Leikkausaika !
+9
Laihduttava
Bulla65
joku80
TiinaR
Jussi017
tummeli45
Ulde
Tepa43
Onnekas13
13 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Leikkausaika !
Onnekas13 on onnensa kukkuloilla! Niin mäkin -15kg
Jussi017- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 10.04.2010
Hyvä Jussi ! täällä ei oikein onnista tytöllä karmee mahatauti ja miula muuten vaan "karmee maha". Kaikkee sattuu ja tapahtuu. Just siivosin toisen jäljiltä vessan, voi sitten ite männä puhtaaseen huussiin. Huumoria on vaan revittävä kaikesta irti !
Ootko Jussi törmänny toiseen sairaala jussiin ?
Piehän pojat kurissa ja emäntä tyytyväisenä ja muista jäätelö !
Ootko Jussi törmänny toiseen sairaala jussiin ?
Piehän pojat kurissa ja emäntä tyytyväisenä ja muista jäätelö !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Mukavaa kesää ja juhannusta kaikille mahoille !
Muistakaa herkutella kohtuudella ja varokaa makkaraa, on tosi "vahvaa", ja veden lipittely joka välissä ois suotavaa. Nauttikaa ja voikaa hyvin !
Muistakaa herkutella kohtuudella ja varokaa makkaraa, on tosi "vahvaa", ja veden lipittely joka välissä ois suotavaa. Nauttikaa ja voikaa hyvin !
Kuin myös nauttikaa Jussista kaikin tavoin..........muistakaa nesteyttää itsenne! ;)
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Onko kukaan menossa lähiaikoina Poriin leikkaukseen tai ollut lähiaikoina?
Itse sain ravitsemusterapeutille ajan heinäkuussa, eneily alkaa elokuussa ja leikkaus syyskuussa. Eneilyä pelkään enemmän kuin leikkausta.
Itse sain ravitsemusterapeutille ajan heinäkuussa, eneily alkaa elokuussa ja leikkaus syyskuussa. Eneilyä pelkään enemmän kuin leikkausta.
maalu- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 16.03.2010
moi onnekas13 kuinka menee?
lyllerö- Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 05.12.2009
Jos minua tarkoitat ( Maalua) , olen töissä ja anemia vaivaa
Ihottumaa kaikkialla kehossa. Ilm. johtuu siitä kun jouduin syömään viisi viikkoa antibioottia ja hiivalääkkeitä yms.
Herkistynyt jo kaikelle
Maalu
Ihottumaa kaikkialla kehossa. Ilm. johtuu siitä kun jouduin syömään viisi viikkoa antibioottia ja hiivalääkkeitä yms.
Herkistynyt jo kaikelle
Maalu
maalu- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 16.03.2010
Heippa vaan pitkästä aikaa ! Puoli vuotta leikkauksesta olis huomenna täynnä. Opettelua ja muistamista on riittänyt. Juomiset, rasvat, proteiinit ja maidot ja raudat, ainakin. Syöminen sujuu hyvin. Pitää muistaa olla tarpeeksi hidas ja muistaa desinkoko.
Painoa tippunu kakskyt kiloo, senttejä enemmänkin. Löysää löytyy jokapuolelta ja vaatteita jääny isoks mukavastikin.
Tyytyväinen olen leikkaukseen, joka meni hyvin. 6 reikää mahassa ja kolme ja puoli tuntia leikeltävänä olin Kysissä.
Mukavaa talven aikaa kaikille !
Hankkikaahan kunnolliset luistamattomat kengät lenkkeilyä varten, se rupee sujumaan mukavasti kevyenpänä !
Painoa tippunu kakskyt kiloo, senttejä enemmänkin. Löysää löytyy jokapuolelta ja vaatteita jääny isoks mukavastikin.
Tyytyväinen olen leikkaukseen, joka meni hyvin. 6 reikää mahassa ja kolme ja puoli tuntia leikeltävänä olin Kysissä.
Mukavaa talven aikaa kaikille !
Hankkikaahan kunnolliset luistamattomat kengät lenkkeilyä varten, se rupee sujumaan mukavasti kevyenpänä !
ONNEA 20 kg hävityksestä!
Kuinka tosiaan sitten muistaakin kaikki nuo oikeat ruokailutavat,-aineet ja määrät.
Ja vielä että ei saa hotkaista, kuten yleensä työmaalla tehty.
Minä odottelen jotakin viestiä siitä, kun sisätaudeilta lähti lähete eteenpäin viikko sitten.
Mukavaa alkutalvea.
Kuinka tosiaan sitten muistaakin kaikki nuo oikeat ruokailutavat,-aineet ja määrät.
Ja vielä että ei saa hotkaista, kuten yleensä työmaalla tehty.
Minä odottelen jotakin viestiä siitä, kun sisätaudeilta lähti lähete eteenpäin viikko sitten.
Mukavaa alkutalvea.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Onnea kaikille!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa