Kyselenkö lähetteen perään?
+2
Tepa43
dunbar
6 posters
Sivu 1 / 1
Kyselenkö lähetteen perään?
Sain tk lääkäriltä lähetteen sisätautilääkärille kolme viikkoa sitten ja Jorvista ei ole kuulunut mitään... Kannattaako kysellä lähetteen perään vai odotella rauhassa? Onko Jorvista kokemuksia eli kuinkahan nopeasti sisätautilääkärille pääsee? Mullahan on periaatteessa viime syksynä tehty suoliston tähystykset molemmista päistä ja vatsan ultraus. Ne kaikki oli kunnossa. Joudunkohan uudestaan letkua nielemään, jos vaikka syksyllä vasta saan vastaanottoajan?
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Vs: Kyselenkö lähetteen perään?
Moi!
Mä oon sitä mieltä, että AINA kannattaa kysellä asioittensa perään!
Mulla nut 12.4. toinen leikkaus tulossa ja oon soitellu näiden asioiden tiimoita monta kertaa ja kerran hoitsu meni itse hakee jostain arkistosta paperini...en tiedä kuinka kauan ne olisi ollut arkistossa jos en olisi hätyytellyt!
Muistaa ihan rauhallisesti esittää asiansa niin saa hyvää palveluukin!
Yks hoitsu puhelimessa sanoi joskus kun kysyin anteeksi pyydellen häirintääni, että totta kai kannattaa kyselllä asioittensa perään....joskus oli vaan joku jo meuhkannut heti alkuun niin hoitajaltakin oli mennyt hermot!
SIIS tsemppii kysele ihmeessä........niitä mappi ö:tä on yllättävän paljon!
Mä oon sitä mieltä, että AINA kannattaa kysellä asioittensa perään!
Mulla nut 12.4. toinen leikkaus tulossa ja oon soitellu näiden asioiden tiimoita monta kertaa ja kerran hoitsu meni itse hakee jostain arkistosta paperini...en tiedä kuinka kauan ne olisi ollut arkistossa jos en olisi hätyytellyt!
Muistaa ihan rauhallisesti esittää asiansa niin saa hyvää palveluukin!
Yks hoitsu puhelimessa sanoi joskus kun kysyin anteeksi pyydellen häirintääni, että totta kai kannattaa kyselllä asioittensa perään....joskus oli vaan joku jo meuhkannut heti alkuun niin hoitajaltakin oli mennyt hermot!
SIIS tsemppii kysele ihmeessä........niitä mappi ö:tä on yllättävän paljon!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Hei!
Olen samaa mieltä. Jos ei kohtuu aikana kuulu mitään, soittelen aina. Minunkin lähetettä ei löytynyt koko talosta jossain vaiheessa. Kummasti ne hukkuu tai jää johonkin pölyttymään....
Kukapa se ajaisi sitä omaa asiaa, jos ei itse. Aina vaan ei jaksaisi! Mutta olen huomannut että ei auta, jos meinaa päästä eteenpäin.
Tsemppiä!
T: Onnekas45
Olen samaa mieltä. Jos ei kohtuu aikana kuulu mitään, soittelen aina. Minunkin lähetettä ei löytynyt koko talosta jossain vaiheessa. Kummasti ne hukkuu tai jää johonkin pölyttymään....
Kukapa se ajaisi sitä omaa asiaa, jos ei itse. Aina vaan ei jaksaisi! Mutta olen huomannut että ei auta, jos meinaa päästä eteenpäin.
Tsemppiä!
T: Onnekas45
Onnekas45- Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 60
Registration date : 30.03.2010
Saman toistoa mutta kysele ihmeessä!! Itse olin yksityisesti leikkauksessa mutta muuten kun olen ollut jonossa esim. Tyksiin; olen soitellut asioideni perään. Ja kerrankin kun jonotin fysiatrille (sinne on ainakin täällä piiitkät jonot), sain aikaisemman ajan kun muistuttelin itsestäni.
Hermoja odottamiseen!
Hermoja odottamiseen!
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Tuli vielä mielleen tää nilkka juttu mikä on nyt menossa.............niin kun soittelin tän perään niin pääsin seuraavalle päivälle ortopedin tykö........
Lapusta sitten jälkeen päin huomasin kun siinä luki ....potilas tullut peruutus paikalle.......en siis tiedä missä olisin jos en olisi sillon soittanut!
ps. vähän itkuakin tihersin!
Kaikkee voi sattua.....hyvää ja huonoa.............mutta semmosta tää elämä on!
TSEMPPIIIIIIII
Lapusta sitten jälkeen päin huomasin kun siinä luki ....potilas tullut peruutus paikalle.......en siis tiedä missä olisin jos en olisi sillon soittanut!
ps. vähän itkuakin tihersin!
Kaikkee voi sattua.....hyvää ja huonoa.............mutta semmosta tää elämä on!
TSEMPPIIIIIIII
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Huhhuijjaa. Aloin liian myöhään soittelemaan polille ja ekaks oli varattua ja sen jälkeen meni keskukseen... Eli vastaavat vain yhteentoista asti, vaikka kuin ois linjoilla jonottamassa ennen sitä:(
Minä kävin ti työterveyslääkärille ja kutsu sisätautilääkärille tuli jo perjantaina (siis samalla viikolla) eli todella nopeaa oli toiminta. Toivottavasti kaikki muukin sujuu yhtä joutuisaan.
Läski vm-64- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 60
Registration date : 24.02.2010
En ehtinyt sitten kysyä lähetteen perään, kun tänään kolahti postilaatikkoon aika sisätautilääkärille 10.6! Pari kuukautta vielä, mutta eiköhän aika mene nopsaan... Pitäsi vain alkaa laihduttamaan, jotta kehtais lääkärille naamansa näyttää:) Ennen lääkäriä otetaan labroja ja ekg. Hyvä, et tarkistetaan myös kilpirauhasarvot. Ne on joskus mulla heitelleet...
itsekin olen kysellyt lähetteideni perään, ennen leikkausta jouduin vauhdittamaan tutkimustulosten siirtymistä sairaalasta toiseen kun eivät meinanneet omin voimin siirtyä jolloin leikkausta jouduin odottamaan parisen vuotta, ilman viivyttelyä olisin kuulemma päässyt nopeammin. Minulle tehtiin siis tutkimuksia + lääkärikonsultaatioita keski-suomen keskussairaalassa ja kinkomaan sairaalassa jyväskylässä ja ravitsemusterapeutilla KYS:ssä kuopiossa jossa sitten leikkauskin lopulta tehtiin. Itse leikkaukseen antoi alkusysäyksen oma terveyskeskuslääkärini vaajakoskella, kiitos siitä hänelle.
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008
Piti tulla kertomaan syy, miksi sitä aikaa sisätautilääkärille sai odottaa niin kauan. Peijaksesta tuli lappu, jossa kerrottiin, et tk-lääkäri oli laittanut lähetteen suoraan kirurgille. Sieltä se oli sitten lähetetty Jorviin sisätautilääkärille. Tk-lääkäri kuvitteli kai oikovan mutkia:)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa