Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

mahdollisuus päästä leikkaukseen?

+2
ritu
pienuu
6 posters

Siirry alas

mahdollisuus päästä leikkaukseen? Empty mahdollisuus päästä leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja pienuu Pe Huhti 16, 2010 3:03 pm

Olen 27 vuotias ja minulla on 2 lasta. edellisestä synnytyksestä on aikaa n. puoli vuotta. Olen koko ikäni ollut reilusti ylipainoinen. nyt painoindeksi 41, 2 kertaa raskausajan diabetes.. olen kokeillut kaiken mahdollisen..painonvartioista tkn tukiryhmiin ja lääkkeistäkään ei ole saatu toivottua tulosta.. jojoiltu on jne. konstit alkaa olla loppu. olen lukenut tooooodella paljon leikkauksesta ja yritän sellaiseen päästä. Osaatteko sanoa onko minulla mahdollisuuksia, kannattaako edes yrittää? Tietääkö kukaan kauan synnytyksestä saa olla aikaa? en imetä enää ja raskauden jälkeen paino on vain noussut =(

Olisi todella varmasti kokemisen arvoista saada tuntea itsensä ilman ylipainoa, millasta se olisi??

pienuu

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 16.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

mahdollisuus päästä leikkaukseen? Empty Vs: mahdollisuus päästä leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja ritu Pe Huhti 16, 2010 4:11 pm

Aina kannattaa käydä lähetettä kysymässä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja haaho Pe Huhti 16, 2010 5:10 pm

Ilman muuta voit lähteä lähetettä pyytämään. Leikkauksen jälkeen muutamaan viikkoon ei saisi nostella yli 5 kilon painoisia tavaroita (=kauppakasit, lapset..). Muuten lapset eivät estä leikkausta.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009

Viesti kirjoittaja Laihduttava Pe Huhti 16, 2010 7:49 pm

Uskomattoman tutun kuuloisia ajatuksia monilla. Jotenkin ihanaa löytää tälläinen paikka, jossa ollaan oikeasti samalla lähtöviivalla. Eikä niin, että toiset on tiputtamassa sen muutaman kilon ja itse muutaman kymmenen kiloa.

Mun Bmi on tällä hetkellä 42, ja kolme raskautta takana (nuorin lapsi 2-vuotias). Diabetestä ei ole raskausaikana ollut, mutta verenpaineet on olleet korkealla. Ja nyt ovat taas vähän nousseet, joten mä todella toivon sen lähetteen saavani eteenpäin. Mutta viikon päästä se selviää!
Jojoiltu on täälläkin.......noin 30 kilon kanssa edestakaisin. Mutta koskaan en ole aikuisiälläni päässyt lähellekään sitä normaalipainoa. Tämä on mulla ainakin oikeastaan ainoa toivo.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Viesti kirjoittaja pienuu Pe Huhti 16, 2010 7:58 pm

Kiitos vastauksesta.. viestis oli kun mun kirjoittama.. tule tänne sitten kertomaan tuliko lähete? Todella, mustakin aina tuntuu että muut toivoo sitä 5kilon tiputusta, mutta kun mulle reilu 50 kilon tiputus tois vasta apua..

pienuu

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 16.04.2010

Viesti kirjoittaja AnnikaK Pe Huhti 16, 2010 8:17 pm

ei muuta kun terkkariin lähetteen perään!
Itsekin ollu reilusti ylipainonen koko ikäni niin miettiny monet kerrat että miltä tuntuu olla normaalipainonen tai edes melkeen?

Tsemppiä!

Se on pitkä taival mutta kuulemma sen arvoinen ja itse menen lääkäriin maanantaina 19pv ja lähetteen toivossa.

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Registration date : 13.04.2010

Viesti kirjoittaja Tepa43 Su Huhti 25, 2010 9:16 pm

Aina kannattaa kysyä....oli aihe mikä hyvänsä!

Itsellä kävi tuurien tuuri viime helmikuussa kun sisätautilääkäri rupes piirtää paperille tätä GBP kuvioo ja sanoi, että tää auttais mua, en edes tiennyt silloin että suomessa tehdään tälläsiä leikkauksia saati, että PORISSA! (luulin olevani menossa sappikivileikkaukseen! BMI 45 oli silloin)
ps. leikattiin se sappirakkokin samalla!

OON NYT TOSI TYYTYVÄINEN, vaikka indeksillä mitattuna vielä lihavan puolella olenkin!

TSEMPPIIIIIIIIIIIII KAIKILLE!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa