Lihavuusleikkaukset Lahdessa
3 posters
Sivu 1 / 1
Lihavuusleikkaukset Lahdessa
Tietääkö kukaan, onko kaikki Keski-Suomen keskussairaalan alueen potilaiden lihavuusleikkaukset siirretty Lahteen? Olin lukevinani jostain lehdestä, ettei meikäläisiä enää leikata Kuopiossa. Miten on, onko jollain parempaa tietoa asiasta? Vai loppuuko Kuopiossa ko. leikkaukset kokonaan?
Ja missä sairaalassa leikkaukset Lahdessa tehdään?
Ja missä sairaalassa leikkaukset Lahdessa tehdään?
Läski vm-64- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 60
Registration date : 24.02.2010
Vs: Lihavuusleikkaukset Lahdessa
Moi!
Keski-Suomen tilannetta en tiedä, mutta Lahdessa leikkaukset tehdään Päijät-Hämeen keskussairaalassa. Minut leikattiin siellä 16.2.10 ja olen erittäin tyytyväinen sekä toimintaan sairaalassa että lopputulokseen.
Keski-Suomen tilannetta en tiedä, mutta Lahdessa leikkaukset tehdään Päijät-Hämeen keskussairaalassa. Minut leikattiin siellä 16.2.10 ja olen erittäin tyytyväinen sekä toimintaan sairaalassa että lopputulokseen.
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Vs: Lihavuusleikkaukset Lahdessa
Moi,
käsittääkseni vielä ei ole keskisuomen sairaala tehnyt päätöksiä suuntaan jos toiseen. Ilmeisesti olisivat siirtymässä Tampereen sairaalan piiriin. Tälläsiä lehdestä luvin jokuaika sitten. KYSissä leikkaukset jatkuu normaaliin tapaan.
käsittääkseni vielä ei ole keskisuomen sairaala tehnyt päätöksiä suuntaan jos toiseen. Ilmeisesti olisivat siirtymässä Tampereen sairaalan piiriin. Tälläsiä lehdestä luvin jokuaika sitten. KYSissä leikkaukset jatkuu normaaliin tapaan.
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Similar topics
» Kirurgi Lahdessa
» Kirpputori Lahdessa Cetorissa 5.10.11>
» 7.5.11 Tapaaminen Lahdessa!
» Tapaaminen Lahdessa 15.1.12 klo 13.00
» Tapaaminen Lahdessa to 24,11,11, klo 18.00
» Kirpputori Lahdessa Cetorissa 5.10.11>
» 7.5.11 Tapaaminen Lahdessa!
» Tapaaminen Lahdessa 15.1.12 klo 13.00
» Tapaaminen Lahdessa to 24,11,11, klo 18.00