Se ne rahoitus
4 posters
Sivu 1 / 1
No se rahoitus
voisko joku kertoa että mites se maksupolitiikka?
Jos menen yksityiselle maksan ite, mutta jos saan terkkarin kautta lähetteen tays.iin niin saanko siihen avustusta?
toi 10 000€ on turhan kallis tikki 22v opiskelijalle, että jos sais vähän apuja ois ihan jees?
Jos menen yksityiselle maksan ite, mutta jos saan terkkarin kautta lähetteen tays.iin niin saanko siihen avustusta?
toi 10 000€ on turhan kallis tikki 22v opiskelijalle, että jos sais vähän apuja ois ihan jees?
AnnikaK- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Registration date : 13.04.2010
Vs: Se ne rahoitus
Hei,
Kunnallisen kautta et maksa muuta kuin poliklinikkamaksut sekä sairaalassaolo päivät. Prosessi tietysti kestää kauemmin kuin yksityisellä ja saattaahan olla että kunnallisella puolella tulee kieltävä leikkauspäätöskin. Itse olen toukokuun alussa menossa Taysiin rav.terapeutin ja sisätautilääkärin juttusille asiasta, näiden käyntien jälkeen luulen tietäväni olenko sovelias leikkauksenn ja jään odottamaan letkun nielemisaikaa...
Tämän palstan kautta olen ymmärtänyt että aikaa vierähtää noin 9kk alusta leikkauspöydälle, saattaa mennä tietysti pitempäänkin, jonoista Taysin alueella en tiedä.
Kunnallisen kautta et maksa muuta kuin poliklinikkamaksut sekä sairaalassaolo päivät. Prosessi tietysti kestää kauemmin kuin yksityisellä ja saattaahan olla että kunnallisella puolella tulee kieltävä leikkauspäätöskin. Itse olen toukokuun alussa menossa Taysiin rav.terapeutin ja sisätautilääkärin juttusille asiasta, näiden käyntien jälkeen luulen tietäväni olenko sovelias leikkauksenn ja jään odottamaan letkun nielemisaikaa...
Tämän palstan kautta olen ymmärtänyt että aikaa vierähtää noin 9kk alusta leikkauspöydälle, saattaa mennä tietysti pitempäänkin, jonoista Taysin alueella en tiedä.
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
onko tietoa että voiko noita "esitutkimuksia " käydä esim terkkarissa ja nopeuttaako se ollenkaan? veikkaan että minäkin tays.iin menen jos saan vaan lähetteen
Taysissa leikkauksen esitutkimuksia ei voi nopeuttaa koska gastroskopian tekee leikkaava lääkäri ja siihen ne pisimmät jonot on. Muut tutkimukset tehdään ennen sitä. Muissa sairaanhoitopiireissä tämä voi olla eri tavalla.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Registration date : 16.07.2009
tiedätkö taysin jonoja?
Mulla meni melkein vuosi koko projektissa. Eka käynti 02/2009 ja leikkaus oli 02/2010. Siihen väliin oli pari käyntiä ravitsemusterapeutilla ja sisätautilääkärillä. Kunnallisen puolen kautta menin ja tuli maksaan vain taysin poliklinikka käynnit ja sairaalassa olon ajan vurokausi maksut. Oli kaiken sen odottamisen arvoista ehdottomasti. Siinä kerkiää vuodessa sisäistään koko asian ja vaikka se tuntuukin pitkältä ajalta, on omasta mielestäni hyvä juttu silti.
Nyt olo on 2,5 kuukautta leikkauksesta mitä loistavin! Kevättä kohti paljon kevyempänä.
Nyt olo on 2,5 kuukautta leikkauksesta mitä loistavin! Kevättä kohti paljon kevyempänä.
suhmura- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 27.07.2009
Minulla kesti lähetteen saamisesta 9 kuukautta. Tosin, laihdutusleikkauksia on Tamperelaisille suunnitelmissa aloittaa myös Hatanpään sairaalassa, jolloin leikkausjonot lyhenisivät huomattavasti. Aikataulua en tiedä, mutta tällaisesta on ollut puhetta.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Registration date : 16.07.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa