinkertaisina takaisin. Ajan tuhlausta! Olen yleensä onnistunut kyllä laihtumaan, mutta kuurin loputtua lihon vuodessa takaisin... Nyt olen saanut pidettyä ne 15kg pois, mitkä laihdutin reilu vuosi sitten. Olen lueskellut näitä tekstejä täältä palstalta ja kovin helposti ovat näyttäneet laittavan siihen eneryhmään laihduttamaan. No kesäkuussa olen toivottavasti vähän viisaampi.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Huhti 20, 2010 1:10 am

Mulla ei ole (vielä)mitään sairauksia ja pääsin leikkaukseen...lukuun ottamatta tätä onnettomuudessa rikki mennyttä jalkaani.
Ja ainakin yhden syyn tiedän milloin leikkaus voi peruuntua vieläpä vaikka leikkaus päivänä...jos painoa on tullut lisää,meillä ainakin turgussessa voidaan vielä silloinkin käännyttäää takas kotio.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Onnekas13 Ti Huhti 20, 2010 1:28 am

Hei hippo ja tervetuloa tänne seikkailemaan ! Ite olen 41 v. vuosi sitten lähete laitettiin KYSiin, helmikuussa leikkausjonoon ja leikkaus on 10.5.
Onnekas13
Onnekas13

Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ti Huhti 20, 2010 2:02 am

Tervetuloa. Alkutaipaleella täälläkin vielä, meitä onkin tullut viime päivinä monia alkutaipalelaisia :)

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Viesti kirjoittaja Lupsu Ti Huhti 20, 2010 2:03 pm

Voi ei, en haluaisi mihinkään laihdutusryhmään, sillä niitäkin on kokeiltu. en ole niissäkään saanut pysyviä tuloksia. Täytyy vaan yrittää sitten siellä Jorvissa vakuuttaa niitä. Mitenkäs muut, jotka on Jorvin kautta leikattu, oletteko joutuneet ensin eneilyryhmään, vai onko leikkausaika annettu suoraan?

Lupsu

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Huhti 20, 2010 2:18 pm

Heips Lupsu..sanot siellä että olet laihduttanut niiiiiiiiiin kauan ja niiiiiiiin monella tapaa että tiedät kyllä saavasi painoa pois mutta kun se tulee takaisin..jne...kyllä sinä leikkaukseen pääset,uso pois...
Meillä turussa ei tai en ainakaan minä joutunut mihinkään ryhmään koska olen koittanut niiiiiiin kauan laihdutttaa ja saanutkin painoa moneen kertaan pois mutta kun se perhana tulee aina takaisin.Ei siinä silloin enäää mitkään ryhmät mun mielestäni auta jos kerran kaikki keinot on kokeiltu...älä jännitä turhaan...vaikka helppohan se mun on täällä nyt näin ssanoa,muistan kyllä todella hyvin omat jännitykseni tämän matkanvarrelta..*hymy-hymiö*

Ps.Perkele kun nää hyypiötkin on viety pois meiltä...
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Lupsu Ti Huhti 20, 2010 3:17 pm

Olen joskus aikanaan ollut jorvin laihdutusryhmässä..vuonna yksi ja kaksi. Sitten on tietenkin painonvartijoita vaikka ja kuinka monta yritystä. olen ollut myös erään kuntokeskuksen laihdutusryhmässä..ja itse ollut vaikka minkälaisilla pussikeitoilla. Nytkin koko ajan käytän modifast tuotteita korvaamaan osan päivän aterioista, ja kolmen viikon aikana onkin painoa tippunut 5kg. Sillä yritän saada painon alle 100kg, ennen tuota elokuuta. Jospa se lääkäri sitten vakuuttuisi että leikkaukseen vaan, ei enää ryhmiä.

Lupsu

Viesti kirjoittaja haaho Ti Huhti 20, 2010 4:04 pm

Jos olet ollut jo kokeillut laihdutusryhmää ja muistat sen mainita, niin en usko , että sinua siihen enää toistamiseen laitetaan. Tarkoitus on vain selvittää, että on systemaattisesti yrittänyt laihduttaa.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: