Jes..Ouluun lupailtiin jo haastatteluaikaa
3 posters
Jes..Ouluun lupailtiin jo haastatteluaikaa
JESSS...soitin Ouluun perjantaina ja juttelin leikkasujonohoitajan kanssa että mites Oulussa tilanne nyt on.
Nyt odottelevat minun lähetettä sinne ensi kuussa ja painoindexi on sen verran korkea ja olen vielä perusterve, lievää uniapneaa ja normaalia painosta johtuvaa jalkasärkyä tietenkin on mutta lupaili että mahdollisesti saisin ajan jo kirurgin haastatteluun syksyksi jossa sovitaan leikkaustapa ja eneilyn pituus.ym.ja siitä parin kuun päähän sitten on yleensä leikkaus .
Minulle on tosiaan tehty LKS:ssä kaikki jo valmiiksi joten vain Oulussa käynti.
Kysyin ensin varovasti että kun tiedän että jonot on pitkät, hoiitaja kertoi että Roissa kun on tehty jo nuo tutkimukset niin ei siinä enään mahdottomia mene.
Jonothan on normaalisti 2-3 vuotta.
Kysyin että onko 1,5 vuotta kohtuullinen aika odottaa niin hän sanoi että ei niin kauan...ensi talvena jo viim..Ja tosiaan kun kuuli tuon painoindexin niin halusi jo etsiä sen ajan syksyksi .
Jesss....vohdoinkin on jotain tapahtumassa.
Nyt odottelevat minun lähetettä sinne ensi kuussa ja painoindexi on sen verran korkea ja olen vielä perusterve, lievää uniapneaa ja normaalia painosta johtuvaa jalkasärkyä tietenkin on mutta lupaili että mahdollisesti saisin ajan jo kirurgin haastatteluun syksyksi jossa sovitaan leikkaustapa ja eneilyn pituus.ym.ja siitä parin kuun päähän sitten on yleensä leikkaus .
Minulle on tosiaan tehty LKS:ssä kaikki jo valmiiksi joten vain Oulussa käynti.
Kysyin ensin varovasti että kun tiedän että jonot on pitkät, hoiitaja kertoi että Roissa kun on tehty jo nuo tutkimukset niin ei siinä enään mahdottomia mene.
Jonothan on normaalisti 2-3 vuotta.
Kysyin että onko 1,5 vuotta kohtuullinen aika odottaa niin hän sanoi että ei niin kauan...ensi talvena jo viim..Ja tosiaan kun kuuli tuon painoindexin niin halusi jo etsiä sen ajan syksyksi .
Jesss....vohdoinkin on jotain tapahtumassa.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Vs: Jes..Ouluun lupailtiin jo haastatteluaikaa
Kyllä on muuttunut ilmapiiri. Itse olen saanut taistella tosiaankin, että olen tässä mssä nyt. Mutta hyvähän se on. Pitkä odottaminen on tosi raskasta.
perhonen- Viestien lukumäärä : 56
Registration date : 03.05.2009
Hienoa , että asiat etenee. Minulle ne puhuu vain vuosista, voi hitto kun tuntuu ettei jaksa odotella niin pitkään. Tupakanpoltonkin heitin pois viime jussina.Se painoindeksi on yli 40, diabetes, verenpaine, ja painoakin 145 kg.Odotellaan , mutta hiljaista on. Kellehän oiken marisisi. . . :)
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
On tuo Oulun tilanne aivan mahdoton.
Pitäisi taata jo jokin takuuaika jokaiselle.
Kaikki kokeet ym. tutkimukset jo venyy .
Tässä ehtii tulla vaikka minkälaista sairautta ennekuin on leikkauspöydällä.
Minullekin lupailtiin että hyvällä tuurilla ensi talveen mennessä on leikatttu, kirurgille haastattelu mahdol. jo ensi syksylle.
En kauheen paljon usko tuohon Oulun saamaani lupaukseen.
Pitäisi taata jo jokin takuuaika jokaiselle.
Kaikki kokeet ym. tutkimukset jo venyy .
Tässä ehtii tulla vaikka minkälaista sairautta ennekuin on leikkauspöydällä.
Minullekin lupailtiin että hyvällä tuurilla ensi talveen mennessä on leikatttu, kirurgille haastattelu mahdol. jo ensi syksylle.
En kauheen paljon usko tuohon Oulun saamaani lupaukseen.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa