19.pv lähete tavoitteena
3 posters
Sivu 1 / 1
19.pv lähete tavoitteena
Eli 19.pv maanantaina menen omalääkärille ja toivon lähetettä.
oon noin 178 ja kiloja melkeen saman verran eli aikas kookas neiti, uniapneakin on ja pahenee vaan koko ajan.
En tiedä mitä teen jos en saa lähetettä. Taistellu ylipainoa vastaan noin 15 vuotta. Ja olen vasta 22v.
Jännittää niin paljon etten tiedä mitä tekisin tai miten päin edes olla.
Onko täällä ihmisiä jotka eivät ole saaneet lähetettä vaikka ollu oikeesti ylipainosia?
Ihanaa kevättä kaikille ja tsemppiä niille jotka haluavat leikkauseen tai on jo menossa. Ja onnea niille jotka ovat jo olleet leikkauksessa!
oon noin 178 ja kiloja melkeen saman verran eli aikas kookas neiti, uniapneakin on ja pahenee vaan koko ajan.
En tiedä mitä teen jos en saa lähetettä. Taistellu ylipainoa vastaan noin 15 vuotta. Ja olen vasta 22v.
Jännittää niin paljon etten tiedä mitä tekisin tai miten päin edes olla.
Onko täällä ihmisiä jotka eivät ole saaneet lähetettä vaikka ollu oikeesti ylipainosia?
Ihanaa kevättä kaikille ja tsemppiä niille jotka haluavat leikkauseen tai on jo menossa. Ja onnea niille jotka ovat jo olleet leikkauksessa!
AnnikaK- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Registration date : 13.04.2010
Vs: 19.pv lähete tavoitteena
Lähetteen saa kyllä varmasti. Ellei muuten niin esim. leikkaavan kirurgin yksityisen vastaanoton kautta. Se on satavarma menetelmä. Eli selvitä missä sinun kunnallisen alueesi leikkaavat kirurgit pitää yksityistä vastaanottoa ja varaat sinne ajan. Maksaa ehkä satasen se yksityisen lekurin vastaanotto mutta lähete on saletti, ellei nyt sitten ole suoraan tiedossa jotain leikkausta estävää sairautta. Itse sain lähetteen yksityiseltä ortopediltä. Idea oli mun, mutta lekuri oli sitä mieltä että se on erittäin hyvä idea.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Mulla ei oo mitään sairautta. Ainakaan mitään tullu ilmi. Viime vuonna alkuvuodesta ko yritin saada lähetettä niin en saanu vaikka olin aika lailla saman kokonen ku nyt. Sano vaan että piti alkaa syömään pillereitä. Mä sit söin niitä ja en enää ikinä syö niitä.
AnnikaK- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Registration date : 13.04.2010
Hei !
Uniapnea tietääkseni lasketaan leikkauskriteereihin ja ei tarvitse ollakkaan oheis-sairauksia jos BMI on riittävän iso.
Onnea taipaleellesi!!
Uniapnea tietääkseni lasketaan leikkauskriteereihin ja ei tarvitse ollakkaan oheis-sairauksia jos BMI on riittävän iso.
Onnea taipaleellesi!!
FatLady- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 23.06.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa