Onko pääkaupunkiseudulla leikkaukseen/harkitsevia menijöitä?
+2
Lyltsy
Heluna
6 posters
Onko pääkaupunkiseudulla leikkaukseen/harkitsevia menijöitä?
Olis kiva jutskata ja vaihtaa kuulumisia myös täältä pääkaupunkiseudulta.
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Vs: Onko pääkaupunkiseudulla leikkaukseen/harkitsevia menijöitä?
Lyltsy Espoosta on menossa yksityiselle Terveystaloon 17.5.2010 leikattavaksi, jos suunnitelmat toteutuvat.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Hips,
Mix Helsingistä on juuri aloitellut tätä prosessia eli ennen pääsiäistä lekurilta lähete kunnalliselle puolelle.
Mix Helsingistä on juuri aloitellut tätä prosessia eli ennen pääsiäistä lekurilta lähete kunnalliselle puolelle.
Mix- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 04.04.2010
Minä olisin kans menossa leikkaukseen Peijakseen, jos saan vain lääkärit siihen suostumaan. Kesäkuussa olen toivottavasti viisaampi, kun käyn sisätautilääkärillä. Jos saan leikkauspäätöksen, voisin osallistua tapaamisiinne:) Muuten olen vain kade:)))
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Ma olen vanha helsinkilainen, nyt poissa Suomesta yli 20 vuotta. Jos vaan sattuis tapaamismahdollisuus silloin kun kayn Suomessa sukuloimassa, niin tulisin tosi mielellani mukaan. Seuraavan kerran tulen kaymaan 22/6 ja olen Helsingissa 1/7 asti. Voi kun sattuis joku tapaaminen silloin, olis kiva tavata ihmisia, jotka on kokeneet samat asiat ja ymmartavat ongelmat ja hyvat asiat myos.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Olen menossa Peijakseen leikkaukseen ensi viikolla;
olinkin jo tulotarkastuksessa.
Sydänfilmit ja kaikkia kokeita ottivat. Samalla käynillä oli myös rav.terapeutin kanssa koelounas ruokalassa.
Kirurgin kanssa sovimme ohitusleikkauksesta.
Ei tässä kauheesti jännitä itse toimenpide, ainakaan vielä, sen sijaan mietiskelen sitä toipumista...ois tulossa isot häätkin tos heti toukokuussa?? Uskaltaakohan sitä juhlia?
Ihmeen nopeasti on aika mennyt!
Mieli on odottava.
olinkin jo tulotarkastuksessa.
Sydänfilmit ja kaikkia kokeita ottivat. Samalla käynillä oli myös rav.terapeutin kanssa koelounas ruokalassa.
Kirurgin kanssa sovimme ohitusleikkauksesta.
Ei tässä kauheesti jännitä itse toimenpide, ainakaan vielä, sen sijaan mietiskelen sitä toipumista...ois tulossa isot häätkin tos heti toukokuussa?? Uskaltaakohan sitä juhlia?
Ihmeen nopeasti on aika mennyt!
Mieli on odottava.
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa