No nyt rupes tapahtuun
+3
TiinaR
AnnikaK
miranta
7 posters
No nyt rupes tapahtuun
Vähänkö ihmetyttää tää Vaasan touhu. Soitin keskiviikkona 7.4 kirranpolille ja kysyin et missä mennään kun gastroskopia oli jo 1.3 ja mitään ei oo kuulunut sen jälkeen, niin hoitaja katto et alustavasti leikkaus ois 11.5. No maanantaina sit tuli kirje, olin ihan täpinöissä niin mitä paskaa se oli vaan vastaus gastroskopian tuloksista, jotka jo tiesin.Ihmettelen vaan kun minkaanlaista tietoa ei mulle vaan voida lähettää kotiin että missä mennään. Ei mitään et pitäs alottaa eneily tai muutakaan, vaikka ei se lääkäri pitänyt sitä kyllä niin tarpeellisenakaan. Odottavan aika on pitkä!!!
miranta
Viestien lukumäärä: 10
Registration date: 07.03.2010
miranta
Viestien lukumäärä: 10
Registration date: 07.03.2010
Viimeinen muokkaaja, miranta pvm La Huhti 17, 2010 11:55 pm, muokattu 1 kertaa
miranta- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 07.03.2010
Vs: No nyt rupes tapahtuun
Aina välillä kannattaa soittaa. Mitä lukenu näiltä sivuilta niin moni olisi päässyt leikkaukseen aikasemmin ku olisi vaa soitellut perään. Heidän paperit oli vaan lojunu jossain pölyttymässä.
Tsempit sinne!!
Tsempit sinne!!
AnnikaK- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Registration date : 13.04.2010
On se kyllä kumma kun vielä ei oo kirjettä tullu :P Mä sain ihan hyvissä ajoin ja vaasassa leikattu.
No ei kannata hätäillä, meillä oulun potilailla on tiedossa jopa kahdenkin vuoden jono. Eikä kuulu mitään mistään, saa vaan ihmetellä että mikähän mättää. Näillä minunkin "liitännäis" sairauksilla monen vuoden odottelu voi olla liikaa. Pääsee sinne Jylkkäs - Jakin kiekeröön, ennen kuin leikkuulle.
Olen kyllä ihmeissäni tästä tilanteesta.
Olen kyllä ihmeissäni tästä tilanteesta.
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
huh huh...Onneks tampereella ei ole noin pitkää.. Tampereella kuulemma 6-9kk. Onko siinä mitään sellasta että mitä isompi ja mitä enemmän sairauksia niin pääsis vähän nopeempaa vai onks se vaan että sitä mukaan kun tulee lähetteitä niin sitä mukaan kokeisiin ja leikkaukseen? Liukuhihna meiningillä?
AnnikaK- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Registration date : 13.04.2010
No tulihan se kirje vihdoinkin eilen. No en oo viittinyt oikeen kirranpuolen hoitajia hätyytellä kun ollaan samassa talossa töissä. No tiistaina olis ylävatsan ultra ja 27.4 verikokeet, spirometri ja esikäynti. Ja ohjeissa luki et 4 viikon ene-dietti, vähän vaikeeta pitää kun leikkaukseen on noin 3 viikkoa, mut alotan sen sit maanantaina. Ja leikkaus olis sit 11.5. Saitko säkin Tiina vain 2 viikkoa saikkua?
Miksi aloittaa dietti vasta Maanantaina kun tänäänkin voi sen jo aloittaa.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Ritu puhuu asiaa! Iloinen mieli päälle ja hommiin!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
miranta, nou hätä kerkiit hyvin aloittaa maanataina , ei sitä varten tarvitse kauppaan lähteä,
jotkut ketkä yksityisellä leikkaavat eivät kerkiä edes eneillä ku viikon, tai peruutuspaikan saaneet esim.sama juttu voi olla vain kaks viikkoa.
mitä pidempään tietenkin leikauksen kannalata sen parempi.
tsemppiä eneilyyn, muista juoda paljon !
jotkut ketkä yksityisellä leikkaavat eivät kerkiä edes eneillä ku viikon, tai peruutuspaikan saaneet esim.sama juttu voi olla vain kaks viikkoa.
mitä pidempään tietenkin leikauksen kannalata sen parempi.
tsemppiä eneilyyn, muista juoda paljon !
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Jep, no ei se kyllä lääkärikään siitä eneilystä mulle mitään puhunut, ite kysyin ja ei se pitänyt sitä niin tarvittavana. Mut ite aattelin just tota maksan kokoa kun mulla toi 2-tyypin diabetes. Joo ja aloitan sen sit maanantaina on helpompaa kun on töissä.
2vkoa se sairasloma on jos sen ottaa, mun ei tarttenut kun palaan töihin vasta toukokuulla :)
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa